تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ کلیک2022-02-16

نرخ کلیک چیست؟ فرمول محاسبه + راهکارهای افزایش CTR جی ادز

اگر این کار کمکی نکرد، تبلیغ را متوقف کنید تا نرخ کلیک کلی را خراب نکند. اگر فرصت دارید، می‌توانید پژوهش خودتان را روی قالب‌های مختلف و چگونگی کارکرد آن‌ها برای کسب‌وکارتان انجام دهید. پس از انتخاب موفق‌ترین خلاقه‌ها، سعی کنید برای یافتن عوامل تاثیرگذار روی نرخ کلیک خود از تست A/B استفاده کنید. جمله‌بندی و نگارش، استفاده از نماد‌ها و اعداد، رنگ طرح خلاقه‌ی شما - این می‌تواند شامل چیزهایی باشد که حتی انتظارش را ندارید. تغییرات را پیاده‌سازی کنید، نتایج را آزمایش کنید و آزمایش خود را آن‌قدر ادامه دهید تا به چیزی که می‌خواهید برسید. نرخ کلیک در تبلیغات یکی از شاخص‌هایاصلی میزان مؤثر بودن کمپین است که می‌تواند بهصورت تعداد کل کلیک‌های انجام‌شده بر روی یک تبلیغ درمقایسه با تعداد کل دفعات نمایش تبلیغ، تعریف شود.

    {
  • در کپی کنار تصویر هم این ارزش و تفاوت را توضیح می‌دهد و بعد فراخوان ‌به ‌اقدام را درج کرده است.
  • |}
  • به دلیل زمان محدود مخاطب برای توجه به تبلیغات، استفاده از جملات کوتاه و ساده که پیام را به سرعت منتقل کند، ضروری است.
  • {
  • ابزارهای مختلفی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند ربات‌های خود را به‌راحتی ایجاد و مدیریت کنید.
  • |}
  • به‌علاوه، اگر در حال تبلیغ روی موضوع مورد‌نظر خود هستید، دستیابی به نرخ کلیک بالا به این معناست که بیشترین تعداد ممکن از افراد را به‌سمت پیشنهاد خود سوق می‌دهید.
  • {
  • اگر از پلتفرم تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید، تبلیغات شما همانند پست‌های معمولی اما با برچسب «Sponsored» به کاربران نشان داده می‌شود.
  • |}
  • حال که مخاطبان هدف خود را تعیین کرده‌اید، زمان انجام تنظیمات مربوط به نمایش تبلیغ است.

افزایش آمار نصب اپلیکیشن هم از دیگر اهدافی است که از طریق تبلیغات گسترده اینستاگرام محقق می‌شود. تبلیغات ریلز معمولاً کمتر از ۳۰ ثانیه هستن و با توجه به جذابیت بالای این فرمت، می‌تونین پیام‌های سریع و تأثیرگذاری رو منتقل کنین. در این مقاله، سعی کردیم به زبان ساده به شما بگوییم که CTR چیست و چطور می‌توانید با افزایش آن، عملکرد بهتری در سئو و تبلیغات داشته باشید. پس چرا برای سئو مهم است؟ چون عملکرد شما را در صفحهٔ نتایج جست‌وجو نشان می‌دهد. برای مثال به گزارش هاب‌اسپات، صنایع تولید و بهداشتی با میانگین نرخ ۹/۳۱ درصد بالاترین و صنایع مالی با میانگین ۶/۸۲ درصد کمترین نرخ کلیک را در ایمیل مارکتینگ دارند. چون « CTR خوب» تعریف و مقدار مشخصی ندارد و خوب و بد بودن آن به عوامل مختلفی مثل نوع کسب‌وکار، صنعتی که در آن فعالیت می‌کند و همچنین اهداف آن بستگی دارد.

در دنیای امروز که رقابت بین برندها به اوج خود رسیده, داشتن استراتژی تبلیغاتی هوشمندانه در اینستاگرام دیگر یک انتخاب نیست, بلکه ضرورتی غیرقابل انکار است. تنها طراحی محتوای زیبا کافی نیست؛ ترکیب خلاقیت, تحلیل داده‌های رفتار کاربران و اجرای کمپین‌های هدفمند, کلید موفقیت در این پلتفرم است. ارائه لینک در استوری، بهترین روش جذب ترافیک وب‌سایت به حساب می‌آید.به این ترتیب، کاربران با بالا کشیدن صفحه می‌توانند وارد لینک مورد نظر شوند. استفاده از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است. به کمک این نوع از تبلیغات می‌توان کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپین‌های تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگی‌های شخصی، رفتار و علاقه‌مندی‌های مخاطب ایجاد کرد. همانند بسیاری از انواع دیگر تبلیغات برنامه‌ریزی شده، مهم‌ترین گام برای افزایش نرخ کلیک شناختن مخاطبان هدف است.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در عنوان و توضیحات متا می‌تواند به افزایش CTR کمک کند. برای سایت‌های ارائه‌دهنده دامنه و هاست، عباراتی مثل “ثبت دامنه فوری” یا “خرید هاست ارزان” می‌تواند موثر باشد. عنوان‌ها و توضیحات متا باید به گونه‌ای نوشته شوند که کاربر را ترغیب به کلیک کنند. همچنین توضیحات متا باید اطلاعات مفیدی به کاربران بدهد تا آنها را به کلیک روی لینک‌ها تشویق کند. حتی با آگهی جذاب، یک صفحه فرود (لندینگ پیج) ضعیف می‌تواند منجر به نرخ خروج بالا شود. اطمینان حاصل کنید که صفحه فرود به‌طور کامل به کاربران مطابق با توقعات آگهی خدمت می‌کند و تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهد.

بنابراین هر چقدر نرخ تعامل پیج بالاتر باشد، احتمال موفقیت آن پیج و کسب ‌و کار هم بالاتر است. در این مقاله از کارینو به بررسی راه های افزایش تعامل در اینستاگرام پرداختیم. همچنین 12 مورد از راهکار های بالا بردن تعامل اینستاگرام را هم بررسی کردیم. اگر شما هم در زمینه افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام نظر یا تجربه ای دارید، در بخش نظرات آن را با ما و سایر مخاطبان کارینو به اشتراک بگذارید. طبیعتاً هر چقدر تعامل در اینستاگرام بیشتر باشد، نشان می‌دهد که کاربران علاقه بیشتری برای تعامل با شما دارند. در واقع، نشان ‌دهنده میزان محبوبیت پیج در میان کاربران است که اینستاگرام هم به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهد.

استفاده از اعداد و علائم نگارشی مانند علامت سوال، علامت تعجب، و پرانتز می‌تواند به جلب توجه کاربران و افزایش CTR کمک کند. قرار دادن بنر نمایشی یکی از روش‌های بسیار رایج و اثرگذار برای جذب مخاطبین هدف است. با این حال با قرار دادن یک بنر تصویری نمی‌توان کاربر را برای کلیک روی بنر، ترغیب کرد.

یا قرار دادن عکس بند انگشتی مربوط به عنوان یا فیلم هم شانس کلیک را بالا می‌برد. سامسونگ هم برای فراخوان ‌به ‌اقدام فقط فلشی ساده در گوشۀ بنر خود قرار داده و از طرحی مینیمالیستی و تضاد رنگ مشکی بر سفید استفاده کرده است. حال که دربارۀ طراحی بنر نکات لازم را می‌دانیم، به سراغ بخش دوم برویم. در ادامه، برخی از مهم‌ترین استراتژی‌های افزایش CTR را برای‌تان شرح می‌دهیم.

مراحل ساخت استوری‌ تبلیغاتی در اینستاگرام

در تبلیغات تصویری اینستاگرام، کسب و کارها از یک تصویر برای تبلیغ پیج اینستاگرام، برند، محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. این تبلیغات برای کمپین‌هایی مناسب است که پیام را در قالب یک تصویر واحد منتقل می‌کنند. همچنین مانند سایر پست‌های اینستاگرام، می‌توانید کپشنی به این تصاویر اضافه کنید. البته توصیه می‌شود که متن کوتاه باشد تا بخش زیادی از آن توسط اینستاگرام پوشانده نشود.

وقتی کاربر روی تبلیغ کلیک می‌کند به صفحه‌ای در اینستاگرام هدایت می‌شود که به آن «Instant Experience Storefront» می‌گویند و می‌تواند در آن اطلاعات بیشتری در مورد محصول کسب و اقدام به خرید کند. این احتمال وجود دارد که مخاطبان، در ساعات غیرکاری شما، در اینستاگرام فعال باشند. با استفاده از «Insight» اینستاگرام، می‌توانید بهترین زمان برای انتشار پست را متوجه شوید. بهینه کردن زمان انتشار پست باعث می‌شود در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرید و نرخ تعامل خود را افزایش دهید.

برای نمونه، به عنوان‌های تبلیغات زیر نگاه کنید که به‌ترتیب از عبارت‌های «بدون جراحی»، «روش انحصاری» و «مزوتراپی رایگان» برای جلب توجه بیشتر بهره برده‌اند. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. از طرفی، متوجه می‌شوید که آیا محتوای شما با خواسته و نیت کاربر از جست‌وجوی عبارتی مشخص هم‌خوانی دارد یا نه. شاید مثلاً هزار نفر تبلیغ شما را ببینند؛ ولی فقط ۱۰ نفر روی آن کلیک کنند. ببینید، وقتی کاربر کلمه‌ یا عبارتی را در گوگل جست‌وجو می‌کند، لیستی از نتایج جست‌وجو – که به این صفحات نتایج جست‌وجو، سرپ (SERP) گفته می‌شود – ردیف می‌شود.

علاوه‌بر این، بهره‌گیری از کلماتی که احساس کمبود وقت، از دست دادن فرصت و فوریت را به مخاطب منتقل می‌کنند، در عناوین تبلیغاتی استفاده کنید. این مورد با ترغیب مشتری به هرچه سریع‌تر کلیک کردن روی لینک شما، موجب افزایش نرخ کلیک خواهد شد. عنوان صفحات فرود، تیترهای مربوط به محتوای تبلیغاتی، جملاتی که در بالای هر صفحه نمایش داده می‌شوند و حتی لغات موجود در  نامک (URL) هر لینک، در ترغیب کاربران به کلیک روی آن، مؤثراند. این کار را خیلی راحت می‌توان از طریق استوری انجام داد، یعنی اینکه لینکی را در پیج نمایش‌دهنده تبلیغ قرار داد تا کاربر با کشیدن صفحه به طرف بالا، وارد صفحه مورد نظر شود.

کاربر نتایج صفحه را می‌بیند و روی یکی از لینک‌ها (معمولاً یکی از همان چند لینک اول) کلیک می‌کند. عناوین و توضیحات، اندازه خلاقه‌ها و ظاهر کلی تبلیغات خود را بررسی کنید. اگر نمی‌خواهید مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید، تبلیغات شما باید به همان اندازه که در دسکتاپ (صفحه نمایش کامپیوتر) موجود هستند، در تلفن همراه نیز قابل دسترسی و جذاب باشند. ارقام نمودار نشان می‌دهد که تبلیغات جستجوی گوگل همچنان بهترین عملکرد را در جذب کلیک‌ها دارد.

اگر شما این کار را نکنید، گوگل بخشی از محتوای صفحه شما – مرتبط با چیزی که مخاطب جست‌وجو کرده است – به‌عنوان متا دیسکریپشن نمایش می‌دهد. با بهبود این موارد، ORGANIC CTR (نرخ کلیک طبیعی) هم افزایش پیدا می‌کند و ترافیک بیشتری روانهٔ سایت شما می‌شود. چند درصد افرادی که تبلیغ شما برای آن‌ها نمایش داده شده یا سایت شما را در سرپ گوگل (SERP) دیده‌اند، روی آن کلیک کرده‌اند.

همان طور که دیدید، با تست تبلیغ، می‌دانید که در هر فرمت و تبلیغی، چه چیزی بیشترین نرخ کلیک را رقم می‌زند. فرقی نمی‌کند از چه نوع تبلیغی استفاده می‌کنید؛ تمام مدل‌های تبلیغات، از همسان و بنری گرفته تا تبلیغات درون‌اپلیکیشنی و ویدئویی، بدون کال‌تواکشن مناسب، ابتر و ناقص‌اند. به ۲ مسئله هم دقت کنید که بسته به نوع تبلیغ، می‌توانید عنوان و متن آن را شخصی‌سازی کنید تا ارتباط بهتری با کاربر برقرار کنید.

اهداف شما

برای مثال در تصویر زیر نمونه‌ای از بنرهای کاپریلا را مشاهده می‌کنید که مربوط به مطلب «بازاریابی محتوا چیست» در «مجله فرادرس» است. همانطور که در تصویر مشخص است این بنرها حجم کمی را اشغال می‌کنند و از لحاظ موضوعی کاملا با مطلب مرتبط هستند. ابتدا باید حساب کابری خود را به گونه‌ای تنظیم کنید، که از تبلیغ صفحه اینستاگرام خود حداکثر استفاده را ببرید. برای این کار باید حساب کاربری خود را به حالت «تجاری» (Business) تبدیل کنید و آن را برای عموم باز کنید.

تبلیغات Pop Up اینستاگرام یک شکل تبلیغاتی پویا است که به طور یکپارچه در فیدهای اینستاگرام کاربران ظاهر می‌شود. برخلاف تبلیغات سنتی که ممکن است به راحتی نادیده گرفته شوند، این پاپ آپ ها با طراحی و قرارگیری چشم‌نواز خود سبب جلب توجه فوری می‌شوند. این وب‌سایت‌ها کمک زیادی به شما می‌کند تا نرخ تعامل پیج خود را پیدا کنید و برای افزایش تعامل اینستاگرام استراتژی درست و اصولی داشته باشید.

خب، بعضی از تبلیغ‌کنندگان بر این باورند که هرچه تبلیغ جلب‌توجه‌کننده‌تر باشد، کلیک‌های بیشتری دریافت خواهد کرد. همان‌طور که در بسیاری از موارد تبلیغاتی که زیادی رنگارنگ هستند، به سرعت توسط مغز‌های ما تحت عنوان «نویز بنری» برچسب می‌خورند. به عنوان مثال، قالب‌های تبلیغات همسان معمولاً نرخ کلیک  بالاتری دریافت می‌کنند، دقیقاً بدین خاطر که به راحتی با محیطی که در آن قرار می‌گیرند، هماهنگ می‌شوند. سعی کنید قالب‌ها و اندازه‌های مختلف را آزمایش کنید، رنگ طرح‌های رنگی را تغییر دهید و از همه مهم‌تر ، به متن توجه کنید. توجه به نظرات، انتقادات، پیشنهادات و امتیازهایی که مخاطبان شما به محصولات و خدمات‌تان داده‌اند، راهی برای افزایش CTR به‌طور غیرمستقیم است.

تبلیغات پاپ‌آپ در اینستاگرام به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که امکان بالا پایین شدن آمارتان در طی زمان وجود دارد. شما می‌توانید با رعایت موارد و ترفندهای ذکر شده، آمار پیجتان را بالا نگه دارید. با یک بودجه محافظه‌کارانه شروع کنید و با تجمیع داده‌های عملکرد، آن را به‌روز کنید.

{

کسب و کارهای برندینگ

|}

محتوای خلاقانه و جذاب, استفاده هدفمند از هشتگ‌ها, ایجاد تعامل با کاربران و همکاری با اینفلوئنسرهای معتبر از جمله روش‌های رایج هستند. بسیاری از برندهای ایرانی با طراحی کمپین‌های خلاقانه و استفاده از عناصر فرهنگی-اجتماعی خاص ایران, توانسته‌اند توجه کاربران را جلب کرده و وفاداری آنها را افزایش دهند. در آژانس تبلیغات نکسوس, با شناخت دقیق این الگوها, به برندها کمک می‌کنیم تا تبلیغاتی متناسب با نیاز بازار ایران طراحی و اجرا کنند و در رقابت با سایر برندها متمایز شوند. تبلیغات موثر در اینستاگرام در ایران به یکی از اساسی‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. با توجه به حضور گسترده کاربران ایرانی در اینستاگرام, کسب‌وکارها می‌توانند از ظرفیت‌های تبلیغاتی این پلتفرم برای توسعه برند خود استفاده کنند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

هر رنگ احساس خاصی را در مخاطب برمی‌انگیزد و فرهنگ یا پیام‌های مختلفی را در ذهن او تداعی می‌کند. ترکیب درست این رنگ‌ها در جذب و افزایش کلیک بنر تبلیغاتی تأثیر بسزایی دارد. همان‌قدر که متن سیاه در پس‌زمینۀ سفید، خوانا است، در پس‌زمینۀ قهوه‌ای به چشم عقابی نیاز دارد.

بسته به هدف، از قالب‌های تصویری، ویدئویی، کاروسل یا مجموعه‌ای استفاده کنید تا بهترین تاثیر رو داشته باشین. از رنگ‌ها، فونت‌ها و سبک‌هایی استفاده کنین که با تصویر کلی برندتون همخوانی داشته باشه. اگه یکی از تبلیغات عملکرد بهتری داره، بودجه بیشتری به اون اختصاص بدین و تبلیغاتی که عملکرد ضعیف‌تری دارن رو متوقف کنین.

وقتی کاربران به تبلیغی توجه می‌کنند، توجه خود را با کلیک بر روی آن نشان می‌دهند. کاربری که درگیر تبلیغ شده، می‌تواند با پیشنهاد شما خوشحال شود و حتی به سمت دعوت به اقدام (Call-to-action) شما حرکت کند. بنابراین به نظر کاملاً طبیعی می‌آید که کمپینی که نرخ کلیک بالاتری دارد، نرخ تبدیل بالاتری هم داشته باشد. شرکتی مواد شوینده تولید می‌کند و برای کمپین خود دو انتخاب دارد که از قضا هر دو هزینۀ یکسانی هم روی دستش می‌گذارند. در اولی به هر محصول 5٪ تخفیف می‌دهد و از اجرای آن جوابی نمی‌گیرد؛ احتمالاً چون مردم این کاهش قیمت را ناچیز می‌دانند و برای کلیک روی تبلیغ ترغیب نمی‌شوند.

شما می‌توانید به صفحه‌ی اصلی وبسایت خود یا به صفحات محصولات لینک‌دهی کنید و بهتر است که صفحه‌ی لندینگ را هر از چندگاهی عوض کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای تبلیغات در اینستاگرام باید رعایت کنید، بهینه‌سازی پروفایل است. بنابراین، خیلی مهم است که اگر می‌خواهید از حساب کاربری اینستاگرام خود برای تبلیغات استفاده کنید، حتما پروفایلی حرفه‌ای بسازید. در ادامه چندین نکته برای ساخت یک پروفایل حرفه‌ای در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد. اگر مدتی در صنعت تبلیغات کار کرده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که نرخ کلیک یکی از معمول‌ترین معیارهای اجرایی است و به صورت گسترده‌ای برای بازار عمودی هر صنعت به کار برده می‌شود.

این شاخص نشان‌دهنده درصد کاربرانی است که پس از مشاهده یک لینک (مانند لینک‌های موجود در نتایج موتورهای جستجو یا تبلیغات آنلاین) بر روی آن کلیک می‌کنند. به بیان ساده‌تر، CTR به شما کمک می‌کند بفهمید چه تعداد از کاربرانی که محتوای شما را دیده‌اند، واقعاً به آن علاقه‌مند شده و با کلیک کردن، به محتوای وب‌سایت شما دسترسی پیدا کرده‌اند. برای شروع تبلیغات PPC در گوگل، نیاز دارید ابتدا یک حساب کاربری در گوگل ادز ایجاد کنید. سپس کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار یا محصولاتتان را انتخاب کنید و برای آن‌ها آگهی‌های مختلفی طراحی کنید. این آگهی‌ها ممکن است شامل عنوان، توضیحات و لینک به صفحه مرتبط در وب‌سایت شما باشند. تبلیغات کلیکی امکان سنجش و تحلیل دقیق عملکرد تبلیغات شما را فراهم می‌کند.

در تبلیغات نمایشی (Display Ads)، تصاویر با کیفیت و جذاب می‌توانند نرخ کلیک را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهند. عنوان صفحه یکی از مهم‌ترین عواملی است که کاربران در نتایج جستجو می‌بینند. اگر عنوان جذاب و مرتبط با نیاز کاربر باشد، احتمال کلیک کردن روی آن بیشتر می‌شود. با استفاده از پلتفرم فیسبوک ادز (Facebook Ads)، می‌توانید تبلیغات خود را بر اساس معیارهای مختلفی مانند سن، جنسیت، مکان، علایق و رفتار کاربران، نمایش داده و ترافیک هدفمندی را به وب‌سایت‌تان جذب کنید. بعضی از کاربران ممکن است برخی تبلیغات را نامناسب و یا مزاحم بدانند و از کلیک کردن بر روی آن‌ها خودداری کنند. با استفاده از این نوع تبلیغات می‌توانید ترافیک وب‌سایت خود را افزایش داده و به تبع آن فروش‌ خود را افزایش دهید.

بسته به صنعت خود می‌توانید ارائه تست رایگان یا نسخه‌های آزمایشی (دمو) را نیز امتحان کنید. برای تبدیل فوری مخاطبان به مشتری مطمئن شوید که مجموعه‌ای جداگانه از تبلیغات را طراحی کرده‌اید که به اقدام (کنش) خاصی اختصاص خواهد یافت. پیشنهاد باید واضح و جذاب باشد تا مشتریِ احتمالی بتواند فوراً تصمیم بگیرد. به طور خلاصه می‌توان گفت که در هر جایی از فضای آنلاین که گزینه‌ای برای کلیک کردن وجود داشته باشد، نرخ کلیک دارای اهمیت خواهد بود. مثلاً تصویر زیر، استفاده از میانگین نرخ کلیک لینک‌های سایت در نتایج سئو می‌باشد.

آژانس‌های تبلیغاتی بنا به تجربۀ همکاری با رسانه‌ها و کسب‌وکارهای مختلف، اطلاعات جامع‌تری دراین‌باره دارند و می‌توان به‌جای آزمون‌وخطا از آن‌ها کمک گرفت. نوع دستگاهی که کاربران از آن برای وب‌گردی استفاده می‌کنند، بر تجربه تبلیغاتی آن‌ها تأثیر دارد. بنابراین با تمرکز روی این دستگاه‌ها، می‌توانید بیش از نیمی از کاربران اینترنت را هدف بگیرید. در مقابل، تبلیغات پولی برای کسب و کار شامل کمپین‌هایی با هدف فروش است.

علاوه بر این چه قدر توانستیم جذاب و دلفریب باشیم تا گوی رقابت را از رقبا بدزدیم و کلیک و تبدیل کابر را از آن بیزینس خود کنیم. اینستاگرام چندین فرمت تبلیغاتی از جمله تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی، آگهی چند اسلایدی و استوری ارائه می‌دهد. در نظر بگیرید که کدام قالب با اهداف کمپین شما و ترجیحات مخاطبان هدف شما هماهنگی بیشتری دارد. مدیریت حرفه‌ای یک کمپین تبلیغاتی شامل نظارت مستمر, بهینه‌سازی و پاسخگویی به تغییرات در رفتار مخاطبان است. در این مرحله, آژانس تبلیغات نکسوس از ابزارهایی نظیر Facebook Ads Manager و Instagram Insights  استفاده می‌کند تا عملکرد تبلیغات را در زمان واقعی ردیابی کرده و بهبودهای لازم را اعمال کند. اجرای بهینه A/B Testing نیز در این مرحله به کار گرفته می‌شود تا بهترین نسخه از تبلیغات انتخاب و اجرا شود.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام