افزایش ترافیک سایت
10 روش ساده برای افزایش ترافیک وبسایت تیدا وب
✅ گوگل آنالیتیکس رابط کاربری سادهتری دارد و استفاده از آن برای کاربران مبتدی راحتتر است. برای نصب Google Analytics، کافی است یک حساب گوگل ایجاد کنید و کد رهگیری جاوا اسکریپت ارائهشده را در هدر سایت خود قرار دهید. ماتومو یک جایگزین عالی برای گوگل آنالیتیکس است، اما برای استفاده از قابلیتهای آن، ابتدا باید مراحل “نصب ماتومو“ را بهدرستی انجام دهید. در این راهنما، گامبهگام مراحل راهاندازی این ابزار تحلیل وب را توضیح دادهایم. با نسخه پولی Matomo، میتوانید رفتار کاربران در سایت را هم بهصورت ویدئو مشاهده کنید.
ترافیک ریفرال به افرادی اشاره میکند که از طریق لینک وبسایت شما در سایتی بهغیر از موتورهای جستوجو از وبسایتتان دیدن میکنند. موضوع محتواهای وبسایت میزبان را بررسی کنید تا مطمئن شوید مخاطبی را جذب میکنید که به محتوای شما علاقه دارد. یکی از سریعترین روشها برای پیشبرد پلن محتوایتان، تحلیل شکاف کلیدواژهها یا شکاف کلمات کلیدی است. این کار کمکتان میکند تا کلیدواژههای مهمی را که رقبایتان در SERP برای آنها جایگاه گرفتهاند (و شما نگرفتهاید) بشناسید. با این بینش، میتوانید محتوایی را با محوریت این کلیدواژهها و موضوعات مرتبط با آنها خلق نموده و بهاینترتیب، شکافهای کلمات کلیدی را در وبسایتتان پُر کنید.
البته می توانیم به کمک باکس جستجوی Quara، کلمه کلیدی مورد نظرمان را سرچ کرده و مطالب مرتبط را پیدا کنیم. به کمک این وب سایت ها، علاوه بر جذب ترافیک، بک لینک قوی نیز دریافت خواهیم کرد. ایمیل مارکتینگ روشی ارزان و البته موثر در جذب مخاطبان و هدایت آنها به سمت سایت است. شما زمانی میتوانید در جذب مخاطب و افزایش بازدید موفق باشید که ارتباط خوبی با کاربران اینترنتی، بهخصوص مخاطبین خود برقرار کنید. یکی از راه های ارتباط مستقیم با کاربران بهخصوص مخاطبین و اعضای سایت شما، ایمیل است.
آمار نشان دهنده این مهم است که در سال 2022 حدود نیمی از مردم جهان از ایمیل استفاده می کنند. این مقالات پست هایی هستند که نظرات و نقل قول های مختصصین یک حوزه را در یک جا جمع کرده و در اختیار مخاطبان قرار می دهد. البته در مورد گزینه آخر، دقت کنید که اگر مقالات قبلی را پاک کنیم، با توجه به اینکه ممکن است از قبل ایندکس شده باشد، بعد از سرچ مجدد و نمایش توسط گوگل، با ارور 404 مواجه خواهیم شد. برای جلوگیری از این اتفاق، باید مقالات کوتاه قبلی را به مقاله جامع جدید، ریدایرکت کنیم. یا از طریق بخش removal سرچ کنسول به گوگل بگوییم که این لینک دیگر موجود نیست. اگر به حوزه بازاریابی محتوایی علاقه دارید، حتماً به صفحه content hub از سایت backlinko مراجعه کنید و از آموزش های بسیار مفید این سایت استفاده کنید.
تیدا وب حاصل زحمات یک تیم قوی و با تجربه میباشد که همواره سعی داشته تا بهترین وبسایتها را با طراحی مدرن به مشتریان و کارفرمایان ارائه دهد. یکی از خصوصیتهای بارز تیدا وب که آن را نسبت به سایر رقبا متمایز میسازد، طراحی وب سایت امن و افزایش امنیت وردپرس میباشد. اگر برای وبسایت معتبری مقالهای منتشر میکنید، این امر نه تنها به وبسایت شما ترافیک میبخشد بلکه شما را به عنوان یک متخصص در این حوزه معرفی میکند. بیندیشید که چگونه می توانیم با راه حل های دیجیتال مارکتینگ به شما می توانیم کمک کنیم ، ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. با اجرای این راهکارها و استفاده از روشهای بهینهسازی، میتوانید از ایمیل مارکتینگ به عنوان یک ابزار قدرتمند برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. با رعایت این نکات و استفاده از روشهای بهینهسازی برای شبکههای اجتماعی، میتوانید حضور موثرتری در این شبکهها داشته باشید و کسب و کار خود را بهبود دهید.
طبق گزارش گوگل، بیش از ۵۰٪ کاربران موبایل سایتهایی را که در کمتر از ۳ ثانیه بارگذاری نمیشوند، ترک میکنند. حال، بیایید ببینیم چگونه میتوان این چالش را به فرصتی برای بهبود تبدیل کرد. ممکن است وقتی که محتوای قدیمی را روی سایت خود منتشر میکردید الگوریتمهای گوگل متفاوت بوده باشد یا تجربه کمتری در تولید محتوا داشته باشید. بهروزرسانی و بهبود محتواهای قدیمی مطابق با الگوریتمهای گوگل و ترندهای رایج راه دیگری برای کمک به افزایش رایگان بازدید سایت شماست. بیکی از سادهترین راهها برای بهروزرسانی مقالههای قدیمی، افزودن اصلاحات و کلمات کلیدی جدید به متن قبلی است.
در حالیکه بازدیدکنندگان معمولی بهدنبال اطلاعات درمورد یک موضوع خاص هستند و معمولاً از طریق موتور جستجو به وب سایت هدایت میشوند. در این روش، از مخاطب زمانی که به وب سایتتان مراجعه میکند، اجازه ارسال نوتیفیکیشن را میگیرید. بعد از آن هم با انتشار هر مقاله روی سایتتان، یک نوتیفیکیشن به مرورگر همه مخاطبانی که از آنها اجازه ارسال را گرفته اید، میفرستید. در ادامه مخاطبانی که صرفا قبلا یک بار به سایت شما سر زده باشند، تبدیل به مخاطبان دائمی وب سایتتان میشوند. از جمله چگونگی رفتار آنها در جستجو و بررسی سایت یا Browsing Behavior، موقعیت جغرافیایی و دستگاههای مورد استفاده، منابع ورودی ترافیک و ….
این مثال نشان می دهد که چرا معیارهای بازاریابی مانند افزایش ترافیک وب سایت را نمی توان در خلاء مشاهده کرد. با تمرکز بر روی یک معیار که در آن برتری دارند، نمی توان منطقه ای را برای بهبود تشخیص داد. فروشگاههای تجارت الکترونیک با مطالعه کل تصویر و بهینهسازی زمینههای دیگر، بهترین تجربه ممکن را به مشتریان خود ارائه میکنند و در عین حال درآمد را به حداکثر میرسانند. برخی از ترافیک وب سایت رایگان است، اما بسیاری از فروشگاههای آنلاین برای حمایت و رشد کسبوکار خود به ترافیک های با صرف هزینه، مانند تبلیغات کلیکی PPC متکی هستند. هزینه جذب مشتریان و هزینه به ازای کسب هر بازدیدکننده مسلماً دو معیار مهم در تجارت الکترونیک هستند.
شما با ارسال منظم ایمیل میتوانید انتشار محتوای جدید سایت، خبرها، رویدادها، کمپینها و… را به مخاطبین خود اطلاع دهید. ریچ اسنیپت هم با ارائه توضیح مختصر و چکیدهای از محتوای صفحه سایت شما در صفحه نتایج، باعث میشود تا مخاطبین هدف سریعا سایت شما را برای بازدید انتخاب کنند. اگر امنیت سایت شما پایین باشد و اطلاعات وب سایت و اعضای یا مخاطبین سایت افشا شود، اعتبار شما در نزد کاربران خدشهدار میشود و این مسئله مانع جذب ترافیک خواهد شد. هیچ وقت سعی نکنید به افرادی که به وب سایت شما مراجعه می کنند به عنوان یک بازدیدکننده نگاه کنید، به این افراد با ایجاد کردن فروم ها و یا صفحه های پرسش و پاسخ مختلف، اجازه تعامل دهید. زیرا محیط های تعاملی در دنیای مجازی از اهمیت بسیار خاصی برخوردار هستند و سعی کنید با کاربران خود یک جامعه تشکیل دهید. روزهایی که فقط از طریق صفحه کامپیوترهای خانگی به اینترنت و جستجوی اینترنتی دسترسی داشتیم، گذشتهاند.
تبادل لینک علاوه بر افزایش ترافیک سایت باعث ایجاد ترافیک ریفرال میشود. در واقع منظور از ترافیک ریفرال یا ارجاعی افرادی هستند که به جای نتایج گوگل از طریق وبسایتهای دیگر وارد سایت شما میشوند. سایت شما برای تبادل لینک باید محتواهای با کیفیت و کاربردی داشته باشد تا سایتها برای قراردادن لینک شما مجاب شوند. خیلی از کسبوکارها آنقدر بر جذب مشتریان جدید از طریق تولید محتوا تمرکز میکنند، که روشهای قدیمیتر را از یاد میبرند. بازاریابی ایمیلی ابزار قدرتمندی است و حتی موفقیت متوسط ایمیلها میتواند منجر به افزایش چشمگیر ترافیک سایت شود.
مطمئن شوید این اطلاعات با NAP موجود در دایرکتوریها (Directory) و Google My Business یکسان است. این اطلاعات میتوانند در صفحه تماس با ما، فوتر سایت یا بیانیههای خبری درج شوند. این ابزار وظایف مدیریت لیستهای آنلاین را خودکار کرده و ثبات اطلاعات کسبوکار شما را تضمین میکند. کلودفلر یک افزونه رسمی برای وردپرس ارائه میدهد که به شما امکان میدهد تنظیمات Cloudflare را مستقیماً از داشبورد وردپرس مدیریت کنید. این افزونه به شما کمک میکند از قابلیتهای کش مرورگر و بارگذاری تنبل تصاویر بهرهمند شوید.
در صورتی که بتوانید در کلمات مختلف محتوای خاصی تولید کنید، میتوانید به راحتی آمار بازدید وب سایت را افزایش دهید. آنالیتیکس، اطلاعات دقیقی درباره نرخ پرش کاربران (Bounce Rate) ارائه میدهد. این دادهها به شما کمک میکنند تا متوجه شوید چه عواملی باعث خروج سریع کاربران از سایت شما میشوند و در نتیجه، تجربه کاربری را بهبود دهید. تنها کافی است که با شناخت دقیق مخاطبان هدف و بررسی نیازهای ایشان، بهترین محتوای تبلیغاتی شخصیسازی شده را به هر گروه، فرد یا جامعه از مشتریان احتمالی، نمایش دهید. از مشتریان خود بخواهید که نظرات مثبت خود را در گوگل ثبت کنند و به نظرات، چه مثبت و چه منفی، پاسخ دهید. این کار نشان میدهد که شما به بازخوردها اهمیت میدهید و باعث اعتماد بیشتر مشتریان میشود.
اگر حضور آنلاین قوی نداشته باشید، بخش بزرگی از مشتریان بالقوه خود را از دست میدهید.۲. ۸۰٪ از جستجوهای محلی به تبدیل (خرید یا اقدام مشابه) منجر میشوند. این نشان میدهد که داشتن استراتژی لوکال سئو چقدر میتواند برای رشد کسبوکار شما مؤثر باشد.۳. ۶۲٪ از مشتریان کسبوکارهایی که وبسایت ندارند را نادیده میگیرند. یک وبسایت به کسبوکار شما اعتبار میبخشد و اطلاعات لازم را به مشتریان ارائه میدهد.۴. ۴۹٪ از مصرفکنندگان ترجیح میدهند از برندهایی خرید کنند که حضور محلی قوی دارند. این حضور نشاندهنده اعتبار و قابل اعتماد بودن کسبوکار شماست.۵. ۴۶٪ از جستجوهای گوگل مربوط به کسبوکارهای محلی است. افزایش ترافیک واقعی برای سایت (Increase real traffic for the site) یکی از موضوعات مهم در بازاریابی آنلاین است.
محتوای خود را با کلمات کلیدی مرتبط بهینهسازی کنید تا دیدهشدن آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو افزایش یابد. اگر دوست دارید تا صفحه اول گوگل را بدست آورید، محتواهای ویدیویی را جدی بگیرید. این نوع محتوا به دلیل جذاب بودن و کوتاه تر بودن از محتواهای متنی، مخاطبان بیشتری دارد بسیاری از افراد در حال کار بر روی این نوع محتواها می باشند، پس سعی کنید از این روش برای کار خود استفاده کنید. با داشتن محتواهای ویدیویی که امروزه به عنوان مهمترین نوع محتوا شناخته می شوند می توانید با خیال راحت باعث افزایش ترافیک سایت خود شوید و در شبکه های اجتماعی عملکرد بهتری داشته باشید. نوشتن مقالات در انجمنها و جواب دادن به پستهایی که با کارتان مرتبط است روش بسیار خوبی برای مطرح کردن خودتان است.
اگر میخواهید بلاگری را در شبکههای اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... این برند منشن ها را یک فرصت طلایی بدانید و تلاش کنید آنها را به یک لینک تبدیل نمایید. روی این لینک در ابزار SEMrush Backlink کلیک کنید تا صفحه جدیدی که حاوی اطلاعات ویژهای درباره لینک این لینک برایتان باز شود. ما قبلاً در این خصوص که ایجاد بک لینک های باکیفیت، چقدر دشوار است صحبت کردهایم. اما گاهی لینکهای شکسته هم می توانند یک فرصت عالی برای بهرهبرداری و دریافت بک لینک باشند. چگونگی گرفتن بک لینکهای مناسب، یکی از بزرگترین چالش در بحث سئوی سایت است.
برند نیز با پاسخی مثبت، این ارتباط را تقویت کرده و احساس دلتنگی این کاربر را به اشتراک گذاشته است. این نوع تعاملات، به وبسایت و برند کمک میکند تا اعتبار و اعتماد مشتریان را بالا ببرد و به دنبال آن، ترافیک بیشتری را به سایت خود جلب کند. با افزایش ترافیک، احتمال بیشتر دیده شدن وبسایت توسط مخاطبان و افزایش فرصتهای تبلیغاتی و فروش نیز افزایش مییابد. نکته کلیدی اینجاست که بایستی شبکه اجتماعی را انتخاب کنید که بتواند برای حیطه کاری شما بهترین باشد. هنگامیکه عبارت رستوران را در موقعیت مکانی گیلان جستجو کنید نتایج متفاوتی را نسبت به انجام همین کار در هرمزگان خواهید یافت.
با به کارگیری این روشها و آزمایش و بهبود مداوم، میتوانید CTR تبلیغات و لینکهایتان را بهبود داده و بهترین نتیجه را از استراتژیهایتان بگیرید. با ترکیب تولید محتوای مفید و محتوای ترند، میتوانید استراتژی محتوایی خود را بهبود دهید و بازخوردهای مثبت و بیشتری از مخاطبان خود را جلب کنید. شبکه های اجتماعی یکی از مؤثر ترین و گسترده ترین رسانه جهت بازاریابی هستند. اگر شما کسب و کار خودتان را دارید احتمال این که زمانی برای گذراندن در صفحات اینستاگرام و فیسبوک و توییتر و یا هر پلتفرم دیگری که وجود دارد را داشته باشید بسیار ضعیف است. ترافیک پولی یا به اصطلاح paid traffic یکی از روش هایی است که می توانیم از طریق آن محتوای خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهیم. اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های موجود در بین ایرانیان است که روزانه به طرز عجیبی مورد استفاده قرار می گیرد.
برای انتشار رپورتاژ میتوانید با صاحبان رسانهها ارتباط برقرار کنید یا از پلتفرمهایی مانند تریبون استفاده کنید. تریبون به شما کمک میکند تا رپورتاژ خود را بهراحتی در ۱۵۰۰ رسانهٔ معتبر منتشر کنید. از طرفی، شما میتوانید در تریبون هزینههای تبلیغات خود را پیشبینی کنید تا بهترین تصمیم را با توجه به منابعی که در اختیار دارید، بگیرید. باید کاری کنید تا از پلتفرمها و رسانههای مختلف به سمت شما بکلینک ارسال شود و بتوانید ترافیک ریفرال بسازید. هر چه محتوای بهتر و جذابتری داشته باشید و به عنوان منبع موثق شناخته شوید، میتوانید بکلینکهای بیشتر و بهتری دریافت کنید.
اینفلوئنسرها افراد بسیار تاثیرگذار و بانفوذی در بین کاربران شبکه اجتماعی و اینترنتی هستند که میتوانند سیل عظیمی از بازدیدکنندگان را به سمت سایت شما هدایت کنند. از طرفی، طبق گزارشی که شرکت سیسکو منتشر کرده، ۸۲ درصد از ترافیک در سال ۲۰۲۲ مربوط به بازدید از ویدیوها بوده است. بنابراین استفاده از محتوای ویدیویی و سرمایه گذاری روی ویدیو مارکتینگ تاثیر فوق العادهای روی عملکرد سئو سایت در افزایش ترافیک دارد. از طرفی، به روزرسانی محتوای قدیمی باعث افزایش رتبه و جایگاه آن در گوگل هم میشود. پس سعی کنید حداقل با افزودن چند صد کلمه جدید، چند تصویر یا عدد و رقم تازه، لینکهای داخلی یا خارجی جدید و… محتوای بهینه و قدیمی سایت که رتبه خوبی در SERP دارد را بهروز کنید.
شما باید فرایند تولید محتوا را با در نظر گرفتن اهداف مشخص آغاز کنید و برای تولید هر محتوا، توجیه و دلیلی قانعکننده داشته باشید. این بدان معناست که باید با صرف زمان کافی، یک استراتژی هوشمندانه برای تولید محتوای جدید ایجاد و تدوین کنید. این قسمت علاوه بر نمایش فهرستی از دامنههای رقیب، اطلاعاتی را درباره تعداد کلیدواژههای مشترک و ترافیک تخمینی در اختیارتان قرار میدهد. سپس میتوانید هر یک از این دامنهها را بهطور جداگانه تجزیهوتحلیل نموده و بهاینترتیب، نسبت به صفحاتی که بهترین عملکرد را در صنعت شما دارند، بینش دقیق و جامعی کسب کنید. اگر کاربران پس از چند ثانیه وب سایت را ترک کنند، وارد کردن حجم زیادی از ترافیک در نهایت بی معنی خواهد بود. معیارهایی مانند نرخ پرش از سایت و مدت زمان ماندگاری کاربران در صفحه، تصویری از نحوه رفتار کاربران ارائه می دهد.
برای بهینهسازی عنوان تبلیغات و بهبود CTR، از کلیدواژههای ترند و مرتبط با موضوع، صنف، ویژگیهای محصولات، مزایای خدمات و… استفاده کنید. تنها برای آن میزان از منابع سختافزاری که نیاز دارید هزینه میپردازید و دیگر نیازی به پرداخت هزینههای غیر موجه، در ابتدای فعالیت وب سایت خود، نخواهید داشت. BrightLocal با ارائه گزارشهای دقیق و مدیریت یکپارچه، تمام نیازهای سئو محلی شما را پوشش میدهد. از ابزارهایی مانند Google Analytics و ابزارهای مدیریت سئو برای بهینهسازی بیشتر استراتژی خود استفاده کنید. از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را در Google و دیگر پلتفرمها ثبت کنند. در ادامه آموزش استفاده از Cloudflare برای بهبود سرعت، مراحل اصلی تنظیم و بهینهسازی آن را مرور میکنیم.
برای پیدا کردن این کلمات قبل از نوشتن محتوا، می توانیم از قابلیت autocomplete گوگل و LIS ها استفاده کنیم. که در واقع گوگل به ما عباراتی که کاربران جستجو کرده اند را نمایش می دهد. علاوه بر این پس از زدن دکمه ENTER در گوگل، درون صفحه SERP بخشی با عنوان People also ask وجود دارد، که باز هم می تواند به ما در پیدا کردن این کلمات کلیدی و موضوعات کمک کند. یکی از روشهای عالی برای افزایش ترافیک سایت این است که عملکرد سایت های رقیب پربازدید را بررسی کنید. بیش از ۵۰ درصد ترافیک سایت های اینترنتی مربوط به کاربران موبایل و دستگاههای هوشمند مثل تبلیت و… است. این آمار بالای بازدید به معنی اهمیت بسیار زیاد کاربران موبایلی و درنتیجه بهبود تجربه کاربری برای این افراد است.
محتوا و مطالب قدیمی سایت شما که از مدتها قبل در صفحه نتایج گوگل ایندکس شدهاند، بخش قابل توجهی از ترافیک سایت را به خود اختصاص میدهند. بهروز نگه داشتن این نوع محتوا به معنی حفظ میزان بازدیدی است که توسط آنها جذب میشود. امروز میخواهم شما را با ۱۵ روش و تکنیک افزایش ترافیک سایت در گوگل آشنا کنم. ایمیل مارکتینگ یکی از روشهای موثر برای جذب و نگهداشتن بازدیدکنندگان است. با ارسال خبرنامههای منظم، ارائه تخفیفهای انحصاری و تبلیغ محصولات جدید، میتوانید بازدیدکنندگان را درگیر نگه دارید و آنها را برای بازدیدهای بیشتر جذب کنید.
شما با تولید بهترین انواع محتوا میتوانید ترافیک بیشتری نسبت به سایت رقبا دریافت کنید. همچنین میتوانید بسیاری از محتواهای قدیمی خود را به فرمتهای مختلف تبدیل کنید. ترافیک سایت درواقع به تعداد کاربرانی که وارد سایت شما میشوند و از صفحات آن بازدید میکنند، گفته میشود. این کاربران ممکن است از طریق وبسایتهای دیگر، موتور جستجو، تبلیغات و … وارد سایت شوند. هر بازدید یک جلسه (session) و مدت زمان حضور کاربر در سایت (session time) نام دارد. ویدئو مارکتینگ میتواند به افزایش ترافیک سایت شما کمک کند، اما باید به دقت برنامهریزی و اجرا شود.
یکی از مهمترین راههای افزایش ترافیک سایت از طریق سایتهای خبری، اشتراک آنها در کانال و شبکههای پرطرفدار است. این تبلیغات میتواند به صورت کلیکی، بنری، استفاده از شبکههای اجتماعی، گوگل ادز و… باشد. البته با توجه به بودجه خود باید شیوه تبلیغات خود را به گونهای انتخاب کنید که بتوانید بیشترین ترافیک را داشته باشید. برای تبلیغات باید تعیین کنید که کدام گروه از کاربران را میخواهید جذب کنید. انتخاب هدفهای واضح و دقیق برای تبلیغ، مانند محصولات و خدمات خاص، مکانهای جغرافیایی مشخص، ویژگیهای سنی و جنسیت از اهمیت زیادی برخوردار هستند.
تیم تحریریه یکتانت تلاش میکند با تولید محتوای باکیفیت و فایدهدار، مسیر دیجیتال مارکتینگ را برای شما هموار کند. پس از آن میتوانید آنها را از طریق سایر کانالها به دست مخاطب هدفتان برسانید. بسیاری از بازاریابان در حال حاضر توجهی به بخش PAA نمیکنند و به همین دلیل، شما میتوانید با استفاده از این فرصت، یک مزیت رقابتی برای وبسایتتان کسب کنید. با استناد به SEMrush Sensor، بهطور میانگین، حالا 40 الی 42 درصد صفحه نتایج جستجوها هم از کامپیوتر و هم از موبایل، دارای بخش PAA هستند. بخش “Poepe Also Ask” درواقع همان سؤالاتی هستند که در قالب یک کادر در SERP نشان داده میشوند. این تاکتیک را مانند خلق و ترویج محتوای مفید بین سردبیران، روزنامهنگاران و ناشرانی در نظر بگیرید که در مقالاتشان به موضوعات مرتبط با محتوای شما میپردازند و به محتوای شما لینک میدهند.
هر چقدر ترافیک سایت بالاتر برود (البته در موضوعات مربوط به حوزه های پولساز مرتبط با سایت) درآمد شما هم بیشتر می شود. پس می توان گفت یکی از مهمترین عواملی که به موفقیت یک وبسایت کمک میکند، ترافیک آن است. ترافیک وبسایت به تعداد بازدیدکنندگان و نحوه تعامل آنها با محتوای سایت اشاره می کند. بر اساس آمارهای ارائه شده مجله فوربس در سال 2024، هر روز حدود 252,000 وبسایت جدید طراحی می شوند. بر اساس آمار ارائه شده توسط گوگل 91.54% از ترافیک سایت ها روی استراتژی های بازاریابی آنلاین تاثیرگذار هستند.
«درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست میآورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت... اکثر مشاغل حتی اگر رویکرد فعالانهای نسبت به روابط عمومی نداشته باشند، هر از چند گاهی شاهد این هستند که نامشان در رسانههای آنلاین مطرح میشود. این اشاره به نام برند یا کسب و کار در فضای آنلاین را اصطلاحاً برند منشن (Brand Mention) میگویند. برای استفاده از لینک دهی داخلی، ابتدا باید محتواهای ایندکس شده در دومین صفحه SERP را که باید ارتقا پیدا کنند، شناسایی کنید. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما میفرستیم.
آیا این عنوان جذاب است، مخاطب را به خواندن ترغیب میکند و در نهایت به افزایش ترافیک سایت کمک میکند؟ اینها همه سؤالاتی است که یک عنوان نویس حرفهای از خود میپرسد. در حقیقت منظور از ترافیک سایت تعداد افرادی است که از یک سایت بازدید میکنند. این ترافیک برحسب تعداد بازدیدکنندگان تخمین و اندازهگیری میشود که بعضی مواقع به هر بازدید، جلسه نیز میگویند. بنابراین بالا بردن ترافیک سایت میتواند یکی از شاخصههای بسیار مهم در حوزه آژانس دیجیتال مارکتینگ باشد. همچنین افرایش ترافیک سایت میتواند یک راهبرد و استراتژی بااهمیت برای جذب کاربر و از همه مهمتر افزایش رتبه سایت در گوگل باشد.
لینکسازی یکی از راههای کسب رتبهٔ خوب در صفحهٔ نتایج موتورهای جستوجو است. تبادل لینک با وبسایتهایی که اعتبار دامنهٔ بالایی دارند باعث میشود که اعتبار شما هم افزایش پیدا کند. یکی از بهترین روشهای بالا بردن ترافیک سایت حضور در شبکههای اجتماعی است. از طریق کانالهای مختلف توزیع محتوا میتوانید مطالب خود را تبلیغ کنید و با قراردادن لینک محتوا کاری کنید تا کاربران به سمت سایت شما هدایت شوند. در این مقاله روشهای مختلف افزایش ترافیک سایت را به طور خلاصه توضیح دادیم.
این استراتژی میتواند به آنها کمک کند تا در جستجوهای محلی بیشتر دیده شوند و مخاطبان منطقهای بیشتری جذب کنند. این کار به موتورهای جستجو کمک میکند ساختار سایت شما را بهتر درک کنند و همچنین کاربران را به اطلاعات مرتبط هدایت میکند. اگر میخواهید عنوان جذاب بنویسید میتوانید از اعداد و عنوانهای منفی استفاده کنید. حتما قبل از منتشر کردن محتوای خود در مورد عناوینی که نوشتهاید فکر کنید که اگر به درد مقاله شما نمیخورد آن را تغییر دهید. خواندن روزنامه میتواند در نوشتن محتوا به شما کمک بسیاری کند، پس تلاش کنید که مهارت نویسندگی خود را افزایش دهید.
این یعنی شما قبل از اینکه شروع به افزایش بازدید سایت به کمک ارسال ایمیل کنید، باید یک لیست ایمیل از مخاطبان علاقه مند به محتوایتان را به دست بیاورید. البته یک راهکار بسیار مناسب دیگر برای تبلیغات، استفاده از تبلیغات گوگل است. در این راهکار شما میتوانید با پرداخت هزینه به گوگل، روی کلمات کلیدی مورد نظر خودتان به صفحات اول برسید. به این صورت علاوه بر بالا بردن ترافیک سایت، دقیقا مخاطبانی را جذب میکنید که احتمال تبدیل شدن به یک خریدار در آنها، بالاست. اگر نیاز به دریافت خدمات تبلیغات گوگل دارید، تیم فرین آکادمی به شما کمک میکند.
با این ویژگی میتوانید تعامل هر کاربر با سایت را ببینید و با قابلیت ردیابی آدرسهای IP کاربران، پرسونا را بسیار دقیقتر زیر نظر بگیرید. یکی از بهترین ویژگیهای Google Analytics امکان گزارشگیری لحظهای است که به شما امکان میدهد رفتار کاربران را بهصورت لحظهبهلحظه بررسی کنید. شما میتوانید با ارائۀ انواع پیشنهادات ویژه و شخصیسازی شده، افراد را به کلیک روی لینکهایتان، ترغیب کنید. در اینجا برایتان تعدادی عنوان تبلیغاتی جذاب را جمعآوری کردهایم که مخاطب توانایی مقاومت در برابر آنها را ندارد. با استفاده از تکنیکهای افزایش CTR، میتوانید در کوتاهترین زمان، شاهد رشد کسبوکارتان باشید. پزشکان، دندانپزشکان، روانشناسان و سایر خدمات پزشکی معمولاً از مشتریان محلی بهرهمند میشوند.
همکاری با اینفلوئنسرها میتواند به شما کمک کند تا ترافیک سایت خود را افزایش داده و نام شما در بازار شناخته شود. انتخاب مناسب اینفلوئنسرها و همکاری با آنها مهمترین نکات موفقیت در این استراتژی است. علاوه بر این، تعیین زمانهای مناسب برای انتشار محتوا نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زمانی محتوای خود را به اشتراک بگذارید که کاربران بیشتر به شبکههای اجتماعی دسترسی دارند. اگر مخاطبان هدفتان در شبکههای اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آنها...
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری