[ad_1]

سانفرانسیسکو “داستانهای” زودگذر آن به طور گسترده از شبکه های دیگر کپی شده است ، اما زمان آن فرا رسیده است که اسنپ چت از رقبای جوان خود الهام بگیرد: این برنامه با آرم شبح Spotlight را به بازار عرضه می کند ، یک موضوع عمومی از محتوای تولید شده توسط کاربران با مدل TikTok.

کاربران اسنپ چت – عمدتا نوجوانان و جوانان – تاکنون عکس ها و فیلم های خود را فقط در مخاطبین خود یا در پیام های خصوصی خود ارسال کرده اند … یا در شبکه های رقیب.

از روز دوشنبه ، در 11 کشور از جمله ایالات متحده و فرانسه ، آنها می توانند کارهای خود را به طور گسترده تر توزیع کنند ، در حالی که در برنامه باقی می مانند ، در یک موضوع عمومی ، که به طور خودکار توسط الگوریتم مطابق با سلیقه بینندگان سفارشی می شود ، توزیع می کنند. .

این فرمول برای TikTok موفقیت آمیز بوده است ، به امید ایجاد یک ویدیوی ویروسی برای افراد با نفوذ و امکان پیمایش در بین انتخاب سفارشی محتوای کوتاه برای کاربران.

اما اسنپ چت که یک سال و نیم روی Spotlight کار می کند ، از مدل های موجود مانند TikTok یا Reels ، نسخه اینستاگرامی درس گرفته است.

برای شروع ، محتوا باید توسط ناظران سیستم عامل تأیید شود. این شرکت به خبرگزاری فرانسه گفت که در ابتدا ، هر فیلم منتشر شده توسط کسی از قبل مشاهده خواهد شد. متعاقباً ، این بدون شک ترکیبی از مداخله انسان و هوش مصنوعی خواهد بود.

بدون شرح

این برنامه که هر روز تقریباً 250 میلیون نفر از آن بازدید می کنند ، مشخص نمی کند که بسیاری از مجریان در حال انجام این کار بالقوه عظیم هستند ، اما معتقد است که ارزش این تلاش ها را دارد.

مدیران ارشد ترجیح می دهند محتوایی را انتخاب کنند که توسط میلیون ها نفر دیده شود ، به جای اینکه به یک بستر باز تبدیل شوند که دائماً نگران حذف محتوای مشکل ساز باشند.

فیس بوک (در شبکه اصلی و اینستاگرام خود) ، TikTok ، YouTube و دیگران به طور منظم مورد انتقاد قرار می گیرند که به دلیل عدم مقابله کافی با اطلاعات نادرست ، تحریک به خشونت یا سخنان نفرت انگیز.

Snapchat همچنین مشکلی را تجربه می کند که اعتماد کاربران و تبلیغ کنندگان را از بین می برد. چند روز پیش ، در شهر آنسی فرانسه (شرق) ، یک دانش آموز دبیرستانی به تهدید به مرگ یک معلم آنلاین متهم شد.

تفاوت عمده دیگر با موضوعات رقابتی این است که هیچ نظر عمومی درباره Spotlight وجود نخواهد داشت. اگر کاربران محتوای خود را به صورت ناشناس ارسال نکرده اند و موافقت نمی کنند با آنها تماس بگیرند ، بیشتر کاربران می توانند نظرات خصوصی را برای سازندگان ارسال کنند.

به این ترتیب ، این پلتفرم قصد دارد یک فضای مثبت ایجاد کند که در آن امکان ناخوشایند نیست ، برخلاف TikTok ، جایی که حتی افراد با نفوذ و به دنبال آن میلیون ها نفر ، به گفته سخنگوی خود فیلم های خود را در فضایی که با منفی روبرو هستند به اشتراک می گذارند. در Snapchat.

میلیون

هر سازنده ای ، ده ها یا هزاران نفر آن را دنبال کنند ، پس از ساخت ویدئویی با فیلترهای معروف برنامه (یا بدون آن) ، از گوش گربه گرفته تا چهره ، می توانند روی جعبه Spotlight کلیک کنند. و صداهای تحریف شده

اسنپ ​​چت اصرار بر برابری بین مصرف کنندگان دارد ، که بر اساس علاقه حاصل از محتوای آنها برای دستیابی به سودهای احتمالی رقابت خواهند کرد. هر روز بیش از یک میلیون دلار توزیع می شود.

“عکس های سریع بر اساس تعامل با مردم ، مانند وقت صرف شده برای تماشای یک ویدیو یا قرار دادن قلب ، مورد قضاوت قرار می گیرند. درآمد براساس تعداد برداشت های منحصر به فرد تعیین می شود “.

با گذشت بیش از دو سال از عرضه IPO ، اسنپ چت هنوز نتوانسته سود کسب کند. این شرکت در سه ماهه سوم 200 میلیون دلار ضرر کرد.

اما به دلیل راه اندازی موفقیت آمیز ابزارهای جدید برای تشویق کاربران به صرف وقت بیشتر در برنامه و محصولات تبلیغاتی جدید برای “امتحان کردن” لوازم جانبی واقعیت افزوده یا غرق شدن در آن ، گردش مالی سالانه خود را دو برابر کرده و به 680 میلیون رسیده است. جهان یک نام تجاری

در سال 2013 ، Snapchat “داستان ها” را اختراع کرد ، داستان هایی که 24 ساعت پس از بارگذاری ناپدید می شوند. بسیار محبوب ، آنها از فیس بوک (برای اولین بار در سال 2016 در اینستاگرام) و بیشتر از توییتر ، که به تازگی “ناوگان” را راه اندازی کرده است ، کپی شدند.

[ad_2]

منبع: maxgamer.ir