Pier Fijibon آرزو دارد که از آمازون مخلوط Le Panier استفاده کند


وزیر اقتصاد پیر فیجیبون آرزو دارد که بودجه آبی 4.12 میلیون دلاری آبی برای حمایت از خرده فروشان ما در آمازون غول پیکر آمریکا باشد.

وزیر اقتصاد پیر فیجیبون روز پنجشنبه در کمیته عمومی در مقابل عضو همبستگی کبک برای هاچلاگا-میسون ، الكساندر لدوك ، به كمیته عمومی گفت: “یكی از آرزوهای من این است كه Le Panier bleu در آمازون باشد.”

آوریل سال گذشته “برای تحریک خریدهای محلی” در بحران سلامت ، ماموریت Le Panier Bleu “پیشبرد اقتصاد به جلو” است.

“چرا؟ دو چیز وجود دارد. خرده فروشانی از کبک و کالاهایی از کبک وجود دارد. افرادی هستند که می خواهند به آمازون بروند ، ما جلوی آنها را نمی گیریم ، اما اگر در آمازون شرکت های کبک تولید کننده در کبک محصولات خود را در آنجا شناسایی کنند. چرا که نه؟ »او تعجب کرد.

برای Pierre Fijibon ، این واقعیت که Investissement Québec (IQ) به شرکت های کبک کمک می کند تا به آمازون بفروشند ، یک “ابتکار منحصر به فرد” برای فروش محصولات خود در اینجا یا خارج از کشور است.

دیروز ، این سخنان گوشهای وینسنت ماریسال ، یکی از اعضای همبستگی روزمونت کبک ، سخنگوی دومین گروه مخالف اقتصاد را خراشید.

“وزیر برای چه کسی کار می کند؟” برای اقتصاد کبک؟ برای خرده فروشان و SME یا آمازون؟ A v.-p. وی گفت: “آمازون سخنرانی متفاوتی نخواهد داشت.” روزنامه

وینسنت ماریسال می گوید از شنیدن اینكه وزیر در حال برنامه ریزی مشاركت با بخش خصوصی در سپتامبر آینده است ، متعجب شد. آیا او از اقدامات آمازون اطلاع دارد؟ وی گفت: “آمازون قهرمان خون آشام است.”

محصولات چینی

در هفته های اخیر ، Le Panier bleu مجبور شد با انتقاداتی در مورد منشا برخی از محصولات از چین یا اروپا در وب سایت خود مواجه شود.

“هدف ما تشویق خریدهای خرده فروشان در کبک است. ما پاسخ دادیم روزنامه مدیر کل پلت فرم آلن دوما ، با یادآوری اینکه سازمان او پروژه ای را برای درک تعریف محصول محلی آزمایش می کند.

به گفته دوما ، انواع کالاها باید در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد تا از هدف قرار دادن آنها در سایت های خارجی جلوگیری شود.

“ما می خواهیم جایگزینی برای بازیکنان بین المللی باشیم. اگر مصرف کنندگان بخواهند از هدایای کریسمس الهام بگیرند ، ما فقط نمی توانیم محصولاتی مانند محصولات ساخته شده در کبک یا از آن را ارائه دهیم. آنها پایگاه داده ما را ناقص خواهند یافت. اگر ما فقط بخش الکترونیک را در نظر بگیریم ، مردم نمی توانند در کاتالوگ ما تلویزیون پیدا کنند. “

دومی معتقد است که Le Panier bleu هنوز برای بهبود موتور جستجوی خود کار دارد. او امیدوار است ، به عنوان مثال ، برای اشاره بهتر به محصول.

طبق گفته مدیریت ، امروز سبد آبی 1.7 میلیون محصول دارد که امیدوار است تا اواسط دسامبر به مرز 2 میلیون برسد. از زمان راه اندازی کاتالوگ محصولات در 17 اکتبر ، بیش از 150،000 بازدید کننده منحصر به فرد وب سایت آن را مشاهده کرده اند.


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>