Ford Bronco Sport 2021: گاوچران Macadam


پاک کردن گرد و غبار نام افسانه ای برونکو پس از یک ربع قرن خواب ، مطمئناً فورد قصد داشت بیشترین استفاده را از آن ببرد. و البته فروش.

علاوه بر ایجاد Bronco جدید ، که جلد آن را زینت می دهد راهنمای ماشین 2021، بنابراین طراحان و مهندسان این برند Bronco Sport را اختراع کردند. از ابتدا ، به معنای واقعی کلمه.

این سری جدید عملا هیچ ارتباطی با دیگری ندارد ، مگر قسمت اول نام آن ، که با حروف بزرگ سفید روی یک شبکه مشکی ، یک شبح زاویه دار و یک شباهت مبهم نوشته شده است. وقتی برونکو تمام ابزارها و ادله را به عنوان یک آفرودر صریح ساخته شده بر روی نسخه دیفرانسیل عقب شاسی بلند تک نفره رنجر مطرح می کند ، برونکو اسپرت در عوض از بدنه ایستاده و معماری SUV استفاده می کند. کامپکت Escape که بیشتر محرک چرخ جلو است

فورد می گوید که “تمام جزئیات با توجه به ماجراجویان آخر هفته طراحی و طراحی می شود” و اینکه برونکو اسپرت همه چیز را دارد “تا بتواند هر متخصص آفرود مبتدی را بسازد. تمام چرخ محرک ، “گفت: هاو تای تانگ ، مهندس مسئول توسعه محصول. همه چیز شأن روشن بودن را دارد. بنابراین ، ما برای دستگاه های پاک سازی و علاقه مندان به 4 4 4 از ماشین رویایی فاصله داریم.

خصوصاً یکسان نیست

همه چیز برای Bronco Sport یکنواخت نیست ، و پنج نسخه از آن موجود است ، به ترتیب صعودی تجهیزات و قیمت. مدل پایه و سپس Big Bend ، Outer Banks ، Badlands و First Edition وجود دارد. مورد آخر ، Badlands را فراموش کنید ، و چند گزینه کمبود آن را به آن اضافه کردیم. یک مدل پرتاب که ما فقط 2000 نسخه از آن را برای مدت زمان طولانی فروخته ایم. یک عمل بسیار معمول.

عکس: مارک لاچاپل

با این حال ، سه مدل اول از این مدل ها فقط با یک موتور 1.5 لیتری سه سیلندر توربو موجود است که 181 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 190 پوند فوت در 3000 دور در دقیقه تولید می کند. از طرف دیگر Badlands و نسخه مات آن ، فقط با یک پیشرانه چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ ارائه می شود که 245 اسب بخار قدرت را در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاور 275 پوند فوت را نیز در 3000 دور در دقیقه ارائه می دهد. یک موتور صاف و سرزنده که در زیر کاپوت نسخه های فاخر Escape و Lincoln Corsair نیز وجود دارد. این دو موتور منحصراً با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جفت می شوند.

ممکن است در مورد سازگاری مناسب موتور 1.5 لیتری سه سیلندر با برونکو اسپورت ، در مورد ویژگی ها و مصرف آن شک و تردید داشته باشیم. همه مواردی که ما در اسرع وقت بررسی خواهیم کرد. تاکنون Badlands تنها نسخه ای است که ما موفق به مدیریت آن شده ایم.

عکس: مارک لاچاپل

نه فقط در مورد شکل

بد لندز علاوه بر موتور عضلانی تر ، از برادران خود برجسته است و با تعدادی از اجزا و لوازم جانبی که SUV جمع و جور را در هنگام رانندگی در جاده ها عملی تر ، انعطاف پذیرتر و بهتر می کند ، از آنها فاصله می گیرد. همچنین از رنگ نارنجی سایبر کامیون آزمایشی ما که مختص آن است.

سیستم تعلیق اصلاح شده Badlands دارای سطح تعلیق اصلاح شده ای است که با استفاده از تایرهای آفرود 29 اینچی اختیاری ، که شیارهای آن عمیق تر از تایرهای 28 اینچی است ، 5 سانتی متر فاصله این خودرو را برای مدل پایه به میزان قابل توجهی 198 میلی متر افزایش می دهد و 5 اینچ استاندارد برای این نسخه است. زاویه های نزدیک شدن و رهاسازی آن نیز از مزایای آن بهره می برد و می تواند تقریباً در دو فوت (600 میلی متر) آب روان شود.

سیستم تعلیق بدلندز از زیرساخت های مخصوص جلو با ترمزهای برگشتی برای کاهش ضربه به راهرو و کمک فنرهای عقب قوی تر ساخته شده از تک لوله های قطر 46 میلی متر برخوردار است. با این حال ، فنرها و میله های تثبیت کننده آن کمی انعطاف پذیر تر هستند تا مفصل چرخ ها را در سطوح ناهموار تشویق کنند. چهار محافظ استیل برای محافظت از پایین و قلاب های یدک کشی در جلو دارد.

عکس: مارک لاچاپل

علاوه بر این ، سیستم چهار چرخ محرک آن هفت حالت مختلف رانندگی را ارائه می دهد ، دو حالت دیگر (گل و لای و پیست و سنگ / کشش) نسبت به پنج مدل دیگر Bronco Sport (عادی ، اکو ، اسپورت ، لغزنده ، شن). به خصوص به این دلیل که تنها یک محور عقب با کلاچ دوگانه است که در صورت لزوم می تواند تقریباً تمام گشتاور را به هر چرخ منتقل کند.

شما همچنین می توانید چرخ دنده را در حالت چهار چرخ محرک قرار دهید یا دیفرانسیل عقب را با دو دکمه که صفحه کنترل حالت رانندگی را محصور کرده و چند اینچ جلوی دیسک بزرگ گیربکس اتوماتیک نصب شده ، قفل کنید.

سیستم TrailControl ، کروز کنترل خارج از جاده که با سرعت 30 کیلومتر در ساعت جلو و 10 کیلومتر در ساعت معکوس کار می کند و فرمان برقی که شوک های راک / کشش را فیلتر می کند به این سیستم اضافه شده است. حتی دوربینی وجود دارد تا ببیند چه چیزی در زیر قسمت Badlands در صفحه نمایش مرکزی با یک سمپاش تمیز کننده لنز در حال پیمایش است.

عکس: مارک لاچاپل

نقش انشایی

فورد برونکو اسپورت بدلندز علی رغم مهارت های خوب و تلاش های قابل تحسین طراحانش ، هنوز این تصور را ایجاد می کند که او پسر خوبی است که نقش یک مرد سرسخت را بازی می کند یا یک حسابدار را که به عنوان یک کابوی درآمده است. یا به عبارت ساده تر ، کسی که در حال فرار است و می خواهد خود را برونکو معرفی کند. حقیقت ناب ، چه! علاوه بر این ، او به هیچ وجه از داشتن استعداد برای این نقش بی بهره نیست. فقط معتدل معتدل

به عنوان مثال فضای داخلی آن کاملاً پذیرا و مبله است. راحت هم صندلی ها از چرم قهوه ای صاف ، چرم مشکی لحافی و یک تکه بزرگ جیر با برنز خیابانی که در وسط آن برای صندلی های جلو حک شده است ، پوشیده شده اند. این کمی شبیه جلوه King Ranch با کیتش کمتر است. صندلی های عقب بیرونی کاملاً راحت ، با صندلی بلند و پشتیبانی خوب هستند. هدست های بزرگ حتی می چرخند تا دید را در آینه دید عقب مرکزی با یک سبد ذخیره سازی اضافی در زیر بالشتک سمت راست و جیب های زیپ دار بزرگ در پشتی صندلی های جلو بچرخانند. از طرف دیگر دسترسی برای پاها کمی تنگ است.

صندلی های جلو با سطل دنج هستند و وضعیت سواری بسیار درست است. طراحی داشبورد ساده و منطقی است. مشابه طرح کنترل ها و صفحه لمسی مرکزی 8 اینچی پشتیبانی شده توسط رابط SYNC 3. تصویر به معنای واقعی کلمه توسط یک صفحه نمایش دیجیتال 6.5 اینچی برای راننده تکمیل می شود که در آن زوج شماره گیری سنتی قرار دارد. و در مرکز فرمان نیز یک برنز زیبا وجود دارد که عجله دارد. این بار در آلومینیوم ساتن.

صندوق عقب چندان عمیق نیست و حجم آن متوسط ​​است. با این حال ، یک چرخ یدکی کامل در زیر زمین قرار دارد. همیشه برای همه مناطق آرامش بخش است. علاوه بر این ، ما با یک قفسه کشویی که به یک میز کوچک کمپینگ تبدیل می شود ، با یک جفت پایه جمع شده و چراغ های LED زیر درب عقب ، که شیشه آن را می توان جداگانه باز کرد ، بسیار سرگرم می شویم.

عکس: مارک لاچاپل

همیشه همیشه آماده

در بدلندز ، مانند کف سطوح صندوق عقب و پشتی تکیه گاه های تاشو ، همه طبقات دارای لاستیک قابل شستشو هستند. او برای سفر به پارک La Vérendrye آماده است. شوخی نکن. بر روی فرمان نصب شده ، به اندازه کافی بلند ، می توان گوشه های کاپوت را کاملاً دید ، که دو برآمدگی بلند آنها باعث می شود ما باور کنیم که آنها سر سیلندرهای یک V8 بزرگ را می پوشانند.

هنگام رانندگی ، 2.0 لیتری توربو هنگام شتاب عصبی است ، اما به نظر می رسد در مقایسه با Escape و Corsair فاقد یک مشت اسب بخار و lb-ft است. این توسط برگ فنی وی تأیید می شود. بازده هنوز خوب است ، اما گیربکس اتوماتیک کمی خراب است و ما حق داریم در برابر گشتاور فرمان ، با شتاب کامل واکنش نشان دهیم.

عکس: مارک لاچاپل

جهت نیز متوسط ​​است ، با احساس انعطاف پذیری سیستم تعلیق ، که منجر به چرخش خاصی از بدن هنگام چرخش می شود. این قیمتی است که باید برای راحتی مسافرت بپردازید و نوید یک رفتار پایدار در جاده را بدون فنرهای قابل تنظیم و کمک فنر می دهد. همچنین ، دایره چرخش کاملاً کوتاه است و بدلندز شروع به غر زدن می کند ، دیفرانسیل ها در حالت سنگ / کشش قفل می شوند ، آنچنان که باید روی آسفالت قرار می گیرند. که حتی برای رانندگی در جاده های جدی کاملاً امیدوار کننده است. تا در اسرع وقت بررسی شود.

در این میان ، می توان نتیجه گرفت که این ارساتز دلسوز برونکو در آخر از نظر روحی تفاوت چندانی با اولین برونکو ندارد. خیلی ساده ، تفسیر و اجرا کاملاً مدرن است.


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>