COVID: آمازون فرانسه موافقت می کند جمعه سیاه را به دلیل محدودیت به تعویق بیندازد


پاریس رئیس شرکت روز پنجشنبه گفت آمازون آماده است تا یک هفته آینده تبلیغات جمعه سیاه را در فرانسه به تعویق بیندازد ، همانطور که دولت درخواست کرده است ، مشروط بر اینکه تجارت به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 بسته شود شرکت فرعی غول تجارت آنلاین.

فردریک دووال ، مدیر کل آمازون فرانسه در TF1 گفت: “ما تصمیم گرفته ایم که جمعه سیاه را به تعویق بیندازیم ، اگر این اجازه می دهد تا مشاغل و فروشگاه های فیزیکی قبل از اول دسامبر بازگشایی شوند.” وی گفت: این عملیات تبلیغاتی که در ابتدا برای 27 نوامبر برنامه ریزی شده بود ، سرانجام در تاریخ 4 دسامبر انجام می شود.

وزیر اقتصاد ، برونو لومیر روز چهارشنبه از بازیگران توزیع تقاضا کرد “این عملیات گسترده را” تغییر دهند ، و خدمات وی گفت که “مبادله جدید” با سهامداران برای جمعه برنامه ریزی شده است.

وزیر در روز پنجشنبه اظهار نظر کرد: “من می خواهم روحیه مسئول توزیع کنندگان و خرده فروشان آنلاین را که توافق کرده اند با پیشنهاد مثبت ببینند ، تبریک بگویم.

آمازون سرانجام پنجشنبه شب به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فروش بزرگ ، به نفع به تعویق انداختن این عمل آمد.

فابین ورساوو ، مدیرعامل ، به خبرگزاری فرانسه گفت: “ما امروز صبح (…) گفتیم كه توافق كرده ایم انعطاف پذیر باشیم و تا جایی كه انسجام در این حرفه سازمان یابد ، با درخواست وزیر سازگار شویم.” فرانسه به راکوتن ژاپنی ، آخرین نکته را “یک شرط کاملاً ضروری” می داند.

به نوبه خود ، بازیکنان در توزیع انبوه ، مانند کارفور ، می گویند که آماده سازماندهی تاخیر در تبلیغات هستند.

جمعه سیاه که از ایالات متحده آمده است ، یک ابتکار تبلیغ خصوصی است. برخلاف تاریخ فروش ، دولت هیچ کنترلی بر این عملیات ندارد که هر ساله در اروپا محبوبیت بیشتری پیدا می کند.


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>