[ad_1]

پاریس رئیس شرکت روز پنجشنبه گفت آمازون آماده است تا یک هفته آینده تبلیغات جمعه سیاه را در فرانسه به تعویق بیندازد ، همانطور که دولت درخواست کرده است ، مشروط بر اینکه تجارت به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 بسته شود شرکت فرعی غول تجارت آنلاین.

فردریک دووال ، مدیر کل آمازون فرانسه در TF1 گفت: “ما تصمیم گرفته ایم که جمعه سیاه را به تعویق بیندازیم ، اگر این اجازه می دهد تا مشاغل و فروشگاه های فیزیکی قبل از اول دسامبر بازگشایی شوند.” وی گفت: این عملیات تبلیغاتی که در ابتدا برای 27 نوامبر برنامه ریزی شده بود ، سرانجام در تاریخ 4 دسامبر انجام می شود.

وزیر اقتصاد ، برونو لومیر روز چهارشنبه از بازیگران توزیع تقاضا کرد “این عملیات گسترده را” تغییر دهند ، و خدمات وی گفت که “مبادله جدید” با سهامداران برای جمعه برنامه ریزی شده است.

وزیر در روز پنجشنبه اظهار نظر کرد: “من می خواهم روحیه مسئول توزیع کنندگان و خرده فروشان آنلاین را که توافق کرده اند با پیشنهاد مثبت ببینند ، تبریک بگویم.

آمازون سرانجام پنجشنبه شب به عنوان یکی از بازیگران اصلی این فروش بزرگ ، به نفع به تعویق انداختن این عمل آمد.

فابین ورساوو ، مدیرعامل ، به خبرگزاری فرانسه گفت: “ما امروز صبح (…) گفتیم كه توافق كرده ایم انعطاف پذیر باشیم و تا جایی كه انسجام در این حرفه سازمان یابد ، با درخواست وزیر سازگار شویم.” فرانسه به راکوتن ژاپنی ، آخرین نکته را “یک شرط کاملاً ضروری” می داند.

به نوبه خود ، بازیکنان در توزیع انبوه ، مانند کارفور ، می گویند که آماده سازماندهی تاخیر در تبلیغات هستند.

جمعه سیاه که از ایالات متحده آمده است ، یک ابتکار تبلیغ خصوصی است. برخلاف تاریخ فروش ، دولت هیچ کنترلی بر این عملیات ندارد که هر ساله در اروپا محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

[ad_2]

منبع: maxgamer.ir