در تمام مسیر حرکت هوا در اینتیک و تراتل بادی و پورتها و رسیدن به سیلندر هوا با مسیر اصطکاک داره و در نتیجه فشار درون سیلندر کمتر از فشار اتمسفر میشه! در هنگام بلوو ترووو اثری از فیول در داخل سیلندر دیده نمیشه ولی در اینکه دو تا از ویول ولوها لیکی هستند شکی نیست. در مدل بدون توربو M12 برای هر سوپاپ هوا یک تراتل برای مکش هوا و تزریق سوخت وجود دارد که یعنی 2 تراتل برای هر سیلندر از موتور که در مجموع 8 عدد می باشد و همچنین برای هر یک از سوپاپ های اگزوز یک مسیر جداگانه در منیفولدها (هدرز) طراحی شده است که این عمل موجب افزایش بازدهی حجمی موتور و نزدیکتر شدن به 100% می شود که تاثیر بسیار زیادی در بازدهی کلی موتور دارد . اين موتورها مکانيزمي شبيه به موتورهاي بنزيني (SI) دارند يعني سوخت و هوا با هم مخلوط شده و به داخل سيلندر وارد مي شوند ولي در اين سيستم ديگر بري شروع احتراق از سيستم جرقه استفاده نمي گردد، مخلوط هوا و سوخت متراکم مي گردد تا پيش واکنشها با بالا رفتن دماي مخلوط، انرژي اوليه جهت احتراق را فراهم نمايند و مخلوط محترق گردد؛ بطور ساده مي توان گفت که اين سيستم آميزه ي از موتورهاي بنزيني و ديزلي مي باشد و از مزيي هر دو آنها برخوردار است.

در ضمن در حال حاضر همه ی فیول داخل فیلتر ها , کولر و سامپ تا جایی که امکان داشته تخلیه و روغن فِرِش اضاعه شده و به مدت یک ساعت ران شده تا وضعیت فیول پمپ ها بررسی بشه ولی اثری از ورود فیول به سامپ دیده نشده . پایداری در این دو تیپ در یک سطح بوده که هردو قابل قبول است . قیمت این خودرو در حدود 750 هزار دلار است. ساعت حدود 17 باز هم دیسپچ دید ارومیه را به کاپیتان اعلام می کند. هواپیما بر فراز آسمان در شرایط استال قرار می گیرد و ارتفاع کم هواپیما کار را برای برگرداندن هواپیما مشکل می کند. طوری تغییر می کند که بتوان لذت ناب رانندگی اسپرت با یک سدان لوکس را، به بهترین شکل ممکن تجربه کرد. ملخ در کوادکوپتر تنها بخش آیرودینامیکی است که وظیفه شناور کردن دستگاه را در هوا برعهده دارد، از این رو انتخاب صحیح ملخ با توجه به دور موتور و قدرت موتور حائز اهمیت می باشد، انتخاب یک ملخ مناسب و با کیفیت عالی علاوه بر اینکه در مصرف انرژی صرفه جویی می کند، در کیفیت پرواز دستگاه نیز تعیین کننده است.

از آنجا که لنت ها مصرف و نازک شده اند، پیستون جلو آمده است و لازم است برای اینکه بسته شود، پیستون به عقب برود. اندازه رینگ های جلو و عقب یکسان بوده (19 اینچی هستند) اما قطر آنها در جلو معادل 5/8 اینچ و در عقب برابر با 5/9 اینچ است. این در حالی بوده که میانگین مصرف سوخت این سدان، معادل 1/10 (3/10 لیتر برای مدل های مجهز به سیستم 4MATIC) و میزان انتشار گازهای آلاینده از خروجی آن، برابر با 237 گرم بر کیلومتر (242 گرم بر کیلومتر برای مدل های مجهز به سیستم 4MATIC) اعلام شده است! زیر کاپونت این ماشین، قدرتمندترین پیشرانه سری BlueDIRECT قرار دارد که به لطف شاخصه هایی نظیر: سیستم تزریق مستقیم سوخت با تزریق کننده های چند منفذه، دو توربوشارژر، محفظه میل لنگ تمام آلومینیومی، 8 سینلدر، 32 سوپاپ با سامانه اعمال زمان بندی متغیر روی هر دو میل بادامک ورودی و خروجی، سیستم روزآمد خنک کننده روغن، آب و روغن جعبه دنده، محفظه روغن آلومینیومی، سامانه مدیریت دینام و سیستم توقف/ حرکت، روزآمدتر، سبک تر و کم مصرف تر از نمونه های قبلی است. برای اطمینان از کنترل خودرو بر روی زمین ، گایگر لاستیک های 245/35/20 با رینگ 9 در 20 اینچ را برای جلو و 325/30/21 با رینگ 11 در 21 را برای قرار گرفتن بر روی اکسل عقب در نظر گرفته است .

یک راه آسان برای حل این مشکل، نصب خازن های کم ESR در تغذیه یا اسپید کنترل است. اسم این محور تراتل ( Throttle ) است که مربوط به گاز دادن یا همان افزایش سرعت ملخ ها می باشد . پتانسیومتر یا همان سنسور دریچه گاز در خودروهای متفاوتی همچون سمند، پراید، پژو 405 و… همچنین عیبیابی سنسور موقعیت گاز به کمک دستگاه مولتی متر نیز انجام میشود که آن نیز روندی جداگانه دارد. سنسور دریچه گاز معمولا نسبت به سنسور های دیگر عمر بالاتری دارد و به طور کلی این سنسورها نیازی به سرویس تمیز کاری و یا روغن کاری ندارند. اما در موازات و یا حتی مهمتر از شمع، سرویس انژکتور است که آن هم بستگی به طرز استفاده و شرایط آب و هوای منطقه دارد. اکثر اهرم وضعیت هواپیما دارای دو تنظیمات، “بالا”، که برای برخاستن و پرواز مورد استفاده قرار می گیرد، و “پایین” که برای تاکسی یا موقعیت هایی که کمتر از قدرت نیاز است ، استفاده می شود. یا میتونه خیلی پیشرفته باشه؛ مثلا توی کواد های دارای GPS برگرده به نقطه ای که کواد رو روشن کردیم !