احمد یکی از از مربیان اصلی تجربه و حرفهای اپلیکیشن مینت می باشد و سال هاست که به شکل تخصصی بر بر روی برنامه های بدنسازی و تغذیه (رژیم لاغری و رژیم چاقی) و صورت دهی ماهیچه‌ها فعال است و تمرکز ویژه ای بر آب نمودن چربی شکم و پهلو داشته است. در صورتی که پس از ۴ هفته انجام همین برنامه به جهت شما اهمیت افزایش وزنه ها و تغییر‌و تحول سرعت انجام هر تکرار و… برنامه بدنسازی حجمی پایین شامل چهار روز تمرین در هفته می باشد که می بایست به مدت شش هفته آن را تکرار کنید. در صورتی که متوجه شدید که اهمیت گذشت هر هفته عدد بر روی اندازه بخش اعظم نشده، بدانید که مشکلی در برنامه غذاییتان وجود دارااست که باید اصلاح کنید. پریسا هم معتقد میباشد اساسی داشتن تمرینات و تغذیه منظم می توانید پس از دو ماه به فرم دهی ایده آلی از عضلان از گزاره باسن دست پیدا کنید. سعی نمایید تا جایی که می توانید پروتئین بخورید. کربوهیدرات برای رشدتان آیتم نیاز هست و منجر می‌شود تا بدنتان وارد فاز آنابولیک شود. اندومورف: متابولیسم کندی دارید و راحتتر چربی در بدنتان ذخیره میشود. از همین رو می بایست اجازه بدهید بدنتان به حجم گزینه نیاز رسد و بعد از آن با تمرینات فشرده آنان را تبدیل به شکل و فرم دلخواه درآورید. نیز چنین اصلی اعتنا به فراوانی انواع مکملهای تقلبی، غیر مجاز و یا بی میزان مرغوب بودن در بازار، فروشگاهها و یا محصولات مطمئن به شما پیشنهاد میشود. به هیچ وجه مکمل ارزانتر خوب تر نبوده و کیفیت مکمل حرف اولیه را در زمان خرید میزند. پس هنگام انتخاب یک برنامه بدنسازی، به کل برنامه نگاه نمایید و چک کنید که چه چیزهایی به شما و سبک یادگیریتان ارائه میکند. برنامه بدنسازی فیتامین همه همین مورد ها رو در نظر میگیره و یه برنامه به طور کامل شخصی و مخصوص بهت ارائه میده. همه میدونیم که اثر گذاری برنامه غذایی در برنامه بدنسازی بسیار بالاست، از این رو یک برنامه غذایی ورزشی متناسب اهمیت برنامه بدنسازیت و مهم در لحاظ گرفتن تمام ویژگهای که یک برنامه بدنسازی به اون احتیاج داره مانند ، وعده های قبل و بعد از آن از تمرین، در نظرگرفتن درشت مغذی ها مانند کربوهیدرات، پروتیئن، چربی که مستضعف یه برنامه بدنسازی هماهنگ میباشد رو یک برنامه بدنسازی خوب داراست. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در ارتباط اساسی برنامه بدنسازی لاغری مبتدی وب وبسایت خود باشید.

ایندکسر