یک راه حل جایگزین از اینجا برای تراموا که کبک از آن اجتناب می کند

[ad_1]

گروهی از مهندسان کبک ، متقاعد شده اند که یک جایگزین مناسب و مقرون به صرفه برای سیستم های گران قیمت حمل و نقل عمومی توسط تراموا ایجاد کرده اند ، ابراز تأسف می کنند که نتوانسته اند مورد توجه دولت کبک قرار بگیرند.

این گروه مهندس باتجربه در Groupe Pantero ، یک شرکت جوان که هنوز در مونترال ناشناخته است ، به مدت یک دهه در سایه و هدف تولید نوع جدیدی از خودروی الکتریکی (به نام جاده تراموا) ، در نیمه راه بین اتوبوس و تراموا ، همانطور که در حال حاضر برنامه ریزی شده است ، کار می کنند. از شهر کبک.

ارزان تر و کارآمدتر

رئیس جمهور ، ژان فرانسوا اودت ، که اطمینان دارد این سیستم جدید می تواند سنگ بنای “پرچمدار بعدی” این صنعت باشد ، گفت: “ما در درک دشواری جلب توجه مورد نیاز کارمندان منتخب خود مشکل داریم.” شرکت حمل و نقل در کبک.


مهندسین ژان ریموند (چپ) و ژان-فرانسوا اودت ، که در قلب پروژه کشش الکتریکی توسعه یافته در کبک هستند.

عکس از مارتین آلاری

مهندسین ژان ریموند (چپ) و ژان فرانسوا آودت ، که در قلب پروژه کشش الکتریکی توسعه یافته در کبک قرار دارند.

وی شکایت می کند: “گفتن این جمله شرم آور است ، اما من اطمینان دارم که اگر ما آلستوم یا ولوو بودیم ، مشکل برای مدت طولانی حل می شد.”

تراموا جاده ای ، که پانترو برای مدت دو سال تلاش بیهوده ای برای جلب توجه دولت داشته است ، کارآمدتر از اتوبوس مفصلی و ارزان تر از سیستم های تراموا سنتی است.

دستگاه پیشنهادی موجود در پیکربندی های دو تا چهار ماژول مفصلی ، با ظرفیت زیادی که دارد ، عمدتا با ریل مفصلی متفاوت است ، بنابراین تعداد رانندگان مورد نیاز شرکت های حمل و نقل را کاهش می دهد.

حتما بخوانید:
نشان بانک ایوا - سداد

به عنوان مثال ، در طولانی ترین نسخه خود ، وسیله نقلیه پیشنهادی می تواند حداکثر 295 مسافر را در خود جای دهد! و برخلاف تراموا سنتی که توانایی تحمل آن را دارد ، نیازی به نصب هیچ زیرساخت ریلی ندارد.

اندازه را حفظ می کند

این محصول منحصر به فرد حاصل کار مهندسان به رهبری کبک ، ژان ریموند است که تجربه زیادی در این زمینه در شرکت هایی مانند Nova Bus ، Orion Bus Industries و GE Transport دارد.

این شرکت از حمایت رئیس سابق Nova Bus و سپس V.-P سابق برخوردار است. رئیس اتوبوس های ولوو ، ژان پیر باراکات. ژان نوئل دبروز ، معاون سابق آلستوم ، غول صنعت راه آهن نیز همین طور. هر دو در هیئت مشاوره شرکت می نشینند.

آقای اودت می گوید: “ما نمی فهمیم که آنچه در اینجا به دست آوردیم ، این صنعت 30 سال است که در تلاش است جای دیگری انجام دهد.” کار آسانی نیستمن هم همینطور“از آنچه موجود است ؛ به سادگی وجود ندارد فن آوری ما مخرب است ، که بسیاری از بازیکنان را نگران می کند ، باور کنید. “

اراده سیاسی؟

علاوه بر پروژه شهر کبک ، در حال حاضر چندین پروژه تراموا نیز در دست مطالعه است. این مورد در مورد Longueuil ، Gatineau و Laval است. در مونترال ، یک پروژه برای گسترش خط صورتی به غرب ، بین مرکز شهر و لاچین ، همچنین می تواند فضای تراموا را فراهم کند.

“آیا واقع بینانه است که فکر کنیم همه این پروژه ها با هزینه 3 تا 4 میلیارد دلار هر روز را روشن می کنند؟” با توجه به وضعیت مالی عمومی ما ، این سوال مطرح می شود. “

حتما بخوانید:
دز برایانت مشتاق روبرو شدن با کابوی ها

قبل از اینکه خیلی دیر شود ، پانترو امیدوار است که از کبک خبرهایی کسب کند.

“با تمام تجربه ما در کبک ، منطقی نیست که ما نتوانیم این پروژه را شروع کنیم.”

“من مطمئن هستم که اگر ما بین چهار دیوار جمع شده باشیم ، می توانیم به پرونده بپیوندیم. تنها چیزی که لازم است کمی اراده سیاسی است. ”

برخی مشخصات روی جاده تراموا پانترو

  • طول: تا 37 متر
  • حداکثر ظرفیت: 295 مسافر
  • راندن: تا 8 موتور در هر تراموا جاده ای
  • موتور: مجهز به سیستم های هوشمند فرمان
  • زمان تحویل: 3-4 سال

منبع: گروه پانترو

[ad_2]

منبع: maxgamer.ir

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themesMobil Ödeme NakitMobil Ödeme Nakite Çevirme1xbet