[ad_1]

گروهی از مهندسان کبک ، متقاعد شده اند که یک جایگزین مناسب و مقرون به صرفه برای سیستم های گران قیمت حمل و نقل عمومی توسط تراموا ایجاد کرده اند ، ابراز تأسف می کنند که نتوانسته اند مورد توجه دولت کبک قرار بگیرند.

این گروه مهندس باتجربه در Groupe Pantero ، یک شرکت جوان که هنوز در مونترال ناشناخته است ، به مدت یک دهه در سایه و هدف تولید نوع جدیدی از خودروی الکتریکی (به نام جاده تراموا) ، در نیمه راه بین اتوبوس و تراموا ، همانطور که در حال حاضر برنامه ریزی شده است ، کار می کنند. از شهر کبک.

ارزان تر و کارآمدتر

رئیس جمهور ، ژان فرانسوا اودت ، که اطمینان دارد این سیستم جدید می تواند سنگ بنای “پرچمدار بعدی” این صنعت باشد ، گفت: “ما در درک دشواری جلب توجه مورد نیاز کارمندان منتخب خود مشکل داریم.” شرکت حمل و نقل در کبک.


مهندسین ژان ریموند (چپ) و ژان-فرانسوا اودت ، که در قلب پروژه کشش الکتریکی توسعه یافته در کبک هستند.

عکس از مارتین آلاری

مهندسین ژان ریموند (چپ) و ژان فرانسوا آودت ، که در قلب پروژه کشش الکتریکی توسعه یافته در کبک قرار دارند.

وی شکایت می کند: “گفتن این جمله شرم آور است ، اما من اطمینان دارم که اگر ما آلستوم یا ولوو بودیم ، مشکل برای مدت طولانی حل می شد.”

تراموا جاده ای ، که پانترو برای مدت دو سال تلاش بیهوده ای برای جلب توجه دولت داشته است ، کارآمدتر از اتوبوس مفصلی و ارزان تر از سیستم های تراموا سنتی است.

دستگاه پیشنهادی موجود در پیکربندی های دو تا چهار ماژول مفصلی ، با ظرفیت زیادی که دارد ، عمدتا با ریل مفصلی متفاوت است ، بنابراین تعداد رانندگان مورد نیاز شرکت های حمل و نقل را کاهش می دهد.

به عنوان مثال ، در طولانی ترین نسخه خود ، وسیله نقلیه پیشنهادی می تواند حداکثر 295 مسافر را در خود جای دهد! و برخلاف تراموا سنتی که توانایی تحمل آن را دارد ، نیازی به نصب هیچ زیرساخت ریلی ندارد.

اندازه را حفظ می کند

این محصول منحصر به فرد حاصل کار مهندسان به رهبری کبک ، ژان ریموند است که تجربه زیادی در این زمینه در شرکت هایی مانند Nova Bus ، Orion Bus Industries و GE Transport دارد.

این شرکت از حمایت رئیس سابق Nova Bus و سپس V.-P سابق برخوردار است. رئیس اتوبوس های ولوو ، ژان پیر باراکات. ژان نوئل دبروز ، معاون سابق آلستوم ، غول صنعت راه آهن نیز همین طور. هر دو در هیئت مشاوره شرکت می نشینند.

آقای اودت می گوید: “ما نمی فهمیم که آنچه در اینجا به دست آوردیم ، این صنعت 30 سال است که در تلاش است جای دیگری انجام دهد.” کار آسانی نیستمن هم همینطور“از آنچه موجود است ؛ به سادگی وجود ندارد فن آوری ما مخرب است ، که بسیاری از بازیکنان را نگران می کند ، باور کنید. “

اراده سیاسی؟

علاوه بر پروژه شهر کبک ، در حال حاضر چندین پروژه تراموا نیز در دست مطالعه است. این مورد در مورد Longueuil ، Gatineau و Laval است. در مونترال ، یک پروژه برای گسترش خط صورتی به غرب ، بین مرکز شهر و لاچین ، همچنین می تواند فضای تراموا را فراهم کند.

“آیا واقع بینانه است که فکر کنیم همه این پروژه ها با هزینه 3 تا 4 میلیارد دلار هر روز را روشن می کنند؟” با توجه به وضعیت مالی عمومی ما ، این سوال مطرح می شود. “

قبل از اینکه خیلی دیر شود ، پانترو امیدوار است که از کبک خبرهایی کسب کند.

“با تمام تجربه ما در کبک ، منطقی نیست که ما نتوانیم این پروژه را شروع کنیم.”

“من مطمئن هستم که اگر ما بین چهار دیوار جمع شده باشیم ، می توانیم به پرونده بپیوندیم. تنها چیزی که لازم است کمی اراده سیاسی است. ”

برخی مشخصات روی جاده تراموا پانترو

  • طول: تا 37 متر
  • حداکثر ظرفیت: 295 مسافر
  • راندن: تا 8 موتور در هر تراموا جاده ای
  • موتور: مجهز به سیستم های هوشمند فرمان
  • زمان تحویل: 3-4 سال

منبع: گروه پانترو

[ad_2]

منبع: maxgamer.ir