اگر تا الان در زمینه ساخت بک لینک اطلاعاتی جمع آوری کرده باشید، حتما می دانید که آن وب سایتی که می خواهد به یکی از صفحات شما لینک بدهد، حتما باید ارتباط کافی و اعتبار دامنه بالایی داشته باشد. همین الان در میزفا ۳۰۰ مقاله ای که توسط ۸ نفر اپدیت میشن نزدیک به ۱ سال و نیم طول میکشه. وب سایت های زیادی در سطح وب فارسی وجود دارند. تمامی صفحاتی که در دنیای وب مشاهده می کنید، برای یک یا چند هدف خاص راه اندازی شده اند. برای مثال اگر محتوایی ایجاد کرده باشید که در گذشته توسط وبسایت های رقیب شما نیز ایجاد شده است و برای آن محتوا بک لینک های باکیفیت دریافت کنید، محتوای شما در نتایج گوگل از محتوای رقبای خود پیشی خواهد گرفت. اگر وب سایت دیگری به شما لینک دهد، شما از آن سایت بک لینک دارید. برای انجام این کار، الگوریتم موتور جستجو تعدادی از عوامل مختلف رتبه بندی را می سنجد که هدف از آن کمک به تعیین میزان اعتبار هر وب سایت است.

یا شما خودتان به صورت رایگان میتوانید در بعضی وبسایت ها لینک بسازید، یا باید هزینه کنید تا مدیر آن سایت لینک شما در سایت خود اضافه کند. افرادی که در رابطه با لینک سازی اطلاعات چندانی ندارند، با مشاهده عدم تاثیربخشی روش های لینک سازی خود به این نتیجه می رسند که لینک سازی مرده است و دیگر در سئو سایت تاثیرگذار نیست اما در واقعیت این چنین نیست. اما بعد از آپدیت های گوگل و به وجود آمدن الگوریتم ها دیگر این روش جوابگو نبود و به دسته روش های سئو کلاه سیاه جای گرفت . البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید. بک لینک هر لینکی در وب سایت های دیگر است که به وب سایت شما اشاره می کند. 1. قدرتمند شناخته شدن وب سایت شما: زمانی که کاربران بتوانند محتوای موردنظر خود را از طریق سایت شما به راحتی پیدا کنند، به سایت شما ارجاع می دهند و سایت شما از نظر موتورهای جستجوگر قدرتمند شناخته می شود.

اگر هم موفق نشدید، میتوانید آنها را از طریق گوگل حذف کنید. بسیاری از بازاریابان تصور می کردند که آنها از هم جدا هستند اما ما در ادامه به شما اثبات می کنیم که یکی بدون دیگری هیچ ارزش ندارد. یکی از داغترین دغدغههای مدیران سایتها و وبلاگها در بخش سئو بحث بک لینک است. این سایتها همچنین باید در اولویت لیست شما قرار داشته باشند. در این مقاله از سئو ۲۴ قصد داریم به این بپردازیم که بک لینک چیست و این مبحث را به صورت کامل با جزئیات مورد بررسی قرار دهیم. برای دریافت اطلاعات کامل از لینکها، عملکرد و شناخت آنها، نیازمند آنالیز بک لینک سایت خود و سایت رقبا هستید که هر کدام اطلاعات گستردهای را در اختیارتان قرار میدهد. داشتن بک لینک نه تنها به بهبود سئو کمک می کند بلکه باعث شناخت برند می شود. به طور کلی، وب سایت ها با داشتن بک لینک های بیشتر، در نگاه موتور جستجو اعتبار پیدا می کنند.

داشتن تعداد دامنههای کمتر نسبت به تعداد لینکها طبیعی است و نشانه بدی نیست. این آمار به شما نشان میدهد که چه تعداد سایت به سایت رقیب مورد نظر لینک داده است. حتما نشان لینک را مشاهده کرده اید، اما این زنجیر در بک لینک ها معنی یک زنجیر متشکل از سایت های مختلف را دارد و سایت شما را در کسب رتبه و امتیاز به همراه خود بالا میکشند. بک لینک PBN می تواند بیشترین اعتبار را برای سایت شما به همراه داشته باشد. √ لینک شدن کلمه مهم کلیدی سایت: مثلا اگر سایت در مورد سئو هست، در همه جا به کلمه سئو لینک میشود، این لینک غیره طبیعی و بد اطلاق میگردد، زیرا کاربران معمولا چنین کاری نمیکنند مگر اینکه پولی دریافت کرده باشند. بک لینک همان پیوند های بین سایت شما و سایت دیگری هست که تنها دلیل بالا اومدن کلمه پر رقابت شما در گوگل می باشد. به عنوان مثال اگر وبسایت شما درباره طراحی سایت و سئو باشد و تمام بک لینک ها به کلمه سئو متصل باشند از نظر گوگل لینک بد و غیر طبیعی تلقی می گردد.