کمبود جایگزین: دانش آموزان حداکثر 5 معلم مختلف در روز دارند


در اوج همه گیری ، کمبود افراد جایگزین در مدارس حتی بیشتر معلمان را مجبور می کند ، که هم اکنون کلاس دارند و جایگزین دانشکده های غایب می شوند ، پدیده ای که از سال گذشته در برخی از مناطق سه برابر شده است.

دانش آموزان می توانند در یک روز پنج بزرگسال را در کلاس خود ببینند که این امر می تواند خطر انتقال ویروس را افزایش دهد ، اتحادیه های صنفی از معلمان می ترسند.

“من 30 سال است که تدریس می کنم ، هرگز چنین وضعیت جدی را برای بازیکنان جایگزین ندیده ام. این چیزی غیرقابل شنیده است “. ایو ویلنوو ، معلم انگلیسی در منطقه کبک گفت.

وقتی یافتن جانشینی برای جایگزینی معلم غایب غیرممکن باشد ، مدارس می توانند معلمان عادی از همان مدرسه را بخواهند و یا مجبور شوند رهبری کلاس او را بر عهده بگیرند.

به عنوان مثال ، یک معلم کلاس دوم ممکن است در حالی که دانش آموزان خودش در دبیرستان هستند ، جایگزین یک همکار در مهد کودک شود. این اتفاق می افتد که سایر کارمندان به عنوان پشتیبان فراخوانی می شوند.

براساس یک نظرسنجی لو ژورنال در حدود 15 سازمان ، این پدیده که اغلب به آن “تعمیرات اجباری” گفته می شود ، در چندین مرکز سرویس مدارس در حال افزایش است.

تعویض های اضطراری در بعضی از نقاط دو برابر و حتی سه برابر شده اند (به جعبه مراجعه کنید).

پنج معلم در روز

هنگامی که لازم است به “عیب یابی” متوسل شوید ، دانش آموزان معمولاً برای مدت معلمی معلم دیگری دارند و بنابراین می توانند روزانه حداکثر پنج بزرگسال را در کلاس خود ببینند. ایو ویلنوو می گوید: “در مدرسه من ، این هر روز اتفاق می افتد.”

این پدیده اتحادیه های معلمان را نگران می کند زیرا دانش آموزان در میان یک بیماری همه گیر با بزرگسالان بیشتری تماس می گیرند. دانیل گوتیه ، رئیس اتحادیه معلمان کبک ، که از این واقعیت که استفاده از جایگزین های اضطراری “تقریباً منظم” شده است ابراز تاسف کرد: “این نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است.”

جولی مارکوت ، معلم سال ششم در منطقه کبک ، اضافه می کند که جانشینان حتی برای تغییر در هفته های از قبل برنامه ریزی شده دشوار هستند.

“یکی از همکاران ما به دلیل مشکل بهداشتی مجبور به غیبت بود ، عدم حضور وی از قبل برنامه ریزی شده بود ، اما در روزهای اول تعمیرات مجبور شد جایگزین شود زیرا آنها کسی را پیدا نکردند. او سخت می کند. ”

آقای ویلنوو می افزاید: در دبستان ، وقتی معلم متخصص غایب است ، اغلب اتفاق می افتد که او به سادگی تعویض نشود.

“اگر من به خانه نروم ، هیچ جایگزینی وجود نخواهد داشت. معلم دانش آموزان را در کلاس خود نگه می دارد. ”

در شبکه مدارس ، ما یادآوری می کنیم که معلمان بیشتری باید امسال غایب باشند به دلیل همه گیری همه گیر. در این گزارش آمده است که نمایندگان همچنین به دلیل شرایط بهداشتی تصمیم گرفته اند که امسال به کار در مدارس برنگردند.

معلمان بی نفس

ژان فرانسوا گیلبو ، نایب رئیس سندیکا د شامپلین ، نماینده معلمان دو مرکز خدمات مدرسه در مونترو ، اضافه کردن کمبود جایگزین به میزان قابل توجهی باعث افزایش حجم کار معلمان می شود.

دومی در مقایسه وضعیت با اضافه کار اجباری پرستاران دریغ نمی کند.

وی توضیح می دهد: “معلمی كه باید در طول روز تعویض كند ، تصحیح یا برنامه ریزی ای را كه قصد داشت در این دوره انجام دهد به عصر یا آخر هفته موكول می كند.”

ویلنوو می گوید ، در مدارس خستگی بسیار واقعی است. “در حال حاضر همه ما در حال تعجب هستیم که چگونه می توانیم به پایان سال تحصیلی برسیم. هر روز داشتن یک بزرگسال در مقابل هر گروه یک چالش است. ”

مجوزهای تحویل توسط “عیب یابی” تکمیل شده است

چند نمونه *

مرکز خدمات مدرسه در مونترال

  • 2019: 311 تعویض های اضطراری
  • 2020: 643 تعویض های اضطراری

مرکز خدمات مدرسه پاتریوتس (Montérégie)

  • 2019: 470 دوره ها
  • 2020: 1535 دوره ها

مرکز خدمات مدرسه des Bois-Francs (مرکز شهر کبک)

  • 2019: 89 ساعت
  • 2020: 176 ساعت

مرکز خدمات مدرسه از سلطه های اول (سرمایه ملی)

  • 2020: 844 دوره ها

* برای همان دوره مرجع ، به طور متوسط ​​از ابتدای سال تحصیلی تا پایان ماه اکتبر

مطالعه در منزل با معلم در کلاس


در اوایل ماه اکتبر ، معلم ماری لوزک در آشپزخانه خود به دانش آموزان دبیرستانی خود آموزش داد.

مجوز استفاده از عکس

در اوایل ماه اکتبر ، معلم ماری لوزک در آشپزخانه خود به دانش آموزان دبیرستانی خود آموزش داد.

در شرایط کمبود افراد جایگزین ، معلمان در خانه به صورت منزوی در کلاس به دانش آموزان خود می آموزند که سپس توسط یک ناظر همراه می شوند.

ماری لوزک پنجمین معلم مدرسه Cap-Soleil در کبک است. در اوایل ماه اکتبر ، وی پس از آزمایش COVID-19 مجبور شد در خانه منزوی شود.

وی گفت: “من قادر به کار بودم و از همکارانم که مجبور بودند رهبری کلاس من را بر عهده بگیرند خجالت کشیدم.” علاوه بر این ، دانش آموزان من همچنین پنج معلم مختلف در روز دارند. من با تکنو کاملاً راحت بودم ، بنابراین به من پیشنهاد شد که از راه دور تدریس کنم و من موافقت کردم که آن را امتحان کنم. “

رهبر کلاس

چهار روز ناظر مهد کودک با دانش آموزانش در کلاس بود تا نظم و انضباط یا حل مشکلات فنی را انجام دهد ، در حالی که آقایمن Levesque روی صفحه سفید تعاملی ظاهر شد ، زندگی می کند از آشپزخانه خود.

در کلاس ، یک تبلت که روی سه پایه جلوی کلاس قرار می گیرد ، به معلم اجازه می دهد تا دانش آموزان خود را از فاصله دور ببیند.

وی گفت: “این آسان نیست ، اما انجام شده است.” به هر حال سوال پیشرفت کرد ، خوب بود. “

با این حال ، از زمان کلاس M ، دانش آموزان او قبلاً به آموزش از راه دور عادت کرده اندمن به دلیل یک مورد مثبت در گروه ، Levesque مجبور شد دو هفته در ابتدای سال تحصیلی تعطیل شود.

این معلم با بیان اینکه باید در برنامه ریزی های وی کاملاً تجدیدنظر شود ، افزود: “ایده آل نیست ، نه برای من و نه کودکان ، که تمام روز روی صفحه باشد.

به صورت داوطلبانه

مرکز خدمات مدارس سالمندان اول می گوید که این عمل به صورت داوطلبانه ، گاه به گاه انجام می شود. دبیرکل آن ، مارتین شوآنار گفت: “این می تواند یک راه حل عالی باشد.”

یکی از این روش ها در مرکز خدمات مدارس در پایتخت ، به ویژه در مدارس متوسطه نیز مورد استفاده قرار گرفته است ، اما این عمل “بسیار نادر” است.


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>