کار از راه دور: مشاوره حرفه ای برای شکستن فرهنگ عملکرد


آیا نگران هستید ، فکر می کنید رئیس شما در مورد عملکرد شما چه فکر می کند ، و آیا همیشه فکر می کنید برای اثبات خود در کار باید کارهای بیشتری انجام دهید؟ آیا مرزهای بین زندگی شغلی و شخصی خود را محو می کنید؟ ناراحتی شما هرچه باشد ، در اینجا نکاتی از 4 متخصص ارائه شده است که به شما کمک می کند سر خود را پاک کرده و خونسردی خود را بازیابید.

ریکاردو پروسو و ماری سارا بوچارد ، نویسندگان متن ، بنیانگذاران La Cursive و کارگران باتجربه تلویزیونی

ریکاردو پروسو و ماری سارا بوچارد قبلاً چندین سال روی 3 و نیم کار کرده بودند که COVID-19 مارس گذشته به ما ضربه زد. آنها می دانند که حضور در حدود 24/7 شب کار آسانی نیست ، مگر اینکه تمام وقت در یک اتاق کار کنید ، غذا بخورید و استراحت کنید.

برای آنها مهم بود که همیشه در یک مکان کار نکنند. آنها برای ترتیب دادن به فضاهای کاری خود باید خلاق باشند.

“ما تصمیم گرفتیم یک کمد لباس کوچک را به یک دفتر تبدیل کنیم. ما آن را رنگ آمیزی کردیم ، مبلمان را با توجه به فضای موجود انتخاب کردیم و آن را طوری مرتب کردیم که باشد سرد. این به شما امکان می دهد متفاوت باشید ، احساس خوبی دارد “، آنها توضیح می دهند.

علیرغم تجربه ، این زوج همچنین باید از ابتدای شیوع همه گیر ترفندهای جدیدی ابداع کنند.

“در خلوت ، ما سعی می کنیم آداب و رسومی را که مشتاقانه منتظر آنها هستیم ، در برنامه های روزمره خود بگنجانیم. اکنون جمعه عصر پیتزا خانگی است. ما هنگام نوشیدن یک لیوان شراب پیتزا درست می کنیم. او نامه های نجیب خود را به روال عادی باز می گرداند. “

دکتر ژان میشل پلتیر ، روانشناس متخصص در ارائه


کلینیک برای تعیین خود انگیزه

از نظر دکتر پلتیر ، همه اینها یک مسئله تجزیه و تحلیل و تفاوت جزئی است. اگر نگران وضعیت فعلی هستید ، سعی کنید منابع مشکلات خود را با دقت مشخص کنید. بدون پرسیدن س cannotال نمی توانید پاسخی پیدا کنید.

“تغییرات در ابتدای همه گیری خیلی سریع اتفاق افتاد و هنوز همه افراد به طور مناسب سازگار نشده اند. همه چیز به شرایط شما بستگی دارد. آیا به فضای کاری مناسب تر یا فقط فضای کار دیگری نیاز دارید؟ آیا شما نیاز به برقراری ارتباط بیشتر دارید؟ اولین قدم این است که کمی روح جستجو کنید و سعی کنید بفهمید چه چیزی را از دست داده اید. “

او همچنین به شما توصیه می کند با خود مهربان باشید و مسئولیت آنچه باعث می شود احساس خوبی داشته باشید را به عهده بگیرید. آیا می خواهید تلویزیون تماشا کنید اما احساس بدی دارید زیرا تمام روز خود را جلوی صفحه می گذرانید؟ روانشناس خبرهای خوبی برای شما دارد.

“من پیرو” نباید “نیستم. اگر تماشای تلویزیون حواس شما را پرت می کند و احساس خوبی دارید ، این کار را انجام دهید. آیا برداشتن تلفن و صحبت با دوستان در عصر باعث احساس خوبی می شود؟ خودتان آن را انجام دهید. بدیهی است که همه اینها مسئله تعادل است. هیچ چیز خیلی خوب نیست. “

کارولین ماراندا ، مشاور خبره منابع انسانی (CRHA) و شریک و مدیر تمرین در Via Conseil

“در ارتباط از راه دور ، عادات و معیارهای بسیاری وجود دارد که کارمندان از دست داده اند ، به ویژه هنگامی که به برنامه کاری فکر می کنید. این س ourselvesال را از خود می پرسیم: آیا باید همیشه در دسترس باشم؟ آیا می توانم یک ساعت مرخصی بگیرم؟ کارولین ماراندا توضیح می دهد ، می تواند ترسناک باشد.

او عادت کرده است که راه حل هایی برای عوام فریب کاری از راه دور با تیم خودش ایجاد کند ، معتقد است که راه حل در ارتباطات است.

“اگر چراغ راه برای کار از راه دور وجود نداشته باشد ، کارکنانی که س questionsال دارند باید با سازمان خود بحث کنند تا بفهمند از آنها چه انتظاری می رود. چقدر در آنجا انعطاف پذیر است؟ “

به یاد داشته باشید که کارفرمایان شما افرادی هستند که در همان وضعیت شما قرار دارند. پرسیدن سال ، حتی وقتی تابو به نظر می رسند ، می تواند به ایجاد اعتماد کمک کند. چه کسی می داند ، کارفرمای شما ممکن است از آنچه فکر می کنید بازتر باشد!

“راهی برای سازش وجود دارد. نکته مهم این است که در پایان هفته ما تعداد ساعاتی را که به ما حقوق می دهیم کار کرده ایم “، وی نتیجه گیری کرد.

ماری-آندره مكروس و جولی ترمبلی-پوتوین ، بنیانگذاران دی سایسون

De Saison یک شرکت محلی است که متخصص در ایجاد استراتژی هایی برای آرام کردن فضای ذهنی شما و آشتی بهتر زندگی ، کار و خانواده است. بنیانگذاران بر این باورند که جستجوی معنا مشکلی منحصر به نسل هزاره است و مانند یک شمشیر دو لبه عمل می کند.

“کار در سالهای اخیر به ابزاری برای تحقق تبدیل شده است و ما با کار خود بسیار تعیین کننده هستیم. ما درگیر بازی خودمان می شویم و خود را سرحال می بینیم. “

برای مقابله با این سبک زندگی ، که می تواند ناسالم شود ، باید حتی در کوتاهترین لحظات به خود فرصت ترک تحصیل بدهیم.

“هنگامی که 5 دقیقه از کار کوتاه استراحت می کنیم ، معمولاً تلفن خود را بیرون می آوریم و اسکرول. در عوض ، شما باید از لحظات آرامش استفاده کرده و دوباره با خود ارتباط برقرار کنید. جولی ترمبلی-پوتوین توصیه می کند: شما می توانید 5 دقیقه صورت خود را در معرض آفتاب قرار دهید ، بیرون یک هوای تازه بکشید … قبل از شروع کار باید ذهن خود را آرام کنید.

این وقفه های کوچک ممکن است بی ضرر به نظر برسند ، اما می توانند کمک کنند تا همه چیز در منظر قرار گیرد و چیزها در منظر قرار گیرند.

“غلبه بر اضطراب عملکرد نیاز به تمرین دارد. به یاد داشته باشید که هدف یادگیری است ، نه ارائه. بنابراین ، ما باید مسیر رسیدن به هدف را ارزیابی کنیم ، نه مستقیماً به نتیجه ، “جولی ترمبلی-پوتوین توضیح می دهد.

-با همکاری آن-سوفی روی


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>