پورشه 718 کیمن GT4 2020: آزمون در زندگی واقعی


وقتی نوبت به سرگرمی می رسد ، قطعاً پورشه یکی از مارک های انتخابی است.

و در میان تمام مدل های ارائه شده توسط سازنده از اشتوتگارت ، یکی وجود دارد که واقعاً خودنمایی می کند: 718 Cayman GT4.

این استروئید کیمن که به طور خاص برای پیست طراحی شده است ، همه چیزهایی را که شما برای جلب رضایت خالصانی که می خواهند در Sanair یا ICAR پیاده شوند ، نیاز دارد. یک موتور شش سیلندر 414 اسب بخاری که صدای بسیار خوبی به نظر می رسد ، یک جعبه دنده دقیق شش سرعته دستی و البته یک محیط عملکردی الهام بخش.

عکس: فردریک مرسیه

از سیستم تعلیق پایین گرفته تا صندلی های کربنی ، همه چیز در این خودرو با یک چیز طراحی شده است: سرگرمی در مسیر. اگر این همان چیزی است که به دنبال آن می گردید ، این پورشه برای شما بسیار بیشتر از 911 یا حتی Taycan است. کیمن GT4 ممکن است سریعترین نباشد ، اما با توزیع وزن مناسب به لطف موتور مستقر در مرکز ، مطمئناً جالب ترین رانندگی است.

همکار آنتوان ژوبرت اخیراً این را تجربه کرده و سخنان وی همه چیز را به خوبی خلاصه می کند.

اما زندگی روزمره چطور؟ همان جایی که ما مجبور به خرید مواد غذایی هستیم ، بین خانه و دفتر رفت و برگشت می کنیم و بچه ها را از مهد کودک می گیریم؟ آیا این ماشین در چنین سناریویی قابل استفاده است یا باید فقط در پیست از آن استفاده شود؟

ما پورشه 718 کیمن GT4 را به مدت یک هفته در جاده های کبک آزمایش کردیم تا از این موضوع مطلع شویم. این چیزی است که بیرون آمد.

حیاتی است ، اما راحت نیست

اگر فرزند خردسال دارید ، بلافاصله آن را فراموش کنید. پیکربندی دو نفره کیمن به شما امکان نمی دهد سوار آنها شوید. همچنین می توانید به پورشه 911 یا نیسان GT-R مراجعه کنید.

با این حال ، اگر مجرد یا متصل هستید ، کیمن GT4 می تواند وسیله نقلیه روزمره باشد … با قیمتی کاملاً شیب دار. و در ازای قیمت ، ما حتی درمورد اسکناس که از … 114،900 دلار شروع می شود به شما نمی گوییم! جدا از دلار ، قیمتی که باید بپردازید در درجه اول از نظر راحتی است.

صندلی های GT4 برای پیست طراحی شده اند و این در نهایت در هنگام رفت و آمد روزانه برای کار احساس می شود. ساپورت کمر قطعاً عالی است ، اما سفتی آن در نهایت کاملاً تحریک کننده می شود. مانند بسیاری از تعلیق های خشک که نمی بخشد. شما هرگز اینقدر سوراخ بو ندیده اید!

برای کارمزد ، صندوق عقب جلو می تواند چندین کیف را در خود جای دهد ، در حالی که قسمت عقب تقریباً به طور کامل توسط محفظه موتور مسدود شده است. سپس فضای کمی در پشت صندلی ها وجود دارد ، اما می فهمید که این مدل ایده آل برای سفر به کاستکو نیست.

عکس: فردریک مرسیه

از لذت تا ناامیدی

من قبلاً می شنوم که به من می گفتی جنبه عملی جای نگرانی نیست. اینکه هنگام خرید اتومبیل با این کالیبر ، هدف این است که هر سفر را به یک قسمت واقعی از لذت تبدیل کنید. و در واقع درست است.

همچنین در جاده های عمومی ، واقعاً نمی توان از ظرفیت استثنایی Cayman GT4 بهره برد. حداقل نه از نظر قانونی.

فقط 4/4 ثانیه طول می کشد تا یک اتومبیل مسابقه ای آلمانی به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد شتاب آن چنان سریع است که خیلی زود در موقعیت غیرقانونی قرار می گیریم. همچنین استفاده از اهرم همانطور که می خواهید غیرممکن است ، زیرا سرعت بسیار بالا با دنده دوم حاصل می شود.

عکس: فردریک مرسیه

به طور خلاصه ، هر سفری با کیمن GT4 بدیهی است که باعث خوشحالی ، بلکه ناامیدی است. زیرا هیچ چیز بیشتر از داشتن چنین ماشینی در دستان شما نیست بدون اینکه بتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

هنگام مسافرت در بزرگراه بین مونترال و کبک ، متوجه شدم که چندین بار سرعتم را تا 100 کیلومتر در ساعت کاهش دادم ، فقط برای پایین آمدن و فشار دادن دستگاه به مدت دو یا سه ثانیه تا سرعت سوزن به 120 کیلومتر در ساعت برسد. -خوب …

پورشه 718 کیمن GT4 یک معجزه مهندسی است و شاید یکی از توانمندترین اتومبیل های کلاس معتبر خود باشد. اما برای استفاده از تمام پتانسیل خود ، باید در یک پیست اتومبیلرانی باشد. در غیر این صورت ، مثل این است که یک MacBook Pro بخرید تا ایمیل های خود را بخوانید.


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>