نیسان لیف 2015 و 2020: پیشرفت فنی از یک پیشگام


بین تعهد دولت استانی مبنی بر ممنوعیت فروش وسایل نقلیه جدید با سوخت بنزین از سال 2035 و مشکلات برخی از مدل هایی که آتش می گیرند ، از زمان بسیار قدیم بحث وسایل نقلیه برقی بوده است!

در میان آنها ، نیسان لیف همچنان از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. Leaf پس از دهه ها استفاده از کانسپت های نیسان در دسامبر 2010 به بازار عرضه شد.

زمانی بسیار مورد علاقه معلمان تاریخ بود که جوراب های سفید را در “صندل های خود” می پوشند. بند »، نیسان لیف امروز یک ماشین الکتریکی کمی بیشتر است سرد، نسبتاً مقرون به صرفه و راحت با برد تا 363 کیلومتر. به طور خلاصه ، جمع و جور است ، شبیه دیگر کامپکت های دیگر ، اما فاقد صدا خفه کن است و همراه با سیم برق است.

از آنجا که همه چیز در دنیای EV بسیار سریع پیش می رود ، ما یک مدل S مختصر از 2015 و Leaf SL Plus 2020 را گردآوری کرده ایم تا پیشرفت کلی بین این دو نسل را بررسی کنیم.

عکس: لویی فیلیپ دوبت

ظرفیت دو برابر

چه به اصل برق رسانی حمل و نقل پایبند باشید و چه نباشید ، اطمینان خاطر این است که اتومبیل های الکتریکی دیگر از سبک سبک چپ منحرف نمی شوند – آنها اکنون با تفاوت های ظاهری ظاهر مشابه خودروهای مشابه خود را با موتورهای احتراق داخلی دارند. بستن ، البته

با داشتن موتورهای الکتریکی قدرتمندتر و زمان کار طولانی تر ، دیگر طراحان مجبور نیستند سبک فداکاری ناامیدکننده ای انجام دهند تا با هر بار شارژ ، مترهای با ارزش در زمان کار صرفه جویی کنند.

مجهز به باتری 24 کیلووات ساعت ، Leaf S ما از سال 2015 مینی پایدار 107 اسب بخاری را در فاصله 160 کیلومتری قبل از سقوط تولید کرد. از آنجا که این نسخه فاقد شارژر سریع بود ، 220 ولت حدود 5 ساعت طول کشید تا به حداکثر استقلال برسد.

Leaf SL Plus 2021 دارای باتری 62 کیلووات ساعت است و 214 اسب بخار قدرت آزاد می کند که دو برابر نیرو است. برای خودمختاری ، ما در مورد 349 کیلومتر صحبت می کنیم (نسخه اصلی S 363 کیلومتر دارد). با شارژ سریع در هواپیما ، باید 45 دقیقه صبر کنید تا حدود 280 کیلومتر را جمع کنید. به طور خلاصه ، فقط در عرض پنج سال ، ظرفیت Leaf به معنای واقعی کلمه افزایش یافته است!

باتری در همان اندازه ، اما بهتر مدیریت شده است

اگر بگوییم قلب یک ماشین احتراق داخلی موتور آن است ، این بدنه توسط باتری در EV تجسم یافته است. هسته اصلی Leaf مطمئناً بین سال های 2015 و 2020 توسعه یافته است ، اما هنوز فرایندی از آن بدست نیاورده است. در عوض ، استفاده بهینه از فضا در مورد باتری – از جمله سازماندهی مجدد چیدمان اجزا – همراه با به روزرسانی های رایانه ای که رشد ظرفیت آن را تحریک می کنند.

در بین دو نسل ، e-Pedal نیز وجود داشت که زیر پاهای Leaf racers می خزید ، این فناوری عملا شما را با یک پدال رانندگی می کند – به شما امکان می دهد سرعت ، سرعت و سرعت بیشتری بگیرید. هنگام جمع آوری انرژی ترمز ، بدون اینکه لمس کنید به پدال ترمز ، ورق را بی حرکت کنید.

عکس: لویی فیلیپ دوبت

“جزوه ، آیا می توانیم این را در حیاط بگذاریم؟” “

خودمختاری زمستانی برای بسیاری از رانندگانی که می خواهند به اتومبیل های برقی روی بیاورند معامله بزرگی است. مقامات نیسان می گویند ، صرف نظر از نسل خودرو ، تلفات زمستانی فقط به 10 درصد محدود می شود. در عوض ، متخصصان در این زمینه 30 تا 40 درصد را محاسبه می کنند ، و صاحبان “شدید” EV به شما خواهند گفت که هیچ ضرری ندارد – در حالی که فرزندان آنها عملا در صندلی عقب هیپوترمی هستند.

واقعیت برای همه پیچیده و فردی است. زمستان با بیش از 363 کیلومتر فاصله از تساوی ، دیگر مثل گذشته دشمن برگها نیست. و بله ، می توانیم آن را در حیاط بگذاریم و اگر روشن بماند ، حتی بهتر است! فرانسوا پروس افتخار خواهد کرد!

عکس: لویی فیلیپ دوبت

این لیست برنده شده است

جالب است که ورق 2015 ما 3،258 پوند وزن داشت. وزن مدل 2020 که آزمایش کردیم 3853 پوند بود. در آن زمان ، وزن نمونه SL مشابه 3،340 پوند بود ، بنابراین بیش از 500 پوند روی برگ ها انباشته شد. برای مقایسه ، وزن شورولت بولت EV تقریباً 3562 پوند است ، در حالی که وزن تسلا مدل 3 4037 پوند (مدل های عملکرد و برد بلند) است.

توزیع وزن نیز متفاوت است. در سال 2015 ، سه گزینه توزیع 58٪ در جلو و 42٪ در عقب داشتند. این برای مدل 2020 56٪ در جلو و 44٪ در عقب است. حجم بار در عقب ثابت است: 668 لیتر.

مقصر اصلی این میز جدید باتری است. حتی با حفظ قالب قبلی خود ، تراکم پیدا کرد. سپس ، با افزایش قدرت ، نیسان احساس کرد که قادر است Leaf را با تکنیک و راحتی بیشتر “خراب” کند ، مسئله ای که همچنان مطرح است.

اضافه وزن و انرژی بیشتر باید مصرف را افزایش دهد ، درست است؟ به گفته نیسان ناچیز است. در مقایسه با مصرف سوخت ترکیبی (معادل) نیسان لیف که در دو نسل تولید شده ، کمی افزایش یافته است.

عکس: لویی فیلیپ دوبت

نتیجه

نیسان لیف شاید زیبا ترین یا محبوب ترین ماشین الکتریکی نباشد. این یکی نیست که بیشترین استقلال را ارائه دهد.

با این حال ، متانت و قابلیت اطمینان نسبی آن را در شرایط فعلی اجباری می کند. آیا آینده SUV آریا به خطر افتاده است؟ ما به این باور رسیده ایم زیرا شما مصرف کنندگان عزیز ، دیوانه SUV ها هستید!

در این ویدئو: نیسان لیف در پیست تست شده است


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>