میزان عدم موفقیت در دبیرستان: مناطق زرد نیز تحت تأثیر قرار می گیرند


فدراسیون مitutionsسسات آموزشی در کبک (FQDE) این هفته فاش کرد که میزان شکست در چندین دبیرستان دولتی در استان در حال حاضر به طور متوسط ​​30٪ است ، در حالی که این رقم سالانه 10٪ است. در همان زمان صرف شده است.

• همچنین بخوانید: آموزش در طی همه گیری: میزان شکست در دبیرستان منفجر می شود

• همچنین بخوانید: “چند ماه” قبل از اینکه به یادگیری برسید

جای تعجب است که فقط دانشجویان مناطق قرمز نیستند که باید با این سطح نگران کننده شکست مواجه شوند.

نیکولا پرووست از FQDE در مصاحبه ای با کبک متین نشان داد ، جوانان که هنوز در مناطق دیگر هنوز چهره به چهره می آموزند نیز مشکلات جدی دارند.

“ما نمی توانیم بدانیم که شاخص ها چیست ، چه چیزی توضیح می دهد [ce taux d’échec]. مکانهایی در مناطق زرد که بصورت منظم رو در رو هستند نیز با نرخ خرابی بالاتری زندگی می کنند. من برای مثال با یکی از همکاران ماگدالنی ها مثال می زنم ، آنها همچنین در منطقه زرد افزایش یافته اند! همین امر برای ساحل نورد و Abitibi صدق می کند “، آقای Prevost اطمینان می دهد.

آیا تعطیلی طولانی مدت ، تعطیلی مدارس ، از سرگیری مجدد فعالیت ها بر انگیزه نوجوانان تأثیرگذار بود؟

بازگشت به مدرسه پس از مدت طولانی تعطیلی ، که اجباری نبود ، ممکن است نقشی داشته باشد.

“چرا باید از آن بسیار قدردانی شود. ما می دانیم که دانشجویان آسیب پذیر ما کسانی بودند که در این دوره کمترین میزان حضور را داشتند. آنها تصمیم گرفتند در خانه بمانند ، این انتخاب والدین است ، اما این واقعیتی است که ما دیده ایم. مدت زیادی گذشت بدون حضور معلم آنها در کلاس. این می تواند عامل بزرگی در توضیح میزان شکست باشد.

طبق اطلاعات نیکولا پرووست ، یک دانش آموز متوسط ​​بیشترین مشکلات را دارد و وضعیت او شکننده تر است.

پرووست می گوید: “هنوز سطح مهمی است.”

با این حال ، او از صحبت در مورد یک نسل فدا شده امتناع می ورزد. با این حال ، او معتقد است که سازگاری و کار برای اجازه دادن به جوانان برای بستن و عقب افتادن لازم است.

“من معتقدم که ما باید به عنوان یک شبکه برای ارتقا به خودمان وقت بدهیم ، به مرور موفق خواهیم شد. این نسلی است که باید در آن تعدیلات زیادی انجام دهیم. “


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>