موفقیت بزرگ برای یک استودیوی محلی کوچک


یک استودیوی بازی های ویدیویی کوچک در کبک ، که تنها ده نفر مشغول به کار است ، فقط به یک میلیون نسخه فروخته شده برای بازی خود رسیده است خارج از، سنگ بنایی به ندرت از کنار استودیوهای اینجا عبور می کرد.

مدیر عامل شرکت Nine Dots ، گیوم بوچر-ویدال گفت: “هنوز هم کسب میلیون ها فروش بسیار نادر است ، من می گویم که ما در 1٪ بازی های برتر بازار هستیم.

و او بازی های زیادی را انجام می دهد ، نادین گلی ، مدیر کل انجمن بازی های ویدیویی کبک را به یاد می آورد.

یکی از نمایندگان 245 استودیو در کبک ، از کوچکترین تا بزرگترین ، گفت: “هر هفته صدها و صدها نفر در سراسر جهان منتشر می شوند.”

در مارس 2019 راه اندازی شد ، خارج از یک بازی نقش آفرینی جهان باز است که در آن شما یک شخصیت را بازی می کنید و داستان خود را خلق می کنید.

طراحی چنین بازی ای معمولاً به یک تیم بزرگ نیاز دارد که می تواند از 40 نفر تا بیش از 1000 نفر باشد.

در Nine Dots ، آقای بوچر-ویدال با 10 نفر به آنجا رسید.

او با افتخار می گوید: “ما احتمالاً یکی از مقرون به صرفه ترین استودیوهای کره زمین هستیم.”

به گفته نادین گلی ، لیست استودیوهای کبک که چنین موفقیت هایی دارند بسیار کوتاه است. وی تأکید کرد: “ما واقعاً باید تا چند سال آینده روی آن تمرکز کنیم.”

خارج از، به 11 زبان موجود است ، به ویژه در ایالات متحده و آلمان موفق بوده است.

زیاد بله مردها

در 34 سالگی ، مدیرعامل Nine Dots تازه شروع به کار نکرد. او قبل از شروع استودیو خود در سال 2011 ابتدا آزمایش کننده شرکت بزرگ Activision بود.

به طور منظم و با هفته های طولانی کار ، او می خواست با پایه گذاری تجارت خود روش های مدیریت سالم تری را ایجاد کند.

وی افزود: “من وقتی مدیر امتحان بودم بیشتر از زمانی که مدیر عامل شدم کار می کردم و مسئولیت های من اکنون بسیار بیشتر شده است. اشتباه را پیدا کنید “

برای جلوگیری از بیل اضافه کاری ، “آفت صنعت” ، او مجبور بود دید خود را به سرمایه دارانی تحمیل کند ، کسانی که اغلب قسمت اصلی چوب را در زمینه بازی های ویدیویی نگه می دارند.

“بسیاری وجود دارد بله مردها در استودیوهای توسعه این باعث اتلاف وقت و تلاش می شود. ما می توانیم به طور خاص تولید کنیم زیرا ساعات کمتری کار می کنیم اما با تعداد بیشتری کار می کنیم تمرکز “، مدیر عامل را باور دارد.

برای طراحیخارج از، نین نقطه در سال 2015 راه اندازی شد ، قبل از مراجعه به یک شریک خصوصی ، ناشر آلمانی Koch Media ، برای اولین بار نزدیک به 1 میلیون دلار بودجه از صندوق رسانه ای کانادا تأمین کرد.

گیلوم بوچر-ویدال توضیح می دهد: “من متقاعد شده ام که بدون آنها فروش زیادی نداشتیم ، اما من مجبورم اعتبار بیشتری به صندوق رسانه بدهم که این خطر واقعی را پذیرفت.

دویدن در خانه

و چگونه می توانید در دنیای بیش از حد رقابت بازی های ویدیویی به چنین موفقیتی دست پیدا کنید؟

مدیر عامل شرکت Nine Dots گفت: “این به تدریج اتفاق نمی افتد ، بلکه یک صنعت خانگی است.”

نادین گلی از انجمن بازی های ویدیویی موافق است. “این آمیزه ای از استعداد و شانس است. شما باید در زمان مناسب آنجا باشید. ”

خارج از سومین بازی است که توسط Nine Dots تولید شده است. دو نفر دیگر به سرعت به فراموشی سپرده شدند. M. Boucher-Vidal به نحوی دو برخورد با او داشت.

“این سومین بار من بود ضربهاگر نه “او می خندد.


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>