ما باید ارزش رای اول را کاهش دهیم


امسال دو کارت گزارش برای دانش آموزان دبستان و متوسطه تولید می شود. بنابراین ، اولین کارت گزارش حداکثر تا 22 ژانویه تحویل می شود و کارت دوم نیز در پایان سال تحصیلی تحویل می شود.

هدف از این تصمیم ، که در اوایل ماه اکتبر توسط وزارت آموزش و پرورش گرفته شد ، این بود که به جوانان فرصت بیشتری برای یادگیری برای تشویق موفقیت آنها بدهد.

بنابراین ، به عنوان والدین ، ​​اولین پیام خود را در ماه نوامبر دریافت کردیم تا از ابتدای سال تحصیلی در مورد پیشرفت فرزندمان مطلع شویم.

به عنوان یک معلم ، می بینم که پیام منتقل شده در چندین مورد نگران کننده است. و این پیام با توجه به تعیین مقدار 50٪ برای مرحله اول ، استرس را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد – برای فرد جوان و والدینش.

مزخرف در شرایط

توابع ارزیابی

به عنوان یک نتیجه از اصلاحات اساسی آموزشی ، دولت کبک سیاست ارزیابی یادگیری (PEA) خود را در سال 2003 معرفی کرد. این سیاست این هدف را داشت که از ارزیابی بهتر استفاده کند تا در دسترس دانشجویان قرار دهد. .

PEA بر دو کارکرد اصلی ارزیابی ، یعنی پشتیبانی از یادگیری و شناخت شایستگی ها تأکید می کند: “اولین مورد ، عمدتا به دلیل پتانسیل نظارتی آن و به دلیل امکان بازخورد مداوم ، شبیه ارزیابی تکوینی است.” همانطور که برای عملکرد تشخیص مهارت ، ارزیابی پس از آن “بررسی اینکه آیا به سطح مورد انتظار برای پیشرفت مهارت رسیده است”.

این دو عملکرد متفاوت “باید مکمل در نظر گرفته شوند”. با این حال ، چشم انداز گروه ها روشن است: “ما برای ارتقا learning یادگیری باید به ارزیابی بپردازیم.” PEA اصرار دارد که این ارزیابی عمدتا با هدف حمایت از پیشرفت دانش آموزان انجام می شود.

بنابراین ، طبق PEA ، دانش آموز یاد نمی گیرد که ارزیابی شود: او برای یادگیری بهتر ارزیابی می شود.

یافته ها

بعد از سه ماه مدرسه ، برخی از عناصر برجسته هستند:

  • دانشجویان از غیبت طولانی مدت و بدون دیدن همه برنامه ها در 2019-2020 به ما مراجعه می کنند.
  • ارزیابی بر اساس 2 انجام شده استه مرحله 2019-2020 و به صلاحدید معلم ؛
  • بین دانشجویان تفاوت معنی داری وجود دارد.
  • سال تحصیلی فعلی 180 روز مدرسه در مدرسه نخواهد داشت. برای بسیاری از دانشجویان بسیار دشوار خواهد بود که بتوانند به آن برسند.
  • مدرسه از راه دور برای دانش آموزان یا گروه ها در زندان و مدل ترکیبی برای دانش آموزان از 3ه، 4ه و 5ه ثانویه ، ایجاد چالش های عمده سازمانی.
  • دانش آموزان باید انگیزه بیشتری داشته باشند. وقتی کار می کنند ، سازماندهی و تمرکز آنها دشوارتر است. به طور خلاصه ، آنها شکننده تر هستند.

برای موفقیت

پس از سنجش دانش آموزانمان در اولین ارتباط ، باید بتوانیم راه حل هایی پیدا کنیم که پایبندی برخی از جوانان به موفقیت آنها را تشویق کند.

افرادی که معتقدند امکان پیشرفت وجود دارد انگیزه و استقامت بیشتری دارند. برای اینکه دانش آموز (دوباره) امید خود را در توانایی های خود پیدا کند ، باید به او کمک کند تا اعتماد او را تقویت کند. اگر او فکر کند که می تواند موفق شود ، تلاش خواهد کرد تا اجازه پیشرفت دهد.

در اینجا نیز تقسیم سال تحصیلی به دو مرحله 50٪ ضرر می زند.

در ژانویه ، وقتی اولین گزارش آماده می شود ، دانش آموز در دشواری در پنج ماه آخر تقویم مدرسه یک شیب تند – اگر غیرممکن نباشد – صعود می کند.

چگونه به کودکی که درجه او در مرحله اول 45٪ یا 50٪ باشد ، انگیزه دهیم؟ چگونه او را متقاعد می کنید که می تواند تا حدی افزایش یابد که نتایج خود را به طور متوسط ​​20 یا 30 درصد افزایش دهد؟

خوب است “باور” کنید که می توانید پیشرفت کنید ، اما جوانان اشتباه نمی کنند. در مواجهه با تلاشهای بی اندازه برای تأمین ، استقامت و انگیزه مانند برف در آفتاب ذوب می شود. این شرط مطمئنی است که بسیاری از آنها از بین می روند … در بدن یا ذهن.

به طور خلاصه ، انتقال بیابانی در انتظار تعداد زیادی از افراد است. در این شرایط ، ما برای دانشجویان آسیب پذیر خود نیاز به واحه ای از طراوت و شادابی داریم.

بنابراین همه اینها ما را به عملکردهای ارزیابی بازمی گرداند.

به خاطر دانش آموزان ما ، باید در وزن مرحله اول تجدید نظر شود.

برای حمایت از تأمل در ارزیابی یادگیری ، از شما دعوت می کنم این پیوند را به مرکز انتقال خدمات آموزشی در کبک (CTREQ) دنبال کنید.


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>