[ad_1]

با وجود به روزرسانی 2020 ، فولکس واگن پاسات در مقایسه با بسیاری از رقبای خود فاقد الهام و مدرن است ، همانطور که در آخرین تست درایو خود مشاهده کردیم. نتیجه گیری: زمان حرکت به جلو فرا رسیده است.

خوب ، این دقیقاً همان کاری است که سازنده آلمانی در شرف انجام است.

رالف Brandstadter مدیر عامل فولکس واگن تایید کرد WardsAuto که پاسات به تدریج از بازار آمریکای شمالی خارج خواهد شد. دلیل این امر بار دیگر کاهش سدان ها به نفع SUV است.

عکس: گیوم ریچارد

کارخانه فولکس واگن در چاتانوگا ، تنسی تولید خود را در سال 2023 متوقف خواهد کرد تا در اطلس و اطلس کراس اسپورت و همچنین SUV الکتریکی ID.4 جدید تولید شود که تولید آن در سال 2022 آغاز می شود (قبلا ، نسخه ها از آلمان می آیند).

لازم به ذکر است که فولکس واگن کمی بیشتر از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند تا کارخانه Chattanooga را برای ID.4 آماده کند – وسیله نقلیه ای که شرکت به آن بسیار اعتماد می کند. نگهداری پاسات چندان منطقی نخواهد بود.

در سال 2019 ، آخرین سال کامل و عادی قبل از همه گیری ، فروش کانادایی آن به طرز چشمگیری از 2924 واحد به 672 واحد کاهش یافت. از طرف دیگر ، به روزرسانی 2020 با افزایش محبوبیت همراه بود و پس از 9 ماه نخست سال به 1،271 دستگاه رسید. این مقدار بیشتر از نیسان آلتیما ، سوبارو لگاسی ، مزدا 6 و کیا اپتیما است.

عکس: فولکس واگن

اما همچنین بخاطر داشته باشید که پاسات آمریکایی شده ما با نمونه ای که در اروپا و چین فروخته می شود متفاوت است. در این بازارها ، جایی که از پلت فرم دیگری استفاده می شود ، سدان متوسط ​​نسل جدیدی را در سال 2023 معرفی می کند.

حال باید ببینیم که چه اتفاقی برای کوپه بزرگ چهار درب آرتئون رخ می دهد ، اصطلاحاً “پرچمدار” ، صادقانه فروش کمتری نسبت به پاسات.

در ویدئو: 10 ویژگی جدیدی که در مورد شناسه فولکس واگن 20.4 دوست داریم

[ad_2]

منبع: maxgamer.ir