فورد F-150 2021: رهبر بی چون و چرا


شش سال پس از تعمیرات اساسی در سال 2015 ، فورد F-150 واجد شرایط یک نسخه بزرگ است.

این یک اصلاح اساسی کامل نیست ، بلکه یک تحول قابل توجه است که بدون شک تا زمان بازگشت تیم طراحی به صفحه نقاشی تخته سفید ادامه خواهد داشت.

باید گفت که برای برداشت محصول 2021 ، تمام صفحه های بدنه دوباره طراحی شده اند. خجالتی ، بله ، اما فقط به اندازه کافی وسیله نقلیه می تواند عضله و ظرافت به دست آورد. محسوس ترین تغییرات به وضوح در جلو تأثیر می گذارد ، که بیشتر زاویه دار است ، اما همچنین پیچیده تر است. طبق معمول ، یک خانواده بزرگ از مشبک ها برای سفارشی کردن هر نسخه می آیند ، فورد همچنین سه نوع چراغ جلو را ارائه می دهد. همچنین متوجه خواهید شد که پوزه برای افزایش قد بیشتر بلند می شود ، F-150 اکنون به Super Duty نزدیکتر است. علاوه بر این ، امضای تصویری چراغ های جلوی LED کامیون های سری Super Duty در اینجا تکرار می شود ، این بار در دو قسمت ، زیرا هم در چراغ های جلو و هم در چراغ های مه شکن یکپارچه شده است.

از نظر زیبایی بسیار جذاب ، این F-150 جدید به خصوص هنگام باز بودن درها شگفت زده می شود. تجهیزات جدید ، یک فرمان جدید ، یک کنسول مرکزی جدید ، یک صفحه نمایش لمسی جدید 12.1 اینچی و همچنین صندلی های طراحی شده نوار را بالا می برند ، به وانت های GM اجازه می دهد حتی بیشتر عقب بروند در جایی که کابین نقطه ضعفی است.

پشت فرمان فاخرترین نسخه F-150 بود که اخیراً چند ساعتی را صرف تلاش برای آشنایی با این مجموعه وسایل جدید کردم. نسخه محدود با قیمت ورودی 89،795 دلار ، جایی که سطح لوکس و کامل بودن این احساس را ایجاد می کند که در لینکلن هستید. نترسید ، سازنده قصد ندارد وانت Lincoln Mark LT را بازگرداند ، که در دهه 2000 تلاش کرد مرزهای لوکس را به یک درجه برساند ، در مقابل ثروتمندترین F-15 ، که در آن زمان نسخه King Ranch بود ، مواجه شود.

شش نسخه

به استثنای Raptor که احتمالاً در برابر ورود ناگهانی Ram TRX جدید واکنش شدیدی نشان می دهد ، محدوده F-150 دارای شش سطح تجهیزات است. XL ، XLT ، Lariat ، King Ranch ، Platinum و Limited. دومی که فقط با کابین SuperCrew موجود است ، محیطی فوق فناوری را ارائه می دهد که در آن لیست لوازم جانبی و ویژگی ها غیرممکن است. با این حال به یاد داشته باشید که ارگونومی عالی مرتبط با این دستگاه دیجیتال جدید قابل توجه است و استفاده از این صفحه نمایش مرکزی 12.1 اینچی مطمئناً راحت تر از نمونه رم است.

نادیده گرفتن نمایش زیبا و سطح بالای تکمیل کابین کار دشواری است. سپس یک اشاره خاص به صندلی ها ، یادآور صندلی های Lincoln Aviator ، که در آن طراحی به اندازه تنظیمات متعدد چشمگیر است ، که البته شامل عملکردهای ماساژ نیز می شود. اکنون حتی می توان آنها را کاملاً به صورت افقی کج کرد ، زیرا نیاز به چرت در هر زمان ممکن است ایجاد شود!

جالب اینجاست که فورد به جای انتخاب صفحه یا دکمه های چرخشی ، اهرم دنده سنتی را نیز در آنجا نگه داشته است. تصمیمی که با نظرسنجی های مشتری پشتیبانی می شود و می گوید که آنها می خواهند این جنبه را حفظ کنند در حالی که آن را کمتر دست و پا گیر می کنند. همه چیز گفته شد ، انجام شد ، زیرا اهرم که اکنون جمع و جورتر است ، با قابلیت تاشو صاف بر روی کنسول برجسته است. سپس این عملکرد باعث می شود که بازوی مرکزی قرار گیرد و به دو قسمت تقسیم شده و می تواند به یک میز کار تبدیل شود.

عکس: آنتوان ژوبرت

شش موتور

برای سال 2021 ، فورد موتور ششم را به مجموعه خود اضافه می کند. مکانیک هایی که مطمئناً رقابتی را رقم خواهند زد که هنوز هم از V8 سنتی خود استفاده می کند ، در حالی که فروش این نوع ماشین ها در فورد در حال حاضر حدود 25٪ است.

علاوه بر 5.0 لیتری V8 ، سه بنزینی V6 و موتور 3.0 لیتری PowerStroke دیزلی ، فورد امسال با پیشرانه هیبریدی به بازار می آید. نام PowerBoost، دومی ازدواج از 3.5 لیتری EcoBoost V6 با 47 اسب بخار موتور الکتریکی، برای حداکثر قدرت ترکیبی از 430 اسب بخار قدرت و مالکیت 570 پوند فوت گشتاور است. به طور خلاصه ، قدرتمندترین موتور ارائه شده توسط محدوده F-150 (به استثنای راپتور) ، برای مصرف سوخت ترکیبی متوسط ​​9.8 لیتر در 100 کیلومتر ، تقریباً معادل یک موتور دیزلی.

عکس: آنتوان ژوبرت

فورد با اعلام این ظرفیت حداکثر 12،700 پوندی با این مکانیزم ، از مزایای طراحی مجدد F-150 برای افزایش ظرفیت نسخه های دیگر خود بهره می برد. بنابراین ، حداکثر ظرفیت 14000 پوند با EcoBoost V6 400 اسب بخار (قدرت تا 25 اسب بخار) و محموله 3،250 پوند.

در چارچوب یک آزمایش یک روزه ، در پایان با این نسخه از PowerBoost نمی توانم از نظر مصرف سوخت بهتر از 12.7 لیتر در 100 کیلومتر عمل کنم. در آن زمان ، در حالی که نیرو به طور متفاوتی تحویل داده می شد و گشتاور اولیه موتور یک امتیاز بزرگ محسوب می شد ، برای من سخت بود که واقعا تفاوت زیادی در قدرت با 3.5 لیتری V6 EcoBoost مشاهده کنم.

عکس: آنتوان ژوبرت

بنابراین ، مطلوب است که هر دو نسخه همزمان آزمایش شوند ، که در ابتدای سال آینده قادر به انجام آنها خواهم بود. با این حال ، باید اعتراف کنم که بیش از حد تحت تأثیر کار این مکانیسم قرار گرفتم. تغییر حالت از حالت الکتریکی به بنزین ، که تشخیص آن تقریباً غیرممکن است ، همراه با یک انیمیشن گرافیکی روی داشبورد که آنها را ترغیب می کند تا عادت های رانندگی خود را برای کاهش مصرف تغییر دهند.

اشتباه نکنید ، هنگام تهیه یک تریلر ، مانند موتورهای سنتی EcoBoost ، مصرف به شدت جهش خواهد کرد. اما هرگز چنین وانت قدرتمند و کارآمدی اینقدر مقرون به صرفه نبوده است.

در نسخه های محدود بسیار راحت ، لاستیک های 22 اینچی نصب شده اند که صادقانه تأثیری بر عملکرد ندارند. به همین ترتیب ، فورد نیز تمام تلاش خود را برای تثبیت ون خود از نظر سیستم تعلیقاتی که هنوز مسافرت هوایی ارائه نمی دهند ، انجام داده است. و ما همچنین باید بر سطح قابل توجه عایق صدا ، نشانه ای از ساخت جدی و توجه زیاد به جزئیات تأکید کنیم.

عکس: آنتوان ژوبرت

ادامه به پرداخت

قبل از اینکه در مورد قیمت صحبت کنیم ، کلمه ای تأکید می کند که فورد از نظر جعبه بار نیز نوآوری دارد. با یک بالا که می تواند با یک پوشش الکتریکی نصب شود ، پشت آن یک میز کار واقعی پنهان شده است ، با لنگرگاه گلخانه ها و واحدهای اندازه گیری. همچنین ، با قرار دادن یک پانل الکتریکی به نام ProPower روی دیواره داخلی سطل ، امکان اتصال چندین ابزار ، حتی 240 ولت را فراهم می کند. مجموعه ای از ویژگی های جدید ایمنی فعال ، نور بیشمار ، زاویه دوربین و ویژگی های کمک راننده را به این موارد اضافه کنید و شما تصور تقریبی از نوآوری های معرفی شده در این ون همه در یک خواهید داشت. در اوج ماندن.

با این حال ، خواهید فهمید که همه این نوآوری ها قیمت دارند و برای کسانی که مبلغ کل را انتخاب می کنند ، قبض قبل از مالیات می تواند به آستانه روانشناسی شش رقمی برسد. به عنوان اثبات ، قیمت ماشین آزمایشی من 95575 دلار بود ، از جمله گزینه موتور PowerBoost که 2500 دلار شارژ می شود.


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>