و جریان های دستگاه ایکس بادی تنها می تواند عضله ها اسکلتی حرفه ای تن را فعال نماید و اعضایی مثل قلب به طور کلی در دسترس این جریان نیستند. سوای ترس از جراحت : یک فایده ی تبارک تمرینات ایکس بادی این میباشد که دستگاه ای ام اس اهمیت امنیت و سهولت تمام در متصل نمودن آن است. خود لباس اساسی مهار بند بزرگ و جلیقه ایکس بادی دارای الکترودهای کوچکی که به مربی ورزشی EMS متصل میشود،بود.مربی شخصی ،به آرامی هر گروه عضلانی را آزمایش می کند و سایز را که برای شما مطلوب میباشد را پیدا میکند. اصلی این هم اکنون سعی کنید که تمرینات قدرتی فوقالعاده شدید انجام ندهید و بدن خود را در کمآبی نگه ندارید. در این روش مهم تحریک الکتریکی عضلات، می اقتدار سرعت چربی سوزی و عضله سازی را ارتقاء داد. پالس های الکتریکی که در ایکس بادی تولید می شود شبیه حرکات معمولی و انقباض های طبیعی عضله‌ها هستند که در آن عضله ها بدن شخص بسته به مشخصات پالس همچون فرکانس پالس، عرص پالس، روزگار پیمایش، زمان پالس، زمان استراحت و مدت زمانه جلسه، کارایی متمایز نشان می دهند. نکته زیاد جذاب اینکه همین افزایش متابولیسم و سوخت وساز در مدت زمانه دوچندان کوتاهی صورت میدهد بطوریکه شما تنها اصلی روزی بیست دقبقه انجام این ورزش شگفت انگیز میتوتنبد به عاقبت دلخواه برسید. چنانچه مدت دوران طولانی تمرین نکنید، عضلات به شرایط نخستین کمتر می ایکس بادی کاشان یابد. طبق تحقیقات دانشگاه ارلانگن چربی های شکمی که برای سالمی اشخاص تهدید کننده تلقی می شوند حساس تمرینات ایکس بادی به طور موثری کاهش می یابند. اگر این رخداد برای کسی بیفتد، ممکن است سبب ساز به عوارضی جدی مانند نارسایی کلیه شود. این وضعیت به طور معمول هنگامی رخداد میافتد که افراد شدت تحریک عضلانی دستگاه را به طور غیرعادی بالا میبرند و بی خبر از آسیبی که ممکن است برایشان ایجاد شود، درد را تحمل مینمایند تا عضله بسازند! همچنین چنانچه می‌خواهید وزنههای بیشتری بیشتر کنید، باید شدت جریان دستگاه را به مقدار قابل توجهی کمتر دهید. برخی معتقدند جریان های الکتریکی ممکن میباشد دلایل جانبی داشته باشد و به قلب ضرروزیان برساند. در متد EMS فرکانس هایی پایین در حدود ۱۵۰ ضربه در ثانیه و نیروی جریان الکتریسیته خفیف کمتر از ۱۰۰ مگا آمپر که برای تن و قلب انسان بی خطر میباشند ارسال می شود و همزمان تمرینات موثری بر روی ماهیچه ها انجام میگیرد.

ایندکسر