ایجاد کاتاف رگباری و ایجاد Back fire یا استفاده از لوازم افتر مارکت. تمامی تغییرات با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی و کیفیت سوخت بنزین ایران کاستومایز می شود تا بدون ایجاد مشکل در موتور و کاهش عمر آن ارائه گردد. با استفاده از این سیستم راننده در مواقع نیاز با تزریق نیترو اکسید به درون مانیفولد ورودی، میزان اکسیژن مخلوط را بالا می برد و موجب ایجاد احتراق قوی تری در اتاقک احتراق می شود که نتیجه مستقیم آن، افزایش چشمگیر اما محدود و مقطعی توان تولیدی موتور است.این گاز وقتی وارد سیلندر می شود، به دلیل گرمای زیاد داخل محفظه به اتم اکسیژن و نیتروژن تجزیه می گردد.

هدرز مازدا 6 در حالت ناک نرخ انتقال حرارت نزدیک به ۱٫۷برابر میگردد و گاها باعث ذوب شدن پیستون می شود. اقدام به افزایش زیاد اوانس جرقه برای حصول حداکثر قدرت گردد، ناک (احتراق پیش رس) و افزایش دمای احتراق صورت میگیرد. در نمودار گشتاور به دور موتور نیز این تاثیر قابل توجه است. به درخواست مشتری کاتاف تا دور بالاتر نیز امکان پذیر می باشد، اما نکته قابل توجه این است که افزایش کاتاف بدون افزایش راندمان حجمی هیچ تاثیری در توان خروجی موتور ندارد. معمولا در این استیج به هنگام نصب میل سوپاپ با lift و duration بیشتر دور آرام موتور به هم ریخته و علاوه بر لرزش ونوسان دور موتور، خلاء مانیفولد ورودی کاهش یافته و بوستر ترمز ضعیف عمل میکند که دکتر ریمپ با تغییرات روی جداول دور آرام کلیه مشکلات فوق را مرتفع می نماید. برای این کار مانیفولد دود به صورت ویژه ای ساخته میشود که به آن اگزوز هدرز اطلاق میشود.

این خودرو بر اساس پلتفرم X۲۰۰ توسعه پیدا کرده و به نوعی نسخه ارتقا یافته و فیس لیفت کوییک به حساب میآید؛ لذا میتوان آن را یک هاچ بک کراس و یا کراس اوور کوچک دانست. با ریمپ ایسیو این مورد هم قابل برطرف شدن است . بعد از جدا شدن کامل موتور ماشین وارد غرفه صافکاری می شه. در این مرحله بر روی جداول سوخت، جرقه، اکسیژن و دریچه گاز به نحوی تغییرات اعمال میگردد که بدون افزایش زیاد مصرف سوخت حداکثر توان موتور و گشتاور تا ۱۰ % حاصل گردد. امکان حذف سنسور اکسیژن دوم یا غیر فعال کردن و اصلاح پارامتر ها به طور کامل انجام میگردد. همچنین امکان حذف سنسور اکسیژن دوم یا غیر فعال کردن و همچنین اصلاح پارامتر ها به طور کامل انجام میگردد. طرح دیگری نیز برای به حرکت دراوردن سوپاپها وجود دارد.

هدرز كابرس 6 سلندر
در پژو 206(بدون سنسور میل سوپاپ) هنگام جرقه زدن، ECU از سنسور دور موتور متوجه می شود که نوبت جرقه زنی سیلند ر1 و 4 است ولی ECU نمی داند که کدام یک از آنها در زمان جرقه زنی (مرحله احتراق) قرار دارد. این کار با عنوان ریمپ ایسیو شناخته می شود زیرا که مپ ایسیو موتور خودرو را کنترل می کند و ریمپ پارامتر های اصلاح شده ایسیو می باشد که مورد بازنگری قرار گرفته است. این عمل با گرفتن گرما از سیلندرهمراه است در نتیجه دمای محفظه ی احتراق کم می شود. به درخواست مشتری کاتاف تا دور بالاتر امکان پذیر می باشد اما افزایش کاتاف بدون افزایش راندمان حجمی هیچ تاثیری در توان خروجی موتور ندارد. پیشرانه این خودرو از یک مدل قدرتمند بهره می برد که بدون شک از بهترین های M می باشد و در دنیا توانایی های خود را به خوبی به اثبات کرده است، بله درست حدس زدید پیشرانه M5 S38 B38 که در دنیا برای علاقه مندان به ب ام و از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هست، این پیشرانه ارتقاء یافته مدل M88 می باشد که یک پیشرانه 6 سیلندر خطی ب ام و جزء پیشرانه های 2 میل سوپاپ 24 سوپاپه است که بر روی M1 هم ست آپ شده است .

هدرز تیبا 1 قیمت که در دو قسمت در همین صفحه مشخص است . فیلتر روغن MEYLE – قیمت : ریال فولکس واگن ایران – خدمات – خودروبا خدمات و سرویسهای اصلی فولکسواگن، کیفیت خودروی خود را تضمین کنیدفیلترهای اصلی فولکسواگن از ورود قطعات ریز و ذرات معلق جلوگیری میکنند.فیلتر روغن آئودی و ولکس واگن فروشگاه اینترنتی /فیلتر-روغن-آئودی-و-ولکس-واگن.فیلتر روغن مان مخصوص خودروهای آئودی – ولکس واگن – اسکودا – سئاتساخت کشور : آلمان. افزایش توان موتور ۲۰۷i : می توان با تغییر کدها توان موتور را افزایش داد ولی باید خودرو نیز تقویت شود ( مثل نصب هدرز و … ) پس به طور معمول این آپشن توصیه نمی شود مگر با تقویت موتوری خودرو . یعنی با کاهش مصرف سوخت شتاب و توان خودرو پایین می آید . هزینه تعویض موتور و سیستم سوخت رسانی برای پراید حدود 3 میلیون تومان می شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از هدرز پراید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.