[ad_1]

دولت لگولت می گوید که یک طرح “بلند پروازانه” را برای کاهش گازهای گلخانه ای استان در مدت 10 سال آغاز کرده است ، اما به نظر گروه های زیست محیطی این طرح نصف شده است.

“ما در مسیر اشتباه حرکت می کنیم. نخست وزیر فرانسوا لگو بلافاصله اذعان کرد ، با توجه به اینکه کبک برای کمک به مبارزه با گرم شدن کره زمین به “تقویت” نیاز دارد ، بلافاصله به جای کاهش گازهای گلخانه ای ، در حال افزایش آنها هستیم.

  • مصاحبه نماینده کبک سالیدیر ، روبا غزال ، با بنوات دوتریزاک را از رادیو QUB بشنوید:

به همین دلیل او روز دوشنبه از سرمایه گذاری 6.7 میلیاردی طی 5 سال آینده برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در کبک تا 3730٪ تا سال 2030 نسبت به سال 1990 خبر داد.

برای دستیابی به این هدف ، برنامه اقتصاد سبز (PEV) به طور خاص به برق حمل و نقل متكی است ، بخشی كه بیش از 43٪ از انتشار گازهای گلخانه ای كبك را عهده دار است.

دولت می خواهد در عرض 10 سال به 1.5 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی در گردش اعتماد کند و می خواهد بیش از نیمی از اتوبوس های شهری و مدارس برق شود.

علاوه بر این ، هیچ وسیله نقلیه جدید بنزینی پس از سال 2035 قابل فروش نیست و کبک متعهد شده است که بیش از 2500 ایستگاه شارژ برقی به منطقه اضافه کند.

علاوه بر این ، این طرح که روز دوشنبه ارائه شد ، هدف از آن کاهش تولید گازهای گرمایی از ساختمانهای مسکونی ، تجاری و سازمانی با تبدیل آنها به برق است.

فرانسوا لگو گفت که این استان “یک وظیفه اخلاقی” برای مقابله با آلودگی دارد ، در غیر این صورت نخست وزیر تأکید کرد که “نمی تواند تماشا کند [ses] دو نخ در چشم.

وی افزود: “همه اقدامات موجود است ، هرگز قبلا”.

  • شنیدن وزیر محیط زیست بنو شارت در مورد طرح جدید سبز:

کمتر از نصف

با این حال ، حتی اگر او EPI را بلند پروازانه توصیف کند ، اذعان کرد که تنها 42٪ از هدف را نشان می دهد.

یعنی اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، کبک هنوز به نیمی از هدف خود نرسیده است.

“داشتن برنامه ای که از همان ابتدا به هدف نرسد هشدار دهنده است. این مانند این است که برای صعود به یک کوهپیمایی به یک اکسپدیشن بروید ، اما با برنامه ای که باید تا نیمه طی شود ، “شکایت می کند پاتریک بونین از Greenpeace.

در شورای ملی ، همه احزاب مخالف دولت را به خاطر این جنبه از طرح مورد انتقاد قرار دادند و آن را تصدیق شکست حتی قبل از شروع دانستند.

روز دوشنبه ، فرانسوا لگو گفت که برای جبران خلا gap خود به کمک های فدرال و ورود فناوری های جدید اعتماد کرده است.

بدون مالیات

علاوه بر این ، دولت قصد ندارد بیشتر از مصرف کنندگان و مشاغل مالیات بگیرد تا آنها را تشویق به آلودگی کمتر یا انتخاب های سبزتر کند.

وی با یادآوری تعهدات انتخاباتی خود اطمینان داد: “در کبک ، بحث افزایش هرگونه مالیات یا مالیات وجود ندارد.”

با این حال ، این امر توسط گروه های مختلف زیست محیطی انجام می شود که معتقدند EPI ائتلاف Avenir Québec به اندازه کافی الزام آور نیست.

مارک-آندره ویاو ، مدیر روابط دولت در Equiterre ، که معتقد است این اهرم قدرتمندی برای تغییر عادت های مصرف کننده است ، خواستار شد: “با امتناع از انجام این کار ، دولت نتواند به اهداف خود برسد.”

فشار اجتماعی

اما وزیر محیط زیست بنو شارته می گوید دولت وی به عمل گرایی متکی است و ترجیح می دهد از “اقدامات تنبیهی” خودداری کند.

EPI برای نظارت به هیئت متخصصان مستقل و به كمسیون توسعه پایدار ارسال خواهد شد. هر سال به روز می شود.

با این حال ، پاتریک بونین از Greenpeace تأکید کرد که هیچ تضمینی برای رعایت اقدامات ارائه شده وجود ندارد. قانونی وجود ندارد که دولت را مجبور به پیروی از آنها کند.

آقای لگالت با یادآوری اینکه سال گذشته نزدیک به نیم میلیون نفر در خیابان های مونترال برای انکار بی عملی اقدام به تظاهرات کردند ، گفت: “بزرگترین محدودیت فشار اجتماعی است.” دولتهایی که با شرایط اضطراری مواجه هستند

15،500 شغل

طبق شبیه سازی وزارت دارایی ، سرمایه گذاری در بخش برق حمل و نقل باعث ایجاد 15500 شغل می شود. کبک معتقد است که مبارزه با تغییرات آب و هوایی بهانه خوبی برای تقویت بخش برق است ، سرگرمی وزیر اقتصاد پیر فیجیبون ، که آرزو دارد یک کارخانه باتری کبک با استفاده از لیتیوم از کبک استفاده کند. این مجله همچنین در ماه سپتامبر گزارش داد که کبک آماده سرمایه گذاری 1.4 میلیارد دلار برای کمک به مشاغل در رشد بخش است.

اتوبوس برقی در کبک

کبک 217 میلیون دلار کمک به شرکت های حمل و نقل شهری برای کمک به آنها در “برق رسانی اتوبوس های شهری” و 350 میلیون دلار برای خرید اتوبوس های مدارس برقی کمک می کند ، “متناسب با ظهور بازار اتوبوس های شهری. کبک برقی.” Novabus ، یک شرکت مستقر در Saint-Eustache مانند Saint-Jérôme-like Lion ، در خط اصلی است و کبک می خواهد “تضمین” کند که تعویض اتوبوسهای دیزلی در اواخر عمر آنها با سریعترین زمان ممکن توسط مدلهای الکتریکی در کبک انجام می شود. ”

و همچنین کامیون ها

دولت تا سال 2030 تمام بخشهای خود را مجبور به برقرسانی وسایل نقلیه موتوری خود خواهد كرد. همچنین می خواهد ناوگان كامیون های خود و همچنین تجهیزات Société des alcools و Hydro-Québec را برق بخشد. آنها از نشان دادن نمونه های اولیه کامیون های برقی در کبک دریغ نخواهند کرد. در همان زمان ، دولت می خواهد به تولیدکنندگان کبک کمک کند تا پیشنهاد خود را توسعه دهند. هدف حمایت از “صنعت خودروهای الکتریکی تجاری کبک” است. کبک همچنین 225 میلیون دلار برای تقویت برق کامیون ها برای ناوگان وسایل نقلیه تجاری خصوصی مانند تأمین کنندگان پرداخت خواهد کرد.

نفت و پروپان از خارج ، اما گاز طبیعی نیست

کبک به بودجه برنامه خود برای تبدیل دیگ بخار به ساختمانهای آلاینده Chauffez vert ادامه خواهد داد. دولت از شرکت ها و شهروندان می خواهد که گرمایشان را با روغن یا پروپان با “برق یا سایر منابع انرژی تجدیدپذیر” جایگزین کنند و 248 میلیون دلار روی این میز شرط می بندد. به گفته فرانسوا لگو ، کبک به گاز طبیعی ، “انرژی انتقالی” پشت نمی کند. حتی اگر استخراج ، حمل و احتراق این گاز باعث انتشار گازهای گلخانه ای شود ، Hydro-Québec مجبور است با همکاری Énergir (گاز مترو سابق) برای تبدیل سیستم های گاز طبیعی به سیستم های الکتریکی یا سیستم های انرژی دوگانه (برق و گاز) کار کند. طبیعی) قیمت اندازه گیری: 125 میلیون دلار.

برای تغییرات آب و هوا آماده شوید

دولت لگولت 384 میلیون دلار برای آماده سازی کبک برای تغییرات آب و هوایی اختصاص داده است. وی می خواهد از خطرات مرتبط با فرسایش بانک جلوگیری کرده و از جوامع ساحلی حمایت کند (76 میلیون دلار) ، به شهرداری ها کمک کند “” برنامه ریزی و اجرای راه حل های سازگاری با سیل (87 میلیون دلار) و تأمین 90 میلیون دلار. دلار $ شهرها برای “سبز کردن محیط زندگی ، ساخت بام های سبز ، توسعه کوچه های سبز و کاشت درختان”.

برخی از اعداد

  • 1.3 میلیارد دلار برای برنامه Roulez vert برای ترویج خرید اتومبیل های برقی و ایستگاه های شارژ برقی
  • 768 میلیون دلار برای بخش صنایع برای حمایت از پروژه های کاهش گازهای گلخانه ای
  • 550 میلیون دلار برای کاهش 50 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از گرمایش ساختمانهای مسکونی ، تجاری و م institutionalسسات
  • 19.2 میلیون دلار برای حمایت از جوامع محلی در انتقال آب و هوا

با همکاری چارلز لکاوالیر.

[ad_2]

منبع: maxgamer.ir