[ad_1]

بر اساس بیانیه ای که روز پنجشنبه منتشر شد ، سایت خبری آنلاین BuzzFeed کنترل رقیب خود HuffPost را در دست خواهد گرفت ، گام دیگری برای تحکیم بخش اطلاعات آنلاین رایگان.

شرکت مادر HuffPost ، گروه ارتباطات راه دور Verizon ، در پایان معامله ای که شرایط مالی آن فاش نشده است ، سهام گروه اقلیت گروه جدیدی را که با BuzzFeed تشکیل شده است ، در اختیار خواهد گرفت.

به عنوان بخشی از مشارکت ، BuzzFeed همچنین می تواند از قابلیت های توسعه فنی و تجاری Verizon بهره ببرد.

این عملیات یکی دیگر از نشانه های قدرتمند ادغام بخش اطلاعات آنلاین رایگان است که چندین سال است با مشکل روبرو شده است.

این سایت ها با استفاده از تبلیغات که تقریباً اخیراً تقریباً تمام درآمدشان را نشان می داد ، از رقابت غول های اینترنتی رنج می بردند.

طبق eMarketer ، بنابراین گوگل ، فیس بوک و آمازون بیش از 60 درصد درآمد تبلیغات آنلاین را در سال 2019 به دست آوردند.

BuzzFeed و HuffPost برای سازگاری با فضای جدید بازار مجبور به اخراج از کار شدند.

از اوایل سال 2018 ، Jonah Peretti ، بنیانگذار BuzzFeed قبلاً به ادغام با یک یا چند بازیکن در بازار اشاره کرده بود.

او از Vice ، Vox ، Rafinery29 و Group Nine نام برد ، اما از هاف پست که در سال 2005 نیز یکی از بنیانگذاران بود ، صحبت نکرد.

طی چند هفته ، در سپتامبر و اکتبر 2019 ، بازار شاهد موجی از خریدها بود.

Vice سایت خبری زنان Refinery29 را به قیمت 400 میلیون دلار از نیویورك تایمز ، مجله Vox New York و سایت های آن خریداری كرد ، در حالی كه گروه نهم PopSugar را خریداری كرد.

این بار ، BuzzFeed HuffPost را خریداری کرد ، گروهی که در سال 2011 توسط گروه رسانه ای AOL خریداری شد (که خود در سال 2015 تحت ورایزون عبور کرد) با قیمت 315 میلیون دلار.

هافینگتون پست که در سال 2005 تاسیس شد ، از سال 2017 به هاف پست تبدیل شد ، یکی از اولین “بازیکنان ناب” اطلاعات در اینترنت بود ، سایتی بدون انتشار فیزیکی ، که فقط به صورت آنلاین در دسترس بود.

این سایت نزدیک به سایت خبری رسانه های سنتی BuzzFeed است که ظاهراً برای تحریک ترافیک و تغذیه رسانه های اجتماعی ایجاد شده است.

اکنون BuzzFeed به ویدئو ، بازی آنلاین و مشاغل تجاری تبدیل شده است ، به طور قابل توجهی بزرگتر از HuffPost است.

[ad_2]

منبع: maxgamer.ir

ایندکسر