خرید عمده انواع پیستون موتور پژو Xu7 و Tu5

پیشرانه این خودرو به عبارتی نمونه 1.8 لیتری بود که در سرسیلندرش به جای یک میل سوپاپ از دو میل سوپاپ استعمال شده میباشد تا سوپاپهای این ماشین را که دو برابر دسته قبلی یعنی 16 عدد بودند را به حرکت درآورد. پارس 16 سوپاپ از نظر فنی اساسی مدل پیشین به این معنی که پرشیا تفاوتهایی داشت. در گونه های گذشته همین اتومبیل ایسیو موتور از جور بوش ME 7.4.4 بود که حساس استاندارد آلایندگی یورو ۴ منطبق بود اما در مدل های نو ای سی یو ماشین از گونه بوش ME7.8.8 است . درون سینه این نوع موتور TU5 1.6 پژو206 و گیربکس اتوماتیک تیپ چهار که تیپترونیک فقدان جای گرفت. همین نوع از حیث ظاهری حساس پرشیا تفاوتی نداشت و تنها بازدید دیسک ترمز عقب و شیلنگهای دوگانه ترمز دیسکی عقب بر روی اکسل عقب میباشد که منش تشخیص را هموارتر میکرد. در سالیان نخستین عرضه پارس عدهای به خطا فکر میکردند این اتومبیل از 405 قویتر است که تصور صدق نبود زیرا405 و پرشیا (نام ماشین در آن سالها) از لحاظ فنی دقیقاً مشابه نیز بودند. 9- تاخیر تعجب آور گاز در هنگام کولر گرفتن از خودرو، در بعضا از خودروها، این که چگونه بعضی از خودروها دچار برخی مشکلات شبیه می شوند و بعضی نمی شوند حکایت از کیفیت متغیر قطعات به کارگیری شده در خودرودارد! بخش اعظم این قطعات نیز به وسیله مالک کنونی بر بر روی خودرو سوار شده اند و به گفته ایشان همگی اورجینال میباشند و هیچ قطعه تقلبی در همین ماشین نمی قدرت پیدا کرد. مثلاً درصورتیکه قرار بر مقایسه اهمیت همین پژو 301 باشد متوجه میشویم که نسخه فعلی تارا از حیث راندمان مقداری ضعیفتر از نماینده پژو است، اگر چه برای یک رانندگی نرمال می توان بر روی عجله و کشش تارا حساب گشوده کرد و از موقعیت کلی راضی بودن نسبی داشت. ولی در صورتی که سبک رانندگی شما لبریز هیجان نمیباشد همین خودرو را برای خرید کردن برگزینید چون مهم عجله 14.2 ثانیهای آن برای دستیابی به شتاب 100 کیلومتر ممکن کمی احساس کندی میکنید. کارخانه مصرف سوخت این خودرو را به صورت ترکیبی 7.2 لیتر در 100 km اعلام کرده است که حساس دقت به شتاب ذیل و وزن اتومبیل به نظر نمیرسد در حالت واقعی قابل دستیابی باشد زیرا پارس اتوماتیک بیش از 250 کیلوگرم از 206 که صاحب و مالک دارای موتور و گیربکس هست سنگینتر است. ارتقاء ارزش سوخت و آلودگی هوا خودروسازان را به سمت تولید مدلهای دوگانه سوز سوق می دهد و پارس دوگانه سوز هم زاییده همین حالت است.موتور XU7 بر روی همین گونه هم کارگزاشتن می شود البته برای دوگانه سوز شدن آن ایرانخودرو سیستم سوخت رسانی این انجین را تصحیح کرده میباشد تا بتواند اصلی گاز cng هم فعالیت کند.هر چند موتور شالوده گازسوز بدون تردید بازده بیشتری دارد اما این موتور تغییر و تحول یافته هم در شرایط گازسوز و در به دور موتور 3500 حدود126 نیوتنمتر گشتاور را تقدیم راننده میکند. چراغ ترمز سوم در بالای شیشه عقب و چراغهای عقب قرار دارد و چراغهای عقب هم دودی نیستند. روز پنجشنبه فرصتی دست اعطا کرد تا محصول نو گروه صنعتی ایرانخودرو در پیست آزادی توسط اصحاب رسانه مورد آزمون و قیمت پیستون موتور tu5 تحلیل قرار گیرد. گرافیک چراغهای عقب هم دارای دقت بهگفتههای مدیران ارشد تیم صنعتی ایرانخودرو از اِلِمانهای طراحی اهل ایران سرمشق گرفته است. همین ماشین در ابتدا حیاتی پیشرانه XU7 که محصول تیم پژو- سیتروئن میباشد ساخته شد. این پیستون ها بر بر روی انواع ماشینهای حساس این دو موتور قابل مونتاژ هستند. بر بر روی موتور گونه های پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ انواع متعدد موتورها سوار می شوند. از همین موتور سایپا نیز بر روی جور زانتیا به کار گیری کرد از همین رو این نمونهها به موتور زانتیایی که در در بین مردمان آوازه دارند. از جمله آپشنهای آن می توان به آینههای برقی دارای چراغ راهنما و شیشههای سولار UVدار، قفل میکروسوئیچی، ایموبلایزر در نوع 28705 اشاره کرد. همین خودرو آپشن خاصی نداشت و از دیگر موردها میتوان به ترمزهای عقبش که دیسکی شدند اشاره کرد. 6-مشکلات دیگری هم در گزینه دانگ فنگ h30 وجود داراست که از جمله میتوان به نفوذ باد به درون کابین و نامناسب بودن شدت نوربالا اشاره کرد؛ در برخی موردها نیز مشتریان از مقدار مصرف سوخت دانگ فنگ H30 گلایه هایی داشتند که البته در نقطه مقابل، اکثری نیز مصرف زیر آن را جزء نقاط قوت این ماشین بر می شمارند، ولی این نتایج متناقض می تواند ناشی از کیفیت متغییر ساخت و مونتاژ پیشرانه TU5 باشد که در سال های اخیر دچار افت میزان مرغوب بودن شده است. ولی نکته منفی آن فقدان اهرم بازکن درب صندوق عقب در درون کابین است، چیزی که در مدل سال وجود دارد. موتور پارس سال به برهان تغییراتی قلیل نسبت حجمی کمتری نسبت به گونه ELX دارد و اسبهای بخارش هم 10 اسب کاهش است.در ضمن موتورش هم به جای 16 سوپاپ 8 سوپاپ دارد.استاندارد آلایندگی در نوع 28213 یورو 2 می باشد که به ادله قوانین و استانداردهای تازه محفظه زیست می بایست تغییر‌و تحول کند.اما نوع 28221 این استاندارد تا یورو 4 افزایش یافته است.شتاب 11 ثانیه ایی این جور مهم گیربکس 5 سرعته دستی آن را به سریعترین پارس بازار تبدیل کرده است.البته همین گونه برای مثال از نوع دوگانه سوز 88 کیلوگرم سبکتر میباشد که در شتابگیری آن نقش بسزایی دارد.اما صندوق عقب 470 لیتری آن که ولی از نیاکانش به این معنی که 405 به ارث رسیده هست یک نعمت تبارک به شمار میرود.تریم داخلی آن به صورت استاندارد به رنگ بژ است و آینههای جانبی مجهز به راهنما هستند.قفل مرکزی مهم ریموت رادیویی از دیگر محاسن همین ماشین است. تنوع هدرزها از لحاظ ظاهری اگر بیش ازتنوع موتورهای احتراقی ساخته شده تا به امروز نباشد، کمتر از آن هم نیست. ولی پس از گذشت بیش از یک سال تصمیم بر آن شد که دارای تغییر تحول اسم همین خودرو به «تارا» فلسفه نامگذاری آن نیز بهپایان خط برسد. در صورتی که شما همین مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید داده ها بیشتری در گزینه رینگ پیستون ماهله tu5 لطفا از وبسایت ما دیدن کنید.

حتما بخوانید:
15 کتابخانه از سراسر جهان که شایسته فیلم های هری پاتر هستند (از جمله یکی در کبک!)
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme NovagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma