[ad_1]

تبلیغات پولی که مانند گزارش های واقعی به نظر می رسند “نگرانی زیادی” در بین کارمندان CBC / رادیو کانادا ایجاد می کنند.

انجمن صنفی رسانه های کانادا در نامه ای به تاریخ 29 اکتبر به وزیر میراث کانادا ، استفان گیبو ، “حمله تهاجمی” به تلویزیون عمومی در صحنه محتوای مارک دار را محکوم کرد. به ویژه ، اتحادیه ، نماینده روزنامه نگاران در CBC / رادیو-کانادا ، ورود Radio-Canada Tandem ، یک سرویس تبلیغاتی که پادکست ها ، فیلم ها و سایر مطالبی را که باعث افتخار است ، می فروشد ، رد کرده است. ظاهر اخبار روزنامه نگاری.

صنف ابراز تاسف می کند که CBC / رادیو-کانادا پشت سر هم “بدون بحث و مشورت گسترده” را راه اندازی کرد. به گفته وی ، این محتوای حمایت شده “خیلی زیاد” رفته و می تواند مردم را گمراه کند.

“فهرست حمایت مالی مرز روزنامه نگاری مستقل واقعی و اخبار جعلی را محو کند. “


صفحه ارائه پشت سر هم

عکس صفحه

صفحه ارائه پشت سر هم

“خسارت”

صنف اولین نگرانی های خود را در ماه سپتامبر به اشتراک گذاشته بود. در یک اطلاعیه مطبوعاتی ، اعضای آن گفتند که “بسیار نگران” هستند. آنها نگران بودند که این ابتکار “اعتبار CBC / رادیو-کانادا را به عنوان یک سرویس خبری مستقل و قابل اعتماد” تحت تأثیر قرار دهد.

Syndicat des communication de Radio-Canada (SCRC) که نه تنها از روزنامه نگاران بلکه از نمایندگان تبلیغاتی که در راه اندازی Tandem همکاری داشتند نیز نمایندگی دارد ، هنوز موضعی در مورد این موضوع نگرفته است.


صفحه تبلیغاتی ون هوت.

عکس صفحه

صفحه تبلیغاتی ون هوت.

با این حال رئیس اتحادیه پیر توسینینان که از طریق تلفن به تلفن رسید ، از “شکلی از تبلیغات لیسیده” صحبت کرد که “نگرانی زیادی” ایجاد کرد.

“رادیو کانادا از نظر استانداردها و روش ها همیشه به عنوان یک معیار دیده می شود. از لحظه ای که روی گیج شدن ژانرها بازی می کنیم ، اعتماد اپراتور تلویزیون را تهدید می کنیم. این می تواند بسیار مضر باشد ، “می گوید توسینانت.


با تشکر از شما برای پادکست بی پایان ، هزینه و تهیه شده توسط Ordre des infirmières et infirmier du Québec.

عکس صفحه

از پادکست ، هزینه و تهیه شده توسط Ordre des infirmières et infirmier du Québec بسیار سپاسگزارم.

پاسخ توزیع کننده

در پاسخ به سوالات از روزنامهمارک پیکت ، مدیر ارشد تبلیغات و روابط عمومی رادیو کانادا ، گفت که “دیواری غیر قابل عبور” بین تبلیغات و اطلاعات تلویزیون عمومی وجود دارد. به گفته وی ، محتوای مارک دار “به وضوح به عنوان محتوای تبلیغاتی شناخته می شود”.

علاوه بر این ، CBC / رادیو-کانادا توضیح می دهد که سایر رسانه های خدمات عمومی مانند BBC و France France خدماتی مشابه Tandem ارائه می دهند.

آقای پیشه می افزاید: “محتوای مارک دار ، حمایت مالی ، موقعیت یابی محصول ، درآمدزایی دارد که مستقیماً در برنامه نویسی سرمایه گذاری می شود.”


شهر مونترال از پادکست تابستان فرهنگی من در مونترال حمایت مالی می کند.

عکس صفحه

شهر مونترال از پادکست تابستان فرهنگی من در مونترال حمایت مالی می کند.

با استفاده از Tandem ، CBC / رادیو-کانادا در همان مکان بازی می کند که چندین رسانه خصوصی هستند که در طول سال ها ابتکارات محتوای حمایت مالی را توسعه داده اند.

پیر توسینین از PKRK گفت: “همه رسانه ها برای بقای خود می جنگند.” من موافق هستم که رادیو کانادا می خواهد با خشونت بیشتری در پنجه های برق تجاری بیشتر بازی کند ، که این می تواند رقابت را خشمگین کند. “

طبق آخرین گزارش سالانه CBC / رادیو-کانادا ، بودجه عمومی آن بالغ بر 1.2 میلیارد دلار برای سال مالی 2019-2020 است.

چهار نمونه از گزارش های پشت سرهم کاذب

CBC / Radio-Canada Tandem نام سرویس محتوای خدمات عمومی با مارک جدید است. در اینجا چند مثال آورده شده است.

► در Radio-Canada.ca متوجه می شویم بورس تحصیلی استادان Van Hout، یک صفحه تولید شده در یک کافه که پرتره های ویدئویی از پنج هنرمند کانادایی را گرد هم آورده است.

► در ICI Tou.tv پیدا می کنیم دستور تهیه …، یک مجموعه وب پرداخت شده توسط انجمن بسته بندی سیب زمینی در کبک ، که در آن مشاهیر مانند چارلز هملین و ماریلو از سه بار در روز دستور العمل های ساده ای شامل سیب زمینی را ارائه دهید.

► در OHdio ، برنامه ای که محتوای صوتی رادیو-کانادا را ادغام می کند ، دو پادکست با عنوان “محتوای تبلیغ کننده” وجود دارد: تابستان فرهنگی من در مونترال، سریالی که مونترال هزینه آن را پرداخت کرده است و در آن از طریق محله های آن از کلانشهر بازدید می کنیم و خیلی ممنونم، سریالی است که توسط Ordre des infirmières و infirmiers du Québec هزینه و تولید شده است ، که در آن Nicola Well ، مجری برنامه ، با اعضای گروهی که در تلاش برای مبارزه با COVID-19 هستند ، ملاقات می کند.

نارضایتی در انگلیسی کانادا

در انگلیسی کانادا ، ایجاد CBC / Radio-Canada Tandem آشفتگی زیادی ایجاد کرد.

در چند هفته گذشته ، چندین نام بزرگ خبری ، کارمندان یا کارمندان سابق تلویزیون عمومی ، مانند پیتر منسببریج و لیندن مک اینتایر ، “نگرانی بزرگ” خود را در مورد این سرویس جدید تولید محتوای مارک ابراز کرده اند.

در مصاحبه با گلوب و نامهآدرین کلارکسون ، فرماندار کل سابق کانادا ، که به عنوان خبرنگار و مجری برنامه CBC مشهور شد ، گفت که وی از این ایده که ممکن است بین تبلیغات و اطلاعات خللی ایجاد شود ، بسیار گیج شده است.

[ad_2]

منبع: maxgamer.ir