[ad_1]

استرس روانشناختی از زمان شروع بحران سلامت در بین دانشجویان CEGEP سر به فلک کشیده است ، در حالی که براساس یک نظرسنجی گسترده از هزاران دانش آموز کبک ، دسترسی به خدمات پشتیبانی بدتر شده است.

در هفته های اخیر ، فدراسیون دانشجویان کبک (FECQ) یک مشاوره اصلی را با حضور 6،215 دانشجو انجام داده است تا تأثیر COVID-19 بر دانشجویان CEGEP را روشن کند.

نوئمی ویو ، رئیس آن ، گفت: “این مطالعه به ما این فرصت را داد تا در مورد آنچه جوانان روزانه تجربه می كنند ، آمارگیری كنیم و این ترس ما را تأیید كرد.”

طبق نتایج اولیه به دست آمده توسط روزنامه، 64٪ از پاسخ دهندگان معتقدند که سلامت روانشناختی آنها از ابتدای بحران وخیم تر شده است.

جداسازی ، افزایش حجم کار و مشکلات مربوط به آموزش از راه دور برجسته است.

نسبت جوانانی که فکر می کنند “اغلب” یا “خیلی اوقات” افکار خودکشی یا افکار تاریک دارند از 3.7٪ قبل از بحران به 6.2٪ در حال حاضر افزایش یافته است.

نسبت دانش آموزانی که احساس می کنند به خدمات بهداشت روان نیاز دارند از 24٪ به تقریبا 40٪ رسیده است. با این حال ، آنها دسترسی کمتری به آن دارند: در میان افراد نیازمند ، 48٪ قبل از بحران به خدمات دسترسی داشتند ، این نسبت از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر به 27٪ رسیده است.

هزینه های زیاد ، خدمات ارائه شده از راه دور و مدت طولانی انتظار بسیاری را دلسرد کرده است. از طرف خود ، Noémie Veilleux می گوید CEGEP برای ارتقا services خدمات خود نیاز به اقدامات بیشتری دارد كه باید بهبود یابد.

عدم اطمینان مالی

Cégépiens همچنین دو برابر در اتصال دو سر مشکل دارد. نسبت دانش آموزانی که می گویند پول کافی برای تأمین نیازهای خود ندارند از زمان شروع بحران بهداشت از 10 به 19 درصد رسیده است.

رئیس FECQ گفت: “به نظر ما بسیار نگران کننده است.”

خانم ویلوکس ابراز تاسف می کند ، کبک از بهبود برنامه کمک مالی در ماه آگوست خبر داد ، اما مبلغ اضافی قبل از ماه دسامبر در دسترس نخواهد بود.

خطرات دوره های آنلاین

دوره های آموزش از راه دور نیز برای بسیاری مشکل ساز است: 27٪ به مکانی آرام و راحت برای ادامه دوره های خود از راه دور دسترسی ندارند. خانم ویلوکس که خواستار دسترسی به امکانات دانشگاه شد تا دانشجویان بتوانند تحصیلات خود را بصورت آنلاین و در راستای اقدامات بهداشتی دنبال کنند ، گفت: “این پوچ است.”

از ابتدای همه گیری ، تقریباً از هر ده دانشجو ، یک نفر گفته است که به کامپیوتر شخصی یا شبکه اینترنت آنقدر قوی دسترسی ندارند که بتواند آموزش از راه دور را دنبال کند.

دانش آموزان بی انگیزه

بیش از 66٪ دانشجویان CEGEP نیز گزارش داده اند که یادگیری از راه دور بر انگیزه آنها برای ادامه تحصیل تأثیر داشته است.

این مورد در مورد ماری-ایو بوتو ، دانشجوی علوم انسانی در محوطه دانشگاه نوتردام دو فویکس در نزدیکی کبک است که باید تمام دوره های روی صفحه خود را دنبال کند.

این دانش آموز 18 ساله که از ابتدای سال تحصیلی غالباً به فکر ترک تحصیل بوده است ، گفت: “من برای پیوستن به CEGEP بیش از حد انگیزه داشتم ، اما ما دیگر ارتباط انسانی با دوره های آنلاین نداریم و همه آن فروپاشید.”

وی افزود: “من ADHD خفیف (اختلال نقص توجه) دارم ، واقعاً برای من سخت است که سه ساعت جلوی صفحه بنشینم.”

ضربه روحی ، خستگی و بی اشتهایی او نیز نقش داشت.

ماری ایو که از سلامت روانی خود نگران بود ، پیگیری های روانشناختی را انجام داد و تنها یک چیز را می خواست: هر چه سریعتر به کلاس برگردد.

نظرسنجی پشت نمای خود

  • 64٪ از دانشجویان CEGEP ادعا می کنند که سلامت روانشناختی آنها از ابتدای بحران وخیم تر شده است.
  • 6.2٪ اغلب یا خیلی اوقات افکار خودکشی یا افکار تاریک دارند در مقایسه با 3.7٪ قبل از همه گیری.
  • 40٪ از دانش آموزان معتقدند که آنها در مقایسه با 24٪ قبل از همه گیری ، به خدمات کمک روانشناختی نیاز دارند.
  • 26.5٪ از آنها از ابتدای بحران با یک منبع حرفه ای مشورت کرده اند در مقایسه با 48٪ قبل از آن.
  • 19٪ آنها می گویند در مقایسه با 10٪ قبل از بحران سلامت ، پول کافی برای تأمین نیازهای خود ندارند.

منبع: مطالعه “پشت نمای شما” ، که از 22 سپتامبر تا 30 اکتبر سال 2020 توسط Fédération d’études collégiale du Québec انجام شد ، که در آن 6215 دانشجو از CEGEP شرکت کردند

[ad_2]

منبع: maxgamer.ir