این مدل شنا به صورت متداول در آبهای آزاد انجام ميگیرد ولی در استخر نیز می توان شنای استقامت انجام داد. کلیدی یک استخر روباز حیاتی نتیجه بهتری مواجه میشویم. اساسی استفاده از تخته شنا می توانید دست ها و سر خود را بالا نگه دارید . وقتی کرال سینه میروید، بایستی همیشه سرتان را بالا نگه دارید و این عمل مقداری تعادلتان را مختل میکند؛ به این ترتیب بدون چاره میشوید حرکات پایتان را تندتر و کوتاهتر کنید. با حضور در چنین جلساتی میتوانید بدنتان را فریب بدهید و اصلی همین تکنیک سریعتر شنا کنید. ثابت شده میباشد که رشد مغز در نوزاد متولد شده را بهبود می بخشد و حتی آن ها را از بعضا بیماری های عصبی محافظت می کند. شنا یک فعالیت درگیر کننده هست و لزوما نظیر یک تمرین قانونی وجود ندارد و آن ها را خسته نمی کند. یک تغییر‌و تحول مختصر در جور شنا نیکی تنها موجب استراحت مختصر به جهت بعضا از ماهیچه ها میگردد، بلکه بقیه عضله‌ها بدن را نیز به عمل می اندازد. اتفاقا همین فعالیت سبب می‌گردد ماهیچه ها پشتی بزرگ نیز درگیر شنا نمودن شوند و از توان شانه ها نیز عمده به کار گیری شود. علاوه بر این، نباید پاها خیلی پایینتر از خط افقی بدن حرکت کنند؛ در غیر اینصورت تعادلتان بهم میخورد و مقاومت آب نیز عمده میشود. خیلی از شناگرها از دیواره استخر به عنوان مکانی برای استراحت به کارگیری می کنند؛ البته حتی اگر تنها به جهت کسری از ثانیه بخواهید آنجا استراحت نمایید سرعتتان اندک می شود. این عمل باعث میشود موقع حرکت نمودن راحتتر بتوانید از دستها استعمال کنید. یادتان باشد که حدود 10% از سرعت شما موقع شنا کردن از پاهایتان ناشی میگردد و مابقی متکی به بازوهای شماست. درصورتیکه چه همین مساله به میزان فاکتورهای دیگر روی سرعتتان موقع شنا کردن تاثیر گذار نیست؛ ولی به یاد داشته باشید که کلیه این تکنیکها در کنار هم می توانند شتاب شما هنگام شنا نمودن را ارتقا بدهند. یادتان باشد غلبه بر مقاومت آب تنها به زور زدن و تقلا کردن نیاز ندارد؛ بلکه مهارت واقعی شما را میطلبد. البته این وسط، مهمترین نکته این است که تکنیکهای درست را یاد بگیرید، وگرنه تمرین نمودن هیچ فایدهای ندارد. نکته مهم: خیلی از شناگرها هنگامی سرشان تحت آب میباشد نفسشان را حبس میکنند؛ ولی همین کار در واقع زمانه بیشتری تلف می کند زیرا وقتی سرتان را از آب خارج میآورید همزمان می بایست هم کار دم و نیز بازدم را انجام بدهید و این مساله سرعتتان را کمتر میدهد. حتی زمانی در مسابقه نیستید نیز حرکات و چرخشهای غیر مجاز را پیاده نکنید زیرا به همین فعالیت عادت می کنید. مدام این پند گرت مک به اندازه شناگر حرفه ای را به خاطر داشته باشید:” خیال کنید نهنگ میباشید و بر روی گردنتان یک ترک برای نفس کشیدن است. شنای مختلط ترکیبی از چهار شنا یعنی شنای پروانه، کرال پشت، شنای قورباغه و شنای آزاد است. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت حلقه شناور بادی.

ایندکسر