استفاده از 7 برج خنک کننده استراتژی‌ها مانند طرفداران

یک روش ابتدایی به جهت دوری از تشکیل رسوب، تخلیه چکیده از آب گردش کننده در مدار و جایگزین نمودن آن اصلی پاره ای آب تازه است که غلظت مواد و املاح معدنی در آن کمتر باشد. پس به طور کلیدی به مواد کمتری برای ایجاد این بدنه ها احتیاج میباشد و می توان ضخامت همین دودکش ها را در قسمت میانی به ۶-۷ اینچ رساند . همچنین ضخامت قطعات فایبرگلاس درستون ها و تشتک برج ها به ۱۲mm میرسد . از طرف دیگر می توان زیر فن، یک مانع بصورت یک در تعبیه نمود که می توان از آن در آب و هوای گرم (که قسمت خشک برج مشکلی به جهت کارکرد نیروگاهی ایجاد می کند)، به جهت ارتقاء دمای محیط به کار گیری کرد. جریان سیال کلیدی گذر از کانال لوله های نخ نما در تماس با هوای خشک محیط گشوده خنک می شود. انرژی منتقل شده از آب به هوا قابلیت داراست گاهاً در یک سامانه باز شکل پذیرد. رخ طراحی همین گونه برج موجب می شود ۳۰% بازدهی خنک سازی این دستگاه اهمیت مکش طبیعی متقابل آب و هوا شکل پذیرد. طراحی کولینگ تاور فایبرگلاس مکعبی با کمترین تولید حفره (سوراخکاری) همپا است. مقطع ابعادی معمول حرفه آلومینیوم کولینگ تاور از قطر 0.8 متر تا ۳ متر میباشد. 4. میزان دبی هوا در برج خنک کننده کنترل شود و در شکل نیاز فن از مدار بیرون شود. در غیر اینصورت قطرات آب به وسیله جریان هوا به خارج منتقل شده و در شکل خروج در اطراف برج ته نشین شده و بصورت باران آلوده و کثیف در می آیند . در اکنون حاضر در بالای دودکش خنک کننده معمولاًیک حذف کننده نصب می گردد تا از خروج قطره آب به وسیله برج خنک کننده چیست هوا خودداری نماید. آکنهها آب سرازیر شده از بالای برج را اساسی هوایی که از فی مابین آن حرکت می‌نماید کاملاً مخلوط کرده به طوری که آب به صورت یک قطره از یک آکنه به تراز آکنه دیگر توسط نیروی ثقل خویش میریزد. آکنه ها آب سرازیر شده از بالای برج را باهوایی که از میان آن حرکت می کند به طور کامل ادغام کرده به طوری که آب به شکل یک قطره از یک آکنه به مرحله آکنه دیگر توسط نیروی ثقل خود میریزد . در برج خنک کن مرطوب (Wet-Cooling Tower) آب گرم از بالای برج دارای عبور از پکینگها و عکس العمل با جریان هوای تازه که از گوشه و کنار خارج به وسیله حرفه یا این که به صورت طبیعی وارد برج می‌شود ضمن تبادل حرارتی و خنک شدن در ذیل برج تهنشین میشود. از برج خنک کننده در سیستم خنککاری واحدهای پالایشگاهی، پتروشیمیایی و سایر واحدهای شیمیایی مشابه، نیروگاههای حرارتی و سیستمهای اچویایسی برای تهویه مطبوع ساختمان به کارگیری میشود. یک عدد از نکاتی که در بهره مندی از مزایای همین مدل از سیستم ها بسیار با است، مورد قضیه چگونگی انتخاب برج خنک کننده است که همواره از حیاتی ترین مسائل به شمار می رود. 2. زیرا قبلاَ آب در قسمت خشک، خنک شده است، براین اساس افتهای ناشی از تبخیر در قسمت مرطوب کاهش یافته هست و در سرانجام از مصرف آب جبرانی برای جبران تبخیر آب، به طور چشمگیری کاسته خواهد شد. در واقع جهت دوری از هدر رفت آب و صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب، حساس استفاده از کولینگ تاور ، دمای آب کمتر یافته و مجدداً به چرخه خنک کاری بازگردانده می شود. 3. نصب کولینگ تاور را در فاصله قابل قبولی از موانع (درخت، دیوار، سازه و…) انجام دهید. بعدها جنس این برجها از چوب به استیل تغییر یافت و امروزه این جور برجها از بتن مسلح ساخته میشوند. بطوریکه در ژنراتورهای بخار ،باد بزنها که از دسته گیرایی تحمیلی هستند در تراز زیرین جهت راندن هوا بداخل برج نصب شده اند .از لحاظ تئوری همین جور برج ترجیح دیتا می شود ،زیرا حرفه مهم هوای خنک کننده کار می کنند و به این جهت نیروی کمتری را تلف می کنند . شالوده کار تمام برج خنک کننده ها بر مبنای تولید مرحله تماس بیشتر در میان جریان آب گرم و هوای سرد و در نتیجه تبادل حرارتی بین همین دو می باشد. در نمودار تحت بازدید می کنید که آب برج خنک کن به چه صورت اهمیت کمتر بار حرارتی مبتلا یخ زدگی می شود. فعالیت و وظیفه اهمیت دودکش خنک کننده ارتقا سطح جانبی دربین آب گرم و هوای سرد میباشد که این کار توسط پاشیدن قطرات کوچک آب در آکنه های گونه splash یا بوسیله مهیا نمودن تراز بزرگی از آب بصورت یک لایه متحرک در آکنه های جور film رخ می گیرد . در نیمه دوم قرن بیستم به مرور استفاده از برجهای خنککننده فایبرگلاس در تهویه مطبوع ارتقاء یافت و اشکال مختلفی از آن‌ها وارد صنعت تأسیسات شدند مانند:برجهای فایبرگلاس کراس فلو، گرد یا مخروطی، مکعبی و غیره که در کنار برجهای خنککننده صنعتی و بتنی امروزه از آنان استعمال میشود. هم اکنون به جواب سوال دوم می پردازیم. در موقعیت رشته خاموش جریان هوا اصلی سرعت دوچندان قلیل برعکس شده بر اثر جریان طبیعی غلبه کرده و به سمت ذیل حرکت می کند. درست هست که همین معایب کم میباشند و ممکن است حتی در ارتفاع قدمت موءثر یک کولینگ تاور ابدا رخ ندهند اما خوب تر میباشد آن ها را بدانید. توجه به همین نکات کمک می نماید که در درمقابل ادعاهای غیر منطقی در خصوص به تله انداختن بخار آب دارای مولکولار سیو(Molecular sieve) و برگرداندن آن به کولینگ تاور فارغ از صرف انرژی، ادله مناسبی داشته باشیم. صورت یگانه هذلولی مانند دودکش این دسته برجها به جریان یافتن خوبتر هوا امداد می کند. همینطور اختلاف فشار بخار آب اشباع شده در سطح قطرات کلیدی بخارآب، در هوایی که در جهت مخالف آب جریان دارد به تبادل حرارتی یاری می کند . برج خنک کننده یا برج خنک کن وسیلهای به جهت دفع حرارت زاید آب گزینه استفاده در چگالنده به جو از روش تبادل حرارتی اصلی هوا قطره گیر برج خنک کن است. براین اساس برای مراقبت برج خنک کننده در زمستان می توان از سیستم در اختیار گرفتن هوشمند برج خنک کننده بدور همزمان استفاده کرد تا دما در یک سلول افت نکند و کلیه سلول ها حیاتی دمای برابر باشند و یا این که سیستم اینورتر به صورت تک به تک کارگزاشتن شده ولی مینیمم دما تعریف شود. برج خنک کننده سیستم توزیع و پخش آبگرم دارااست که آب را به رخ یکنواخت روی شبکه مشبک نزدیک به هم میپاشد. اگر در حالتی که آب دورن تشت و لوله های برج خنک کننده قرار دارد و آب تخلیه نشود باید از سیستم پیمایش گرمایی الکتریکی در برج خنک کننده ( Electrical Heat Tracing ) بروی لوله ها و تشت دستگاه به کارگیری کرد تا امکان پایین وارد شدن دما بیش از ۴۰ درجه فارنهایت را ندهد. استعمال از هیتر های فلنجی در تشت هم از رویه های دیگر بالا نگه داشتن دمای تشت برج خنک کننده می باشد ولی بروی دمای لوله ها ناچیز اثر است و ممکن می باشد دمای لوله ها تحت آمده و در گیر یخ زدگی شود. وجود همین مرحله در چرخه موتور بخار باعث افت فشار بخار خروجی میشود، البته در عوض مصرف بخار و در نتیجه مصرف سوخت را کمتر میدهد و به طور همزمان عملکرد سیستم را نیز بالا میبرد. آن گاه آب گرم به بخش بالایی دستگاه سوق‌دهی میشود تا در مدار سیستم توزیع آب برج قرار گیرد. 2. هر گاه نیاز بود از بای پس به جهت بالا بردن دمای آب به کار گیری کنید ، اگر دمای آب پایین رفت به جهت دوری از یخ زدن آب برج خنک کن اهمیت به کار گیری از طراحی بای پس نشان داده شده در تصویر به شتاب آب گرم را مستقیم به تشت برج خنک کننده وارد کنید. در برج های خنک کن مکعبی حساس سایز ریز از الکتروموتورهای دور ذیل بصورت کوبل مستقیم اصلی رشته استفاده شده که اهمیت کمترین لرزش و بالاترین راندمان می باشد. از لحاظ ابعاد و اندازه، برج خنک کن در مدلهای ریز پشتبامی به جهت ساختمانهای مسکونی تا سازههایی غولپیکر و هذلولی رخ که ارتفاعشان در حدود دویست متر و قطرشان در حدود یکصد متر میرسد، وجود دارند. همچنین نوعی برج خنک کننده حساس صورت مستطیلی اهمیت ارتفاع تقریبی چهل متر و ارتفاع هشتاد متر هم وجود دارد. مرسوم ترین گونه برج خنک کن بر شالوده مکانیزم جابجایی طبیعی و جابجایی ناخواسته تقسیمبندی میشوند. دستهبندی برجهای خنککن بر شالوده گونه تماس هوا مهم آب شکل میگیرد؛ متداولترین گونههای برج خنککن بر شالوده مکانیزمهای جابهجایی طبیعی و جابهجایی اجباری تقسیمبندی میشوند. برج خنک کننده خشک مرطوب (Dry-Wet Cooling Tower) کلیدی دو مسیر هوا به صورت موازی و دو مسیر آب به صورت سری میباشند. دارای توجه به این‌که شاخکهای جانبی تنها نصیب زیرین خود را تر مینمایند، در صورت حرکت نکردن اسپرینکلر، قسمت زیادی از پکینگ خشک باقی مانده و راندمان دستگاه به شدت کاهش مییابد. برج خنک کن به طور معمول به سه رخ فلزی، فایبر گلاسی و بتنی ساخته میشود. همین موضوع بخصوص در مملکت اندک آبی زیرا کشور ایران به تیتر یک معضل جدی مطرح میشود. در واقع این دستگاه اساسی ایجاد تراز تماس بسیار فی مابین آب و هوا باعث خنک شدن آب گرم می شود به عبارت دیگر می توان گفت گرمای آب را به خارج از آب پکینگ اسپلش برج خنک کننده منتقل میکند. به این ترتیب تشت خشک بوده قابلیت یخ زدن آن وجود ندارد و تانک در درون و محل قیمت رشته برج خنک کننده گرم قرار دارد. به جهت حفظ برج خنک کننده در زمستان در حالت عادی سوای تانک کمی از آب همیشه داخل تشت و لوله ها باقی می ماند که بعد از خاموش شدن برج خنک کننده مبتلا انجماد و یخ زدگی می شود. 6. به جهت مراقبت از برج خنک کننده در زمستان می توان از تشت خشک در برج خنک کن استفاده کرد به این مضمون‌ که حیاتی قراردادن تانک ذخیره به جهت آب برج خنک کننده می توان تمام آب کولینگ تاور را دارای گرانش به تانک منتقل کرد. ارزانترین جور که کمترین مقدار صرفه جویی در مصرف آب را نیز دارد، سیستم کولینگ هایبرید مدار باز است. اصلی مقایسه کامل ویژگیهای برج خنک کن مکعبی و برج خنک کن گرد، مشخص و معلوم می گردد که عملاَ کدام کولینگ تاور خوب تر میباشد! همینطور این پایهها جهت داشتن مقاومت حتمی در برابر نیروهای شکننده حاصل از جریان هوا در داخل پوسته بصورت شیبدار ساخته میگردد . به منظور استعلام قیمت برج خنک کننده هیبریدی کلیدی کارشناسان فروش کارخانه تماس حاصل نمایید. آب از بالای برج بطرف پائین سرازیر میشود؛ بطوریکه جریان هوا بطور افقی جریان عمودی آب را قطع می نماید که در این حالت، گوشه ای از جریان هوا را جابجایی گرمای حاصل از آب گرم بوجود میآورد. همین ادله بصورت فشار بوسیله اختلاف دانسیتههای هوای سرد بیرون و هوای گرم و مرطوب درون ساخت میگردد. در آب و هوای سرد زمستان، به جهت تقلیل اختلاف دمای ورودی و خروجی آب به برج (برای معتدل ساختن دمای آب برگشتی به پروسس)، عبور هوا از دربین قسمت مرطوب را جدا نموده و برج را بصورت یک برج خنک کننده خشک تبدیل کرد. از سوی دیگر، کاربری های قدرتمندی زیرا نیروگاهها و سیکلهای ترکیبی که نیاز به خنکسازی مداوم آب دارند، در فصول گرما همواره مشغول مشکلاتی از سوی برجهای خنکساز خشک هستند! از دیگر معایب این مدل از برجخنککننده رسانا بودن فلز در در مقابل رخنه گرما می باشد که به شدت در فصول گرم اثر گذاری منفی بردمای خروجی کولینگتاور خواهد داشت. بدنهی این تجهیزات از گالوانیزه گرم ساخته میشود. برج خنک کننده بر مبنای جهت بازخورد جریانهای آب گرم اصلی هوای سرد به دو دسته تقسیم میشوند. پکینگها به رخ شبکهای بوده و در دو مدل غشایی (Film Packing) و اسپلش (Splash Packing) در برج خنک کنها مورد استفاده قرار میگیرند. برج های خنک کننده در دسته های متعدد علاوه بر آب به مراد خنک سازی سیالاتی دیگر در صورت لزوم گزینه استعمال قرار می گیرند. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه مهم فروش قطعات برج خنک کننده وب سایت خویش باشید.

حتما بخوانید:
اتحادیه اروپا آماده است تا علیه رفتارهای آنکارا دست به تحریم بزند

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahis