آیا سالم و سالم خواهیم رسید؟ در اولین پرواز عمومی بوئینگ 737 MAX


آیا سالم و سالم خواهیم رسید؟ این مسئله احتمالاً در طول اولین پرواز مصرفی بوئینگ 737 MAX به ذهن 87 مسافر چهارشنبه ، عمدتا روزنامه نگار ، از جمله دو نفر از خبرگزاری فرانسه ، خطور کرده است.

• همچنین بخوانید: خطوط هوایی آمریكا برای از بین بردن ترس ، درهای خود را به روی بوئینگ 737 MAX باز می كند

• همچنین بخوانید: ایالات متحده آمریکا: بوئینگ 737 MAX اجازه پرواز دوباره گرفت

• همچنین بخوانید: بوئینگ 737 MAX: اتاوا قبل از تأیید صبر می کند

این هواپیما پس از دو سانحه نزدیک به یک چهارم که منجر به کشته شدن 346 نفر شد ، 20 ماه در زمین بود ، در ماه نوامبر برای پرواز به ایالات متحده آزاد شد.

برای این پرواز تبلیغاتی از دالاس ، تگزاس ، به تولسا ، اوکلاهما ، که برای از بین بردن ترس و متقاعد کردن قابلیت اطمینان این هواپیما طراحی شده است ، هواپیمایی آمریكا كه قصد دارد پروازهای تجاری خود را با هواپیمای 737 MAX از 29 دسامبر آغاز كند ، بازی بزرگ را منتشر كرد.

هنگام پرواز ، مهمانداران هواپیما ، طبق معمول ، قبل از توزیع تنقلات و آب بطری ، دستورالعمل های ایمنی را ارائه می دهند.

تنها ویژگی: کاپیتان پیت گمبل به مسافران تبریک گفت ، به آنها اطمینان داد که زنان و مردان همه کارها را برای بازگرداندن “زنجیره ایمنی” شکسته شده توسط تصادفات Lion Air (189 کشته) در اکتبر 2018 و خطوط هوایی اتیوپی (157) انجام داده اند. درگذشت) از مارس 2019

کاپیتان AFP بعداً اطمینان داد: “بین تغییرات ایجاد شده در سیستم ها ، بررسی هوشیارانه هر دستگاه و آموزش هایی که ما ارائه داده ایم ، سطح اعتماد واقعاً افزایش یافته است.” “(737 MAX) باید کاملاً مورد بازرسی قرار گیرد ، این کار انجام شد. ”

برای کنترل هواپیما ، هر خلبان هواپیمایی American Airlines باید قبل از اینکه یک ساعت را به تنهایی در شبیه ساز بگذراند ، سپس یک جلسه آموزش دو ساعته را با یک آیپد به پایان برساند ، سپس دو ساعت را با یک همکار خود طی کند و طی آن چندین سناریو را تجربه کند. حوادث

تلاطم

پرواز چهارشنبه که حدود پنجاه دقیقه به طول انجامید ، به غیر از برخی تلاطم ها در آسمان خاکستری ، بدون مشکل پیش رفت.

مسافران با نقاب صورت ، در اطراف هواپیما پراکنده شدند و با فضای خالی از یکدیگر جدا شدند ، آرام و بدون هیجان زیادی بودند.

برای مسافری که دانش خاصی در زمینه هواپیمایی ندارد ، هیچ چیز بوئینگ 737 MAX را از نوشته 73-8x روی چرخ جلو متمایز نمی کند. در کارتهای ایمنی قرار داده شده در جیب صندلیها فقط شماره “737” ذکر شده است.

برخی جزئیات به علاقمندان هواپیمایی اجازه می دهد تا آن را تشخیص دهند ، مانند نوک بال ، نوک شکاف یا پره های منحنی موتور.

خطوط هوایی آمریكا تضمین می كند كه هر مشتری بلیط هواپیما خریداری كند در صورت پرواز با 737 MAX از آن مطلع می شود. این شرکت متعهد به ارائه گزینه های جایگزین برای هر مسافری است که مایل به پرواز با دستگاه نیست.

“ایمنی اولویت ماست. هیچ استثنایی وجود ندارد “، دیوید سیمور ، مدیر عامل شرکت ، که می خواهد کارهای انجام شده توسط مکانیک ها ، مهندسان و خلبانان را برجسته کند ، گفت.

راجر استیل ، کارمند 34 ساله شرکت هواپیمایی آمریکا ، بوئینگ 737 MAX را “دوست دارد”.

او هنگام دریافت اولین نسخه از شرکت در آنجا حضور داشت. حالا او اطمینان حاصل می کند که آنها آماده پرواز ایمن هستند.

لاستیک ، مخزن ، ماشین آلات

وی در زیر آشیانه پایگاه پشتیبانی این شرکت در تولسا ، تمام بازرسی ها و تغییرات اعمال شده توسط ناظران قبل از هر پرواز را کنترل می کند. چهار روز کاری فشرده در هر دستگاه.

تیم ها 24 ساعته و همزمان با دو دستگاه در انبار نوبت می گیرند تا فشار لاستیک ها ، سیستم های هیدرولیک ، موتورها ، مخازن را بررسی کنند. برای تغییر موقعیت برخی از کابل ها ، لازم است برخی از نرم افزارهای پرواز را در کابین خلبان به روز کنید.

تمام این اقدامات توسط آژانس هواپیمایی ایالات متحده (FAA) دیکته شده است ، که در 19 نوامبر اجازه داد هواپیما ، در مارس 2019 به سراسر جهان نشست ، تحت شرایط خاص پرواز کند.

استیل گفت: “ما کار را در همان روز شروع کردیم.”

حدود بیست و 737 MAX هنوز در تاراست.

اریک اولوند ، مدیر پایگاه نگهداری در تولسا ، گفت: تیم های نگهداری از آنها مراقبت کردند ، “گویی که در حال کار هستند.”

علاوه بر بازرسی اجباری هر 30 روز ، آنها موتورها را روشن می کردند و هر ده روز چرخ ها را می چرخاندند.

سطح رطوبت و مخازن به دقت کنترل شده و بالشتک ها در موتورها نصب شده تا از ورود حیوانات به آنها جلوگیری شود.

خلبانان حاضر همان پرهیز را تکرار می کنند: خطر پرواز با 737 MAX وجود ندارد.

خطوط هوایی آمریكا در تاریخ 29 دسامبر پرواز بوئینگ 737 MAX را بین میامی و نیویورك انجام خواهد داد.


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>