[ad_1]

رئیس جمهور ایمپکت کوین گیلمور روز چهارشنبه انکار کرد که ایمپکت می تواند نام خود را تغییر دهد ، اما او همچنین هیچ چیزی را تأیید نکرد و خود را به اظهار نظر در مورد شایعات محدود کرد.

در مصاحبه ای با هدف صحبت در مورد فصل 2020 ، که جمعه ظاهر خواهد شد ، رئیس ایمپکت در مورد اخبار منتشر شده توسط رادیو کانادا در روز سه شنبه مبنی بر تبدیل شدن ایمپکت به مونترال FC توضیحی نداد.

اگر تغییر هویت تأیید شود ، بنابراین نام Impact (تأثیر مونترال FC در نسخه کامل آن) را که از سال 1993 با این باشگاه همراه است ، کنار می گذاریم.

استراتژی؟

فعالیت های MLS چند هفته پس از فصل تعطیلات از سر گرفته می شود. این بدان معناست که اگر این باشگاه قصد تغییر هویت خود در سال 2021 را داشته باشد ، این روند برای مدت طولانی ادامه داشته است.

“آنها به عنوان بخشی از یک حرکت استراتژیک ، یک توپ آزمایشی را راه اندازی می کنند تا مشخص کنند که چگونه باشگاه جدید فوتبال می خواهد در سالهای آینده خود را در صحنه مونترال قرار دهد. این یک عنصر بسیار مهم است که باید در نظر گرفته شود “. آندره ریشلیو ، استاد و کارشناس بازاریابی ورزشی در دانشکده علوم مدیریت UQAM ، گفت. وی افزود: “این اولین باری نیست که سازمانی چنین شایعه ای ایجاد می کند و سپس آن را اصلاح می کند.”

ظریف

ریچلیو اصرار دارد: “تغییر نام هنوز بسیار ظریف است.” این تأثیر برای چندین سال وجود داشته است و دارای سابقه همکاری در این نام است.

وقتی ما در مورد تأثیر صحبت می کنیم ، مردم آرم و رنگ ها را می بینند و افرادی هستند که بسیار قوی با تأثیر شناسایی می شوند. تغییر نام می تواند منجر به نوعی بیگانگی از طرفداران ، به ویژه افراد سرسخت تری شود که به این نام وابسته هستند. “

برای کارشناس بازاریابی ورزشی ، راه حل مشارکت طرفداران در روند تصمیم گیری است.

“بهترین راه برای تأثیرگذاری برای توسعه بیشتر روابط با طرفداران و به دست آوردن جایگاه در چشم انداز ، سازماندهی یک مسابقه است.

“این تغییر نام می تواند فرصتی برای تقویت بیشتر باشگاه در جوامع مونترال و کبک و ایجاد پیوند اعتماد بین باشگاه و هواداران باشد. ”

محصول

اما علاوه بر تغییر نام ، ضروری است که چکمه ها لب را دنبال کنند.

“تغییر نام و هویت بصری نیز باید محصولی در این زمینه داشته باشد که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و رقابتی باشد.

“آنچه در ورزش می فروشید امید است. اثر بومرنگ ممکن است این باشد که این تغییرات نتایج ناامید کننده را تحت الشعاع قرار دهد. “

بنابراین ، موفقیت در تغییر موقعیت کار آسانی نیست.

در MLS ، ما می توانیم به کانزاس سیتی برسیم که به آن دست یابد. پس از جادوگران از سال 1996 تا 2010 ، این تیم تبدیل به اسپورتینگ شد ، به یک استادیوم جدید نقل مکان کرد و از آن زمان موفق به کسب جام MLS (2013) ، سه قهرمانی در فصل های عادی (2012 ، 2015 ، 2017) شده است و هرگز فقط یک سری (2019) را از دست نداد. .

سرمایه گذاری

برای آندره ریشلیو ، این سرمایه گذاری باید در زمین مشخص باشد تا منعکس کننده تمایل به تغییر باشد.

“این باید بخشی از تمایل خاص برای تبدیل محصول و تمایل شدید به یک تیم پیشرو در MLS باشد. “

همچنین مهم است که در تاریخ فوتبال مونترال جای خود را بگیرید.

“اگر من با آقای صحبت کنم [Joey] ساپوتو به روشی صمیمانه و بدون سخنرانی برای او ، من پیشنهاد می کنم که او این را در تاریخ توسعه فوتبال در مونترال ثبت کند ، تا توجه داشته باشد که حتی اگر این یک شروع جدید باشد ، تاریخچه ای از این جدید وجود دارد. باشگاه. “

چندین حامی قبلاً نارضایتی خود را در شبکه های اجتماعی ابراز کرده اند. موضوع قطبی است ، اما بسیاری نیز تغییر هویت را تأیید می کنند.

[ad_2]

منبع: maxgamer.ir