آقای رابرت ، امسال آزمون تاریخ را فراموش کنید


این نامه توسط تیمی خودجوش از اساتید در دوره تاریخ کبک و کانادا چهار امضا شده است. این نامه را از طرف خود آنها امضا کردند که از وزیر آموزش و پرورش ، ژان فرانسوا روبرژ ، خواستار تجدید نظر در تصمیم خود برای تحمیل آزمایشی در تاریخ IV IV در قالب سنتی آن شد.

از مارس 2020 ، همه بازیگران در بخش آموزش باید انعطاف پذیری نشان دهند و با شرایط اضطراری که همه گیری جهانی ما تجربه می کنیم سازگار شوند. ما معتقدیم که ما به عنوان معلم به این تماس پاسخ داده ایم. از بهار ، ما دیگر در استفاده از اصطلاحات مدرن متوقف نشده ایم و با اشتیاق تمام تلاش خود را می کنیم ، حتی اگر به نظر می رسد سفر ، به اصطلاح ، سرنوشت او را گرفتار کرده باشد. دستورالعمل های مبهم یا متناقض. در ابتدای سال تحصیلی ، در آگوست سال 2020 ، از دیدن دانش آموزان رو در رو خوشحال و آسوده خاطر بودیم ، اگرچه کاملاً آگاه بودیم که این سال تحصیلی 21-2020 چیزی غیر عادی خواهد بود.

آقای رابرت ، ما مستقیماً با شما تماس می گیریم. حتی قبل از اینکه معلم شوید ، همچنان خود را به عنوان همدلی با واقعیت ما معرفی می کنید. شما به خوبی می دانید که عمل تعلیم و تربیت ، با همه پیچیدگی هایش ، چیزی است که باید از قبل ، در کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شود. این کاری نیست که شما کورکورانه انجام دهید و بداهه پردازی کنید. مهم این است که توالی های یادگیری خود را از قبل برنامه ریزی کنیم تا جوانان کافی را که به ما سپرده شده اند به اندازه کافی آماده کنیم تا بتوانند در ارزیابی هایی که ما بر این اساس برنامه ریزی کرده ایم موفق شوند.

با این وجود ، از ابتدای سال تحصیلی ، با درک چالش هایی که در انتظار ما بود ، با معلمان همگانی از دنیای اجتماعی دیدار کردیم تا دانش لازم برای امسال را تعیین کنیم. در متوسطه چهارم ، این عملیات تا حدودی ویژه بود ، زیرا با کمال تعجب دریافتیم که سند همراه تاریخچه کبک و کانادا در دوره متوسطه چهارم ، ارائه شده توسط وزارتخانه ، در واقع کپی کاملی از جداول دقت برنامه درسی مدرسه کبک است. به عبارت دیگر ، در دوره متوسطه چهارم ، دوره ای که تحت تحریم وزیر باشد ، همه چیز ضروری است ، زیرا دانش آموزان احتمالاً در هر موضوع برنامه مصاحبه می کنند. این مزخرف در زمینه ای است که در آن مدیران ما می خواهند ما بر دانش پایه ای که باید در طول سال آموزش داده و ارزیابی شود تمرکز کنیم.

الزامات برنامه جدید

مهم است که برخی موارد را در متن گسترده آنها قرار دهید. از سال 2016 ، هیچ تستی در تاریخ Secondary IV وجود ندارد ، زیرا برنامه جدیدی در سال 2016-2017 معرفی شد. از آن زمان ، در غیاب یک آزمایش واحد ، آزمایشات اضافی مشابه آزمایش تک فرم و ماده توسط وزارتخانه در سال های 2017-2018 و 2018-2019 ارائه شده است. آنها به محیط های مختلف اجازه می دهند تا متناسب با شرایط مورد نیاز الزامات برنامه جدید. با توجه به واقعه منفرد برنامه ریزی شده اولیه ، قرار بود این رویداد در سال 2020 تحمیل شود. با این حال ، ما بقیه موارد را می دانیم. یک بیماری همه گیر جهانی این برنامه ها را لغو کرد و در نتیجه در پایان سال تحصیلی 2019-2020 چندین دانش آموز به وجود آمد.

آسیب پذیرها از ثانویه III به IV ثانویه منتقل شدند. ما تاریخ را بازنویسی نمی کنیم ، ما باید با این وضعیت زندگی کنیم.

در روزهای اخیر ، رسانه های مختلف شهادت متخصصان آموزش را گزارش کرده اند. بسیاری از آنها در مورد مشکلات تحصیلی که بیش از حد معمول دانشجویان در این سال غیر معمول تجربه کرده اند ، ابراز نگرانی و نگرانی کردند. هنگامی که در مورد این موضوع توسط رسانه های مختلف س questionال می شود ، شما به نوعی این نگرانی ها را به حداقل می رسانید و ترجیح می دهید به یاد داشته باشید که با مقررات ابتدایی مدرسه (تغییر برنامه مراحل و توزین آنها) و کاهش هایی که در برخی از امتحانات وزرا در نظر گرفته اید ، سازگاری ایجاد کرده اید. آموزش ابتدایی و متوسطه پایین. در FM 98.5 در صورت نیاز شرایط در سایر مکان ها را نیز باز کردید اما برای انجام این کار خیلی زود بود. به نظر شما ، وضعیت هنوز هم به آن نیاز ندارد.

با این حال ، ما معتقدیم که شما اشتباه می کنید: نیاز فوری به اقدام وجود دارد. نباید منتظر بمانیم ، اکنون زمان انجام این کار فرا رسیده است. معلمان تاریخ IV متوسط ​​معتقدند که آنها با اظهارات شاد شما که به آنها اطمینان خاطر عمومی می دهد فراموش شده اند. برای ما ، 2021 بازگشت یک واقعه منحصر به فرد پس از چند سال وقفه است. این واقعیت که تقویم و وزن مراحل تغییر کرده است ، واقعیتی را که جوانان تجربه می کنند تغییر نمی دهد. حداقل 50٪ از نتیجه نهایی دانش آموزان رشته تاریخ ، نتیجه آنها از آزمون واحد خواهد بود. از این بدتر ، وضعیت آزمون به وزارتخانه این امکان را می دهد تا با توجه به نتایج بدست آمده توسط دانش آموزان برای استاندارد سازی نمرات در استان ، نمره 50٪ باقی مانده را که معمولاً توسط معلم تعیین می شود ، اندازه گیری کند. با دانستن تفاوت در موقعیت های تجربه شده در کبک ، این در شرایط فعلی مزخرف است.

تفاوت در حال گسترش است

در سپیده دم پایان مرحله اول ، ما آن را به شما تأیید می کنیم: بازداشت بهار صدمه می زند ، برای دانشجویان بسیار بد است. با این حال ، از ابتدای سال تحصیلی ، ما متوجه شده ایم که شکاف بین دانش آموزان موفق و کسانی که دشواری دارند همچنان ادامه دارد. در چندین مورد ، در ابتدای سال به یک نسخه جدید نیاز بود ، زیرا چند دانش آموز آخرین واقعیت اجتماعی تحصیلات متوسطه سوم را که در دوره 1791 تا 1840 است ، مطالعه نکرده بودند. علاوه بر این ، کلاسهای مختلفی نیز باید وجود داشته باشد. در خانه ، با توجه به شرایط موجود ، دیگر همه دانش آموزانی که مجبور بودند به یک سرنوشت دچار شوند ، نیازی به ذکر نیست. در منطقه قرمز ، که در حال حاضر تقریباً تمام کبک را تحت تأثیر قرار می دهد ، ما نیز مجبور شدیم که به آموزش ترکیبی (تعویض مدرسه / خانه) برویم تا دستورالعمل های بهداشتی را دنبال کنیم. یادگیری از راه دور مطمئناً در شرایط خاص جایگزین جذابی است ، اما به هیچ وجه با آموزش حضوری قابل مقایسه نیست. علاوه بر این محدودیت ها ، هر سه روز جدید مدرسه ای را که پس از افزودن سه روز تدریس جدید به تقویم مدرسه از دست داده اند ، اضافه کنید. اگرچه آنها به سازگاری زیادی نیاز داشتند ، ما دوباره انعطاف پذیری نشان دادیم و این نیازهای جدید را برآورده کردیم. ما سهم خود را در تلاش جمعی انجام می دهیم ، همانگونه كه كل جامعه مدنی سهم خود را ایفا می كند.

با این حال ، معلمان با انتخاب سرعت کاهش روبرو هستند ، به دانش آموزان اجازه می دهند تا مبارزه کنند ، بقیه اعضای گروه را فدا کنند ، زیرا همه دانش دیده نمی شود ، یا تمام هزینه های برنامه “قیمت چیست” را با قیمت از دست دادن همان دانش آموزان دشوار ، یک معضل دلخراش ، اما لازم است زیرا نتیجه آزمون حداقل 50٪ از نمره نهایی است.

بیایید روشن باشیم

هدف امروز ما زیر سال بردن وضعیت یک رویداد واحد یا روشی نیست که به طور مداوم با نتایج آن برخورد می شود. ما مشکلات و نیاز به آنها را درک می کنیم ، به ویژه برای اطمینان از شکلی از عدالت از یک محیط به محیط دیگر با ارزیابی استاندارد. از طرف دیگر ، ما متقاعد شده ایم که در یک بیماری همه گیر جهانی ، درخواست از معلمان برای نشان دادن سازگاری کاملاً متناقض است ، در حالی که خود وزارتخانه از انطباق خودداری می کند. این وضعیت متناقض ، حتی پوچ است. این روحیه معلمان را تضعیف می کند ، اما به ویژه باعث بی انگیزگی بسیاری از دانش آموزان می شود. دشواریهای سازمانی سازماندهی خود رویداد منفرد را دشوار می کند (به عنوان مثال پایبندی به برنامه های مداخله و بالن های طبقاتی).

آقای روبرژ ، با ارسال یک سیگنال روشن به جوانان در مرحله دوم ، نشان دهید که شما واقعاً در حال گوش دادن هستید. وضعیت همه گیر در حال حاضر برای آنها به اندازه کافی نگران کننده است. نیاز به تحمیل یک واقعه به شکل کنونی آن در سال 2021 را دوباره ارزیابی کنید.

به قضاوت حرفه ای معلمان اعتماد کنید ، بگذارید ما بدون این محدودیت کار کنیم و بگذاریم اشتیاق به تحصیل را قبل از تمایل به قبولی در آزمون تحریم به هر قیمتی به آنها تلقین کنیم ، به ضرر آموزش و پول کلان. معنی

تنها آزمایشی که پس از پایان همه گیری مجدداً انجام خواهیم داد ، امیدوارم در سال 2022 باشد. ما امضا کردیم ،

158 توسط 4 معلم تاریخ در کبک و کانادا امضا شده استه متوسطه ، دوره ای که امتحان واحد 2021 به آن مربوط می شود.


منبع: maxgamer.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>